Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik denk dat ik je namens TS kan bedanken voor de informatie.
    Ik denk dat de TS dat zelf wel kan als hij/zij dat zou willen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #27

    Standaard

    Nogmaals dank voor de snelle reacties.

    Waarom ik Marantz als voorbeeld nam is omdat in mijn omgeving steeds dat merk als "het merk" aanzien wordt. Maar dat is eigenlijk niet belangrijk.
    Ondertussen heb ik vernomen dat het digitale "audio" tijdperk er zit aan te komen. Is dat zo?
    Die NR515 ziet er goed uit en ONKIO boezemt mij vertrouwen in, ik had een kleine tv van dat merk, een kleine 30 jaar zonder panne.

  3. #28

    Standaard Recievers

    Ik heb deze versterker de Sony STR-DA3600ES en ben er erg tevreden over...
    Koste wel een flinke duit maar dan heb je ook wat

  4. #29

    Standaard

    Nadeel van Sony is de prijs/kwaliteitsverhouding van hun receivers, die ligt bij de meeste andere merken (veel) hoger.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorist Bekijk bericht
    Nogmaals dank voor de snelle reacties.

    Waarom ik Marantz als voorbeeld nam is omdat in mijn omgeving steeds dat merk als "het merk" aanzien wordt. Maar dat is eigenlijk niet belangrijk.
    Ondertussen heb ik vernomen dat het digitale "audio" tijdperk er zit aan te komen. Is dat zo?
    Die NR515 ziet er goed uit en ONKIO boezemt mij vertrouwen in, ik had een kleine tv van dat merk, een kleine 30 jaar zonder panne.
    Het digitale audio tijdperk...... dacht dat het er al lang was, begon dacht ik zo'n beetje met de lancering van CD's, maar men mag er ook anders over denken.

    Onkyo.... beetje wisselvallig met de kwaliteit, maar net als met alles denk ik dat je ook een beetje mazzel met je apparatuur moet hebben, m'n plasma van Samsung gaf er na 4 maanden al de brui aan, m'n andere Samsung, een LCD speelt (klop klop) nu al een jaartje of 3 -4 zonder problemen.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nadeel van Sony is de prijs/kwaliteitsverhouding van hun receivers, die ligt bij de meeste andere merken (veel) hoger.
    Ik denk dat het bij de receivers uit de ES-serie wel mee zal vallen, anders waren ze daar wel mee gestopt.

    In ieder geval heeft TS nu een receiver waarvan hij de komende jaren weer mee vooruit kan.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •