De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic TX-P50G30E

    Hey,

    De laatste tijd begint mijn lg lcd wat raar te doen (vlekken en vooral strepen in beeld en nog vreemder: als het beeld eventjes gepauzeerd wordt mag je zeker zijn dat je 10 minuten lang nog sporen ziet van het gepauzeerde beeld...)

    Dus vind ik het de hoogste tijd om te vervangen. Hebben net een huis gekocht dus het budget is nogal aan de lage kant. In mijn zoektocht kwam ik de Panasonic uit de titel tegen voor 649 euro. Aangezien ik geen ervaring heb met plasma wil ik hier even polsen of die tv wat is. Ik weet wel al dat het verbruik hoger ligt en dat de zwarttinten beter zijn.

    Alvast bedankt voor eventuele tips!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  2. #2

    Standaard

    Heb zelf een plasma van panasonic (50")
    Gewoon kopen, nog steeds het beste beeld hoewel de nieuwste led tv's er heel dicht bij
    in de buurt komen. Zag in een winkel 2 panasonic tv's (50") naast elkaar een plasma en een led met het zelfde beeld maar er zat nauwelijks verschil in.
    Alleen plasma is hoger in het stroom verbruik en de tv is wat kilo's zwaarder.
    Maar voor die prijs zeker aan te raden.

  3. #3

    Standaard

    Dacht ik ook al. Ik zag ook bij ingebouwde tuners staan dat hij over pal en SECAM beschikt. Nu komt waarschijnlijk de domste vraag in de geschiedenis van dit forum: heeft dit invloed op mijn grote hoeveelheid import dvd's die ntsc zijn?
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  4. #4

    Standaard

    Leg er 50 euro bij en neem de goedkoopste uit de 50 serie, de nieuwste lijn van Panasonic!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Leg er 50 euro bij en neem de goedkoopste uit de 50 serie, de nieuwste lijn van Panasonic!!
    En wat heeft die meer dan deze? Ben niet echt thuis in deze zaken
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  6. #6

    Standaard

    Vooral een nog beter beeld
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vooral een nog beter beeld
    Dat had ik zelf reeds gesnapt

    Heb je toevallig een linkje naar een webshop? Of de volledige benaming van dat type? Thx!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  8. #8
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Volgens de review beschikt deze over amper 2 hdmi poorten. Das wel heel jammer. De dag van vandaag is dat toch echt weinig... Heb er op het ogenblik al 3 nodig en met het vorige model hou ik nog eentje over en die zal op termijn ook gebruikt worden vermoed ik.

    Hetgeen hier ook de meerprijs bepaald is denk ik de 3D technologie en persoonlijk vindt ik 3D eerder irritant dan mooi. Mijn vriendin krijgt er zelfs hoofdpijn van. Weet niet wat het is maar zelfs op groot scherm vind ik het niet meer dan een mooi kunstje
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  10. #10

    Standaard

    Ik heb een receiver voor de HDMI poorten vandaar dat ik niet op het aantal poorten hoef te letten. HDMI switch is ook nog een optie.
    Die meerprijs wordt bepaald door het panel dat nieuwer en beter is en hij heeft toevallig ook nog 3D...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Die eeuwige twijfel he

    Op de site van Wehkamp vind ik niet meteen of ze ook naar België versturen en op bol kost hij toch meteen 799. Zo'n switch is idd ook wel een optie.

    Nog wat pro en cons opzoeken en wat reviews lezen... De bestelling wordt toch pas geplaatst eind november, verhuizen in december en ben niet van plan om zo'n 50 inch nog zelf te verhuizen, leveren is zoveel makkelijker
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  12. #12

    Standaard

    Ik ga voor de P50UT50. Aangezien deze een mediaspeler ingebouwd heeft, en ik mijn blu-rays en dvds via de playstation afspeel heb ik ook niet veel HDMI poorten nodig. Eventueel kan ik in de toekomst een receiver met HDMI aanschaffen mocht het toch te weinig blijken. Persoonlijk denk ik dat er niet veel betere TV's zijn in deze prijsklasse. Bij verschillende webshops is hij al vanaf 700 euro te krijgen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik ga voor de P50UT50. Aangezien deze een mediaspeler ingebouwd heeft, en ik mijn blu-rays en dvds via de playstation afspeel heb ik ook niet veel HDMI poorten nodig. Eventueel kan ik in de toekomst een receiver met HDMI aanschaffen mocht het toch te weinig blijken. Persoonlijk denk ik dat er niet veel betere TV's zijn in deze prijsklasse. Bij verschillende webshops is hij al vanaf 700 euro te krijgen.
    Zorg er wel voor dat je (bijna) kunt verduisteren, ik ben benieuwd naar je ervaringen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zorg er wel voor dat je (bijna) kunt verduisteren, ik ben benieuwd naar je ervaringen.
    Ik kan mijn woonkamertje heel aardig verduisteren. Zal begin volgende maand eens een update maken in mijn HT topic
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •