De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verkleurde teksten/woorden

    Ik had een vraag aan de heren moderatoren,

    Ik zie regelmatig bij topics en berichten, dat sommige woorden ineens rood zijn geworden, terwijl ze gewoon zwart waren toen de topic of het bericht werd opgemaakt.

    Weten jullie misschien hoe dat kan, dat de kleuren ineens veranderen?

    Ik heb geen idee hoe dat kan.

  2. #2

    Standaard

    Dat kan (onder andere?) gebeuren als je een topic zoekt aan de hand van een zoekterm, het topic opent vanuit de zoekresultaten en vervolgens het topictitel van de adresbalk kopieert. Je ziet dan in de URL-balk '&highlight=' en vervolgens het woord of de woorden die in het topic rood zijn. Als je bijvoorbeeld zoekt naar 'master', het topic vervolgens opent en de URL kopieert ziet-ie zo uit: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ghlight=master (even met je muis over de link zweven en je ziet de complete URL).

    Als je alles van het &-teken uitveegt, is het topic weer gewoon.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat kan (onder andere?) gebeuren als je een topic zoekt aan de hand van een zoekterm, het topic opent vanuit de zoekresultaten en vervolgens het topictitel van de adresbalk kopieert. Je ziet dan in de URL-balk '&highlight=' en vervolgens het woord of de woorden die in het topic rood zijn. Als je bijvoorbeeld zoekt naar 'master', het topic vervolgens opent en de URL kopieert ziet-ie zo uit: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ghlight=master (even met je muis over de link zweven en je ziet de complete URL).

    Als je alles van het &-teken uitveegt, is het topic weer gewoon.
    Dank je, ik vind het erg raar dat zoiets gebeurd.

  4. #4

    Standaard

    Misschien zijn er ook wel andere redenen waarom het kan gebeuren, maar dit was me zelf al een paar keer overkomen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Dat heeft inderdaad te maken met het zoeken.
    Is op zich niet raar, want het forum herkent de woorden waar jij op zoekt en geeft aan dat die gevonden zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat heeft inderdaad te maken met het zoeken.
    Is op zich niet raar, want het forum herkent de woorden waar jij op zoekt en geeft aan dat die gevonden zijn.
    Dus als ik het goed begrijp, bij zoeken op woorden naar een topic krijg ik verkleurde woorden, en bij het intikken van de volledige juiste titel niet?

  7. #7

    Standaard

    Probeer maar eens: als je bijvoorbeeld zoekt op Walking Dead krijg je Dead Man Walking te zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •