De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mediamarkt Duitsland, vlakbij Venlo?

    Weet er iemand welke duitse Mediamarkt het dichtste bij Venlo ligt? Ben van plan om dit weekend naar een mediamarkt te trekken om wat mediamarkt german exclusive steelbooks te bemachtigen maar weet niet goed welke het dichts bij is ... Ik vertrek vanuit Antwerpen ....

  2. #2

    Standaard

    Krefeld lijkt mij dan het dichtste bij. Ligt pal naast Venlo, half uurtje verderop.

    Media Markt Krefeld
    Blumentalstr. 151-155
    47803 Krefeld

    Zelfde afstand ongeveer is Duisburg, die heeft 2 Mediamarkten.

    Kun je ze dan nog niet vinden dan zijn Essen en Dusseldorf ook nog een optie, nog 3 Mediamarkten
    Laatst aangepast door mercapto : 10-09-2012 om 20:57
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

    Standaard

    Als ik in de MM van Duitsland moet zijn trek ik naar Aken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Thanx, denk idd ook dat Aaken ook het beste is ...

  5. #5

    Standaard

    is dit eigenlijk de moeite om eens gaan kijken,mediamarkt in Duitsland dus.
    Is er veel verschil qua versies en prijzen ivm Nederland en Belgie?

  6. #6

    Standaard

    even vraagje welke Media Markt in Duitsland op de grens met Nederland en België heeft zo'n beetje het 'grootste' aanbod of liever het interessantste aanbod aan films ?
    Of waar gaan jullie soms in Duitsland naar Media Markt ?

  7. #7

    Standaard

    In Aken zijn er zowel een Saturn, een Mediamarkt als een Müller binnen loopafstand van elkaar. Het loont altijd om die drie eens te vergelijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat is Muller voor een winkel ?
    in koln 2 mediamarkten en een saturn al een paar keer geweest soms zeer goie prijzen goedkoper dan bij ons

  10. #10

    Standaard

    Lijkt qua concept wat op V&D. Ze verkopen o.a. speelgoed en parfum. Maar één verdieping van hun winkel is volledig gewijd aan CD en DVD (en Blu-ray), en ze zijn qua prijzen niet onaardig.

    http://www.mueller.de/startseite.html
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Lijkt qua concept wat op V&D. Ze verkopen o.a. speelgoed en parfum. Maar één verdieping van hun winkel is volledig gewijd aan CD en DVD (en Blu-ray), en ze zijn qua prijzen niet onaardig.

    http://www.mueller.de/startseite.html
    hoi werner ligt die winkel niet in het centrum ben daar ook al eens geweest maar is al weer een paar jaar geleden

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In Aken zijn er zowel een Saturn, een Mediamarkt als een Müller binnen loopafstand van elkaar. Het loont altijd om die drie eens te vergelijken.
    Ik ben een tijdje gelezen eens naar Aken geweest, maar vond de MM in het centrum niet best. De afdeling was klein. In de buurt zit ook een MM in Herzogenrath. Die afdeling is veel groter. Bovendien hoef je dan niet in een troosteloze parkeergarage te parkeren zoals naast MM Aken.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ben een tijdje gelezen eens naar Aken geweest, maar vond de MM in het centrum niet best. De afdeling was klein. In de buurt zit ook een MM in Herzogenrath. Die afdeling is veel groter. Bovendien hoef je dan niet in een troosteloze parkeergarage te parkeren zoals naast MM Aken.
    Seconded. Zeker als je vanuit Venlo komt is de MM Herzogenrath eenvoudiger (lees: sneller) te vinden en het is gratis parkeren. Zijn achterzijde zit aan de tussen Kerkrade en Herzogenrath fameuze gedeelde Nieuwstraat. Tegen de tijd dat je in Aken ternauwernood de parkeergarage uitkomt heb je in Herzogenrath al de eerste schijfjes bekeken.

    Als je vanuit regio Antwerpen vertrekt, neem de snelweg naar Luik (E313) en ga bij Lummen op de snelweg naar Aken (E314). Of vanuit de Brusselse regio direct op de E314. Immer gerade aus, voor MM Herzogenrath in Nederland (!) de afslag Simpelveld richting Kerkrade nemen; voor MM Aken eerst een stuk doorrijden en dan naar Zentrum.

    Ten opzichte van MM in Nederland:
    PLUS
    Prijzen kunnen goedkoper zijn, maar niet per sé. Jack Reacher is nu bijv. in MM Herzogenrath 15€ (in NL rond 20€).
    De nodige titels verschijnen ruim een maand eerder daar, en het zijn vaak precies dezelfde schijfjes (Sony, Paramount, Warner) als in NL.
    Edities kunnen mooiere uitvoering hebben (bijv. de Sissie BluRays)
    Er kunnen titels uit zijn die in Nederland of België niet uit zijn (BluRays als voor Léon, Judge Dredd, young Victoria, Made in Dagenham (als 'we want sex' )
    MIN
    Het zijn niet per sé dezelfde schijfjes. Ook niet van die grote merken. Controleer de achterzijde als je beslist NL of Engelse ondertitels wilt.
    De BluRay films van kleinere distributeurs hebben soms alleen Duitse ondertitels.
    De DVD films van kleinere distributeurs hebben vaak alleen Duitse nasynchronisatie en evt. ondertitels.
    Met name enkele DVD's van kleine distributeurs hebben soms alleen Duitse undertitels die NIET uitschakelbaar zijn.
    Duitse films hebben niet noodzakelijkerwijs NL of Engelse ondertitels (zoals die Sissie Blurays...).

    Moraal, ben je in Duitsland, verifieer altijd de back cover. Tenzij jij (en jouw gezin) zeer vaardig in Duits is.
    Dat is overigens niet anders dan wanneer je in Frankrijk of Wallonië bent, alleen dan is het natuurlijk Frans...
    Laatst aangepast door EricO : 29-05-2013 om 12:21
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    hoi werner ligt die winkel niet in het centrum ben daar ook al eens geweest maar is al weer een paar jaar geleden
    Inderdaad, op één van de grote winkelassen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Vandaag vanuit ons tijdelijke oord in Arcen de dag naar Duitsland geweest om de MM's te bezoeken voor wat Duitse BD's. Dit topic had ik gevonden en omdat Arcen vlakbij Venlo ligt kwamen bovenstaande tips goed van pas. Vandaag ben ik naar de MM's in Krefeld en Duisburg geweest, hier mijn bevindingen:
    Krefeld is het meest dichtbij Venlo (dik 40 minuten rijden) maar heeft wel meteen de beste afdeling. Best groot en een breed assortiment. De prijzen liggen wel iets hoger dan Duisburg-zuid. Parkeren is gratis.
    Duisburg-zuid heeft de kleinste afdeling maar de prijzen zijn iets vriendelijker dan de andere 2. Parkeren is gratis.
    Duisburg-noord zit qua assortiment tussen Duisburg-zuid en Krefeld in. Ze hebben als enige Star Trek into Darkness liggen maar andere titels weer niet. Parkeren is niet gratis omdat ze in een klein winkelcentrum liggen. Parkeren kan wel voor het plen maar dat kan alleen op ma-wo-vri en dan vanaf 3 uur ivm de markt. Wij kwamen om 14.45 aan en hebben de gok genomen, maar het is dus niet ideaal.
    Vwb MM steelbooks hebben ze alledrie een verspreid assortiment. Het is dus zoeken als je een bepaalde titel zoekt.

    Al met al ben ik het meest tevreden over de MM in Krefeld. Die is het meest dichtbij, het beste assortiment en parkeren is gratis. De iets hogere prijs zou je anders uitgeven aan benzine- en parkeerkosten, dus dat is geen reden om er niet heen te gaan.
    Overigens heb ik al mn BD's bij de MM's in Duisburg gekocht omdat ik nog even wilde vergelijken, maar de volgende keer ga ik naar Krefeld omdat die ze uiteindelijk allemaal had liggen. Mijn score: Who Framed Roger Rabbit, Thirteen Days, Salvador en The Devil's Advocate.


  16. #16

    Standaard

    De Mediamarkt van Aken is blijkbaar failliet of zo... op 2 oktober sluiten ze de deuren. De medewerkster aan de kassa kon me niet meedelen wat er daarna ging gebeuren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    MM hier in Arnhem draait al sinds februari verlies, ben benieuwd hoe lang dat nog goed gaat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •