Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 59 van 59 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Eerste Amazon.de release van John Rambo Steelbook: €89
    Eigenlijk gekocht vanwege de hype omtrent de zeldzaamheid, nog voordat ik de film had gezien. Omdat ik het een nare film vond (ik ben best wat gewend, maar het gebruik van de echte beelden in het begin voor hollywooddoeleinden vond ik ongepast), was ik sindsdien altijd al van plan hem te verkopen. Heb er uiteindelijk €400 winst op gemaakt.
    Das leuk voor je, snap best dat je wat winst wil maken, maar zoveel vragen is mijn inziens meedoen aan afzetterij.

    No hard feelings hoor, maar vind het persoonlijk onbeschoft om zoveel te vragen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-09-2012 om 13:56

  2. #52

    Standaard

    Ik vind aannames ook onbeschoft. Ik heb nooit gezegd dat ik om deze prijs gevraagd heb. Ik heb alleen gezegd dat ik er zo veel winst op heb gemaakt. Een forumlid bood me dit bedrag aan.
    Begrijp ik het dus goed dat als iemand jou €489 aanbiedt voor je oude paar schoenen je dit voorstel afslaat omdat je dit onbeschoft zou vinden, of neem ik nu - net zoals jij - iets onterecht aan?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Ik vind aannames ook onbeschoft. Ik heb nooit gezegd dat ik om deze prijs gevraagd heb. Ik heb alleen gezegd dat ik er zo veel winst op heb gemaakt. Een forumlid bood me dit bedrag aan.
    Begrijp ik het dus goed dat als iemand jou €489 aanbiedt voor je oude paar schoenen je dit voorstel afslaat omdat je dit onbeschoft zou vinden, of neem ik nu - net zoals jij - iets onterecht aan?
    Heb je ook weer gelijk in, maar omdat je zei dat je er 400 euro winst op had gemaakt, kwam het zo over.

    Als iemand het je aanbied vind ik het anders (nu komt het anders over dan dat het er net stond), dan als iemand iets aanbied voor woekerprijzen (neem bv ticketverkopers op ticketsites om wat te noemen).

    Er zijn genoeg mensen die dingen verkopen voor belachelijk absurde prijzen, en dat vind ik absoluut niet kunnen.

    Maar dat iemand je zoveel bied, dan begrijp ik wel dat je zoiets aanneemt.

    Dan moet die persoon maar niet zoveel bieden.

  4. #54

    Standaard

    Mijn grootste uitgave aan één BR is de Bluray box van Supernatural season 1-5 voor 50€. En dit is echt goedkoop

  5. #55

    Standaard

    Ik dacht dat het Harry potter kasteel mijn duurste blu-ray aankoop was, maar kwam er net achter dat er een nog duurdere set in mijn collectie staat:
    Battlestar Galactica (complete series) Tin-box. Was destijds zo'n 135 euro bij Amazon
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg BG.jpg (49,4 KB, 5 keer gelezen)

  6. #56

    Standaard

    Mijn duurste aankoop is geweest:



    Toendertijd 145 GBP

  7. #57

    Standaard

    Pre order geplaatst voor 135 geloof ik.


  8. #58

    Standaard

    Mijn duurste blu-ray betreft Sivaji, besteld van een Amazon.com seller voor 39,99$ + 34,96$ verzendingskosten + 24,37 EUR invoerrechten.
    (samen 105,79$ oftewel 81,28 EUR)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Ik vind aannames ook onbeschoft. Ik heb nooit gezegd dat ik om deze prijs gevraagd heb. Ik heb alleen gezegd dat ik er zo veel winst op heb gemaakt. Een forumlid bood me dit bedrag aan.
    Begrijp ik het dus goed dat als iemand jou €489 aanbiedt voor je oude paar schoenen je dit voorstel afslaat omdat je dit onbeschoft zou vinden, of neem ik nu - net zoals jij - iets onterecht aan?
    Ik vind dat je meer dan gelijk hebt. Meer nog, als je een bepaalde uitgave in je bezit hebt, vind ik dat je gelijk wat mag vragen om deze te verkopen. Daar is niks onbeschofts aan! Je VERPLICHT uiteindelijk niemand om jouw bluray te kopen. Als ik vandaag een bluray koop voor 50 €, zie ik niet in waarom ik die volgend jaar niet voor 550 € zou mogen (proberen) verkopen. Als iemand dit er voor over heeft, zal hij verkocht worden, anders niet.

    Stellen dat mensen die blurays met exreem veel winst VERKOPEN, de oorzaak zijn dat prijzen van sommige uitgaves onredelijk hoog liggen, is niet correct. Het zijn ook de KOPERS die dat geld er voor geven, die mee verantwoordelijk zijn voor die hoge prijzen. Als je dit onbeschoft vindt, vind je bij definitie de wetten van vraag en aanbod onbeschoft. En dit zijn net de wetten waar onze consumptiemaatschappij op gebouwd is.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •