Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Betreffen het verder wel alle uncensored versies van de aanwezige films (behalve Kill Bill las ik)?

    En is Kill Bill op bluray wel ooit hier uitgekomen als uncensored?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Betreffen het verder wel alle uncensored versies van de aanwezige films (behalve Kill Bill las ik)?

    En is Kill Bill op bluray wel ooit hier uitgekomen als uncensored?
    Nee, de uncensored version is toen alleen op DVD uitgekomen in Japan (nog in mijn bezit ).

    Het scheelt echt heel t.o.v. de reguliere versie, maar helaas vrees ik dat deze niet op blu-ray zal uitkomen.......

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nee, de uncensored version is toen alleen op DVD uitgekomen in Japan (nog in mijn bezit ).

    Het scheelt echt heel t.o.v. de reguliere versie, maar helaas vrees ik dat deze niet op blu-ray zal uitkomen.......
    Ok bizar, maar daar kan ik mee leven dan! Dank je.

    Weet iemand of de andere 6 films in deze box wel uncensored zijn?

  4. #29

    Standaard

    Hoe is eigenlijk de beeld en geluidskwaliteit van de uitgaves in deze box? Op Inglourious Bastards na heb ik alle andere films in deze box nog op dvd. Zijn ze allemaal upgrade-waardig?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nee, de uncensored version is toen alleen op DVD uitgekomen in Japan (nog in mijn bezit ).

    Het scheelt echt heel t.o.v. de reguliere versie, maar helaas vrees ik dat deze niet op blu-ray zal uitkomen.......
    Sterker nog: Kill Bill 2 in Japan is ook wat uitgebreider tov de Europese versie, hoewel veel minder. Ook deze is nog in mijn bezit.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    bluray box kost nu tijdelijk maar 19.99 bij MM:
    http://www.mediamarkt.nl/mcs/product...tml?langId=-11
    Is inderdaad belachelijk goedkoop. Jammer genoeg heb ik de meest interessante titels al. Helaas zijn niet alle films van Tarantino geweldig (wel gewelddadig ).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #33

    Standaard

    Hoi allemaal! Ik heb een snelle vraag over deze box: zijn alle films ook Engels ondertiteld? Ik wil hem graag voor 20 euro bestellen bij Bol.com, maar houd niet van (enkel) Nederlandse ondertiteling. Het liefst heb ik ze EN, om eventueel gekraak van chips te counteren.

  9. #34

    Standaard

    De box kun je voor 14,99 bij MM vinden.
    de films Pulp Fiction en Jackie Brown hebben voor zover ik me kan herinneren alleen NL ondertitels en DD5.1
    De bonus discs maken weer een hoop goed.

  10. #35

    Standaard

    Niet volgens blu-ray.com, dan ga je best voor UK box.

    Link

  11. #36

    Standaard

    Hm. Ik zie op Bol.com bijna alles met alleen NL staan. Is dat echt zo gebruikelijk joh? Ik zou denken: gooi alle talen er lekker bij. Waarom niet?

    E: jammer dat die UK-box nergens goedkoop te vinde is.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb de box weggegeven nadat ik deze had leeggeplunderd voor bruikbare discs.
    True Romance was ook zo'n mislukte uitgave, maar goed dat ik daarvan al de engelse steelbook had.
    Vreemd dat ze op Blu-ray.com wel aangeven dat er HD audio bij alle films zit.

  13. #38

    Standaard

    Sorry om deze oude thread te bumpen maar ik kan deze box overkopen van een vriend & ik vroeg me af of deze box meerwaarde biedt t.o.v. van de losse uitgaves? Ik heb alle losse uitgaves van de films in de box maar bvb. True Romance heeft enkel een DD5.1 audiospoor op de losse uitgave. Vroeg me af als de versie in de box HD audio bevat?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Sorry om deze oude thread te bumpen maar ik kan deze box overkopen van een vriend & ik vroeg me af of deze box meerwaarde biedt t.o.v. van de losse uitgaves? Ik heb alle losse uitgaves van de films in de box maar bvb. True Romance heeft enkel een DD5.1 audiospoor op de losse uitgave. Vroeg me af als de versie in de box HD audio bevat?
    De box heeft twee extra schijven met nieuwe extra's (interviews, niet ondertiteld). De andere schijfjes zijn exact hetzelfde als de eerder uitgegeven uitgaves (dus True Romance ook). Overigens staat deze info allemaal in dit topic vermeld (op de eerste pagina)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De box heeft twee extra schijven met nieuwe extra's (interviews, niet ondertiteld). De andere schijfjes zijn exact hetzelfde als de eerder uitgegeven uitgaves (dus True Romance ook). Overigens staat deze info allemaal in dit topic vermeld (op de eerste pagina)
    Blijkbaar overgelezen... Thanks!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •