Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tarantino XX: 8-Film Collection

    Toffe Tarantino box aangekondigd! Ook met 2 extra discs!

    http://www.comingsoon.net/news/movie...edium=referral

  2. #2

    Standaard

    Ik vraag me echt af of die 2 discs met extra's echt nieuwe extra's gaan zijn?
    Ook jammer, zoals verder vermeld dat het nog steeds niet de uncensored versie van Kill Bill bevat.
    verder ziet het er een leuke box uit, al ware het niet dat ik al 4 films van hem heb op blu-ray.

  3. #3

    Standaard

    Nieuwe transfer Reservoir Dogs? (was MPEG2)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vraag me echt af of die 2 discs met extra's echt nieuwe extra's gaan zijn?
    Ook jammer, zoals verder vermeld dat het nog steeds niet de uncensored versie van Kill Bill bevat.
    verder ziet het er een leuke box uit, al ware het niet dat ik al 4 films van hem heb op blu-ray.
    Eerlijk te zijn als ik mijn box ontvang gaan de losse blurays de verkoop in

  5. #5

    Standaard

    Heb em net in mijn handen gehad bij Fame en even samen met de uiterst vriendelijke verkoper onderzocht hoe het nu zit met de extra's in deze box.

    Dit is namelijk weer een typische E1 aanfluiting. De discs van de films zijn wel bedrukt met nieuwe printjes voor deze box, maar de inhoud is precies hetzelfde als de reeds uitgegeven edities: dus kaal. In het geval van Pulp Fiction zelfs maar 1 disc, waar de losse uitgave een extra disc met veel veel extra's bevatte.

    Ik weet dus niet zo goed wat ik moet met de box, omdat de vormgeving toch erg mooi is en die 2 nieuwe discs aan extra's toch best aantrekkelijk zijn. Ik denk dat ik een tijd wacht totdat de prijs flinkt is gezakt.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb deze box ook sinds gisteren binnen omdat ik graag alle Tarantino's
    op blu-ray wou hebben.
    Het is inderdaad een kale box, met de oude schijven, zelfs de RCV logo's
    zijn nog te zien!! Ook is de box niet erg stevig, de artwork is mooi maar het ziet er erg goedkoop uit.. De bonus disc's heb ik nog niet bekeken.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Ik heb deze box ook sinds gisteren binnen omdat ik graag alle Tarantino's
    op blu-ray wou hebben.
    Het is inderdaad een kale box, met de oude schijven, zelfs de RCV logo's
    zijn nog te zien!! Ook is de box niet erg stevig, de artwork is mooi maar het ziet er erg goedkoop uit.. De bonus disc's heb ik nog niet bekeken.
    Hoe zit het eigenlijk met de extra's op de discs van Reservoir Dogs, Death Proof en Inglourious Basterds, aangezien die bij de eerdere uitgaven van andere distributeurs boordevol extra's zaten? Nu kale edities of dezelfde extra's?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lucas Camps Bekijk bericht
    Hoe zit het eigenlijk met de extra's op de discs van Reservoir Dogs, Death Proof en Inglourious Basterds, aangezien die bij de eerdere uitgaven van andere distributeurs boordevol extra's zaten? Nu kale edities of dezelfde extra's?
    Reservoir dogs is gewoon de DFW blu-ray zoals deze los te koop is, alleen hebben de schijven nieuwe artwork de rest heb ik nog niet gekeken maar zullen ook wel de dezelfde eerdere releases zijn met waarschijnlijk dus extra's.
    Zal morgen eens kijken.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  9. #9

    Standaard

    @ lucas camps,
    Ik heb voor je gekeken true romance, jackie brown, kill bill 1 & 2 zijn vanilla schijven. reservoir dogs, death proof en inglourious basterds hebben flink wat extra's. De 2 bonus disc's bevatten voornamelijk intervieuws maar hier heb je weinig aan want deze zijn niet ondertiteld. Wel leuk zijn de verschillende trailers van Django unchained.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  10. #10

    Standaard

    Zo, even makkelijk die extra disc overnemen, maar niet de discs uit Amerika met veel extra's. Ik begrijp het niet.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    @ lucas camps,
    De 2 bonus disc's bevatten voornamelijk intervieuws maar hier heb je weinig aan want deze zijn niet ondertiteld.
    Vind ik wel een bijzondere opmerking voor iemand met een Engelse naam. Bovendien: Engels kunnen de meesten van ons toch wel verstaan. En al zul je dan niet elk woord kennen, de grote lijn is meestal wel te volgen. Daar heb je echt geen ondertitels voor nodig. Wel of geen ondertitels doet niets af aan het feit of een interview interessant is of niet, lijkt me.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind ik wel een bijzondere opmerking voor iemand met een Engelse naam. Bovendien: Engels kunnen de meesten van ons toch wel verstaan. En al zul je dan niet elk woord kennen, de grote lijn is meestal wel te volgen. Daar heb je echt geen ondertitels voor nodig. Wel of geen ondertitels doet niets af aan het feit of een interview interessant is of niet, lijkt me.
    Nou ik zal zeker de algehele strekking goed kunnen volgen, maar ik vind het gewoon eigenlijk schandalig dat E1 zich niet eens de moeite neemt deze te ondertitelen. Ik ga hem niet kopen, k heb verder toch al alles van Tarantino.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ook jammer, zoals verder vermeld dat het nog steeds niet de uncensored versie van Kill Bill bevat.
    Is die eigenlijk wel in Japan op BD gereleased (zoals de DVD)?
    Laatst aangepast door Nisei : 08-12-2012 om 15:32

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lucas Camps Bekijk bericht
    Nou ik zal zeker de algehele strekking goed kunnen volgen, maar ik vind het gewoon eigenlijk schandalig dat E1 zich niet eens de moeite neemt deze te ondertitelen. Ik ga hem niet kopen, k heb verder toch al alles van Tarantino.
    Bij veel Blu-rays die ik uit de Verenigde Staten of Engeland importeer omtbreken ook vaak de ondertitels bij de extra's. Als er dus al geen ondertitelspoor is, dan wordt het erg kostbaar voor een kleine distributeur als E1 om daar nog eens Nederlandse ondertitels voor te laten maken. Het is puur een kostenaspect. Je kunt kiezen: of E1 brengt dit soort Blu-ray's helemaal niet uit in Nederland of in een afgeslankte vorm.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind ik wel een bijzondere opmerking voor iemand met een Engelse naam. Bovendien: Engels kunnen de meesten van ons toch wel verstaan. En al zul je dan niet elk woord kennen, de grote lijn is meestal wel te volgen. Daar heb je echt geen ondertitels voor nodig. Wel of geen ondertitels doet niets af aan het feit of een interview interessant is of niet, lijkt me.
    Tja, ik ben links slechthorend en rechts volledig doof dus die vlieger gaat voor mij niet op... Maar ik begrijp je punt.
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vind ik wel een bijzondere opmerking voor iemand met een Engelse naam. Bovendien: Engels kunnen de meesten van ons toch wel verstaan. En al zul je dan niet elk woord kennen, de grote lijn is meestal wel te volgen. Daar heb je echt geen ondertitels voor nodig. Wel of geen ondertitels doet niets af aan het feit of een interview interessant is of niet, lijkt me.
    Ik denkdat je niet voor anderen kunt spreken.
    Ik heb geen moeite met het ontbreken van ondertiteling maar ik ken genoeg mensen die iets echt niet kunnen volgen als het niet ondertiteld is.

  17. #17

    Standaard

    Niemand die hier wat foto's wil posten? Of ziet hij er echt exact hetzelfde uit als de US/UK box?

  18. #18

    Standaard

    Exact hetzelfde als de US qua verpakking.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Ik heb deze box ook sinds gisteren binnen omdat ik graag alle Tarantino's
    op blu-ray wou hebben.
    Het is inderdaad een kale box, met de oude schijven, zelfs de RCV logo's
    zijn nog te zien!! Ook is de box niet erg stevig, de artwork is mooi maar het ziet er erg goedkoop uit.. De bonus disc's heb ik nog niet bekeken.
    Wederom dus een onvolledig product van E1.

    Ik word zeer moe van dit bedrijf.

    En wat betreft de keuze die Marcel Hoeve voorlegt; daar neem ik geen genoegen mee. Breng een product uit dat up to standards is (nieuwe discs voor de films, dezelfde bonusschijfjes als de internationale uitgaven, alle content NL ondertiteld) of doe het helemaal niet.
    Laat dan een uitgever de taak overnemen die dit wél kan.

  20. #20

    Standaard

    Ik had wel verwacht dat de schijfjes met de films hetzelfde zouden zijn als de losse schijfjes. Dat is in Amerika overigens niet anders. Ook daar zijn de schijfjes in de box hetzelfde als de losse schijfjes. Alleen, de losse schijfjes hadden daar allemaal wel extra's.

  21. #21

    Standaard

    Jammer zeg, je zou toch zeggen dat QT toch wel eens een waardige versie verdient..dan zulk prut en een nieuwe coverbox..geen mooie boek erbij van alle films..:s

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #22

    Standaard

    http://www.slashingthrough.com/specials.php?id=27 De review is er sommige transfers konden beter en natuurlijk wij hebben niet alle extra's... Maar ja mocht je geen Tarantino films in huis hebben is het zeker wel de moeite waard!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Exact hetzelfde als de US qua verpakking.

    Niet helemaal vermoed ik, ik las op amazon dat een van de kopers aan het klagen over het feit dat de dvd's langs de onderzijde uit de sleeve komen en dus eruit kunnen vallen als je hem uit de kast haalt. Ik heb de box gekocht (bovenop de afzonderlijke blu-rays) en hier gaan ze gewoon langs de zijkant eruit.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  24. #24

    Standaard

    Begin toch te twijfelen nu hij momenteel € 37.99 kost bij bol, dat is echt weinig voor alle films. Alleen is de verpakking zo flimsy dat de kans klein is dat hij zonder deuken aankomt...

  25. #25

    Standaard

    38 euro is een nette prijs en verder valt het ook wel mee hoor de verpakking het is geen papier dat direct scheurt.....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •