De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Tot Altijd [DVD]

  1. #1

    Standaard Tot Altijd [DVD]

    Tot Altijd

    Een smaakvol drama door onze onderburen

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Over het paard getilde film! Nic Balthazar slaagde erin om weer een drol van een film af te leveren na het vreselijke ben X. Cliché, nergens schokkend, veel te veel humor die werd ingezet om luchtig met het onderwerp om te gaan, heel goedkoop vind ik dat. Vreselijke dialogen en je voelt dat Balthazar in je oor fluistert : Nu moet je lachen, nu moet je huilen. Wel ik heb niet moeten huilen, het liet me zo koud als een ijsblok. Weer zo'n film van hem die succes wil oogsten door gewoon een onderwerp te kiezen wat iedereen zielig en erg vindt! Daarom is het nog geen goeie film! Aan de dvd uitgave te zien druipt zelf het amateurisme daarvan af. Zelf niet een een Blu-ray. Geen wonder dat deze dvd 9 EUR kost... Nic Balthazar stopt met films met en vooral met die nutteloze natuur en eco tv-spotjes! Want alsjeblief zég milieu vriendelijk film maken ? hahaha.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 10-09-2012 om 08:51

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Want alsjeblief zég milieu vriendelijk film maken ? hahaha.
    En dat van de man die zich regelmatig in Vlaanderen Vakantieland naar een exotische bestemming laat vliegen om zich vol te gieten met cocktails.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En dat van de man die zich regelmatig in Vlaanderen Vakantieland naar een exotische bestemming laat vliegen om zich vol te gieten met cocktails.
    Het ergste zijn dan nog ook dat die milieu filmpjes van hem geen reet uithalen! BV's en Vlamingen een beetje laten zingen over de aarde die eraan gaat ! Ja dat gaat de aarde zeker doen stoppen vergaan!
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 10-09-2012 om 18:54

  5. #5

    Standaard

    Omdat ik de film heb opgenomen in mijn collectie eens opnieuw bekeken.
    En ik wijzig niets aan mijn eerdere mening, dit is een pracht van een film.
    Triest verhaal weliswaar, maar O zo indrukwekkend !!
    Moet je gezien hebben !!!

    Commentaar 2014:
    Het is geen film, of gelijkaardige, die ik alle dagen zou willen zien, zou snel mijn plezier in film kijken verliezen denk ik, maar het is wel een prent die je gezien zou moeten hebben.
    Zwaar emotioneel onderwerp, MS en euthanasie, waar gebeurd en uitstekende vertolkingen.
    Koen De Graeve, een van de Belgische topacteurs, bewijst met deze rol, die hem fysiek ook wel wat zal hebben gekost, dat hij echt een acteur is waar we in dit kleine landje trots op mogen zijn.
    Maar ook de andere mensen uit de cast, met Geert Van Rampelberg voorop mogen fier zijn op de medewerking die ze hebben verleend aan dit toch wel indrukwekkende drama.
    Regisseur Nic Balthazar heeft na zijn eersteling 'Ben X', weer eens getoond dat films over zeer gevoelige onderwerpen ook mooie kunnen zijn, al kennen ze dan geen mooi einde.
    Een film met een lach, vooral ook.. en een traan..
    Je wordt er na het bekijken even stil van.. maar wat een prachtige film is dit !!!
    AANRADER !!! Ja hoor !!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tarkus Bekijk bericht
    Koen De Graeve, een van de Belgische topacteurs
    Hier vallen spontaan mijn tanden van uit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •