Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Battleship [Blu-ray Disc]

    Battleship

    Een actiefilm gebaseerd op het gezelschapsspel Zeeslag: raak of mis?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    lekkere domme popcornfilm,
    verstand op nul,versterker op 100 en knallen maar
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #3

    Standaard

    Een film met Rihanna erin kan alleen maar dom zijn inderdaad.......vreselijk wijf.

  4. #4

    Standaard

    Toevallig van het weekend gezien. Heb me duidelijk iets meer vermaakt als Koen, want ik vond het best een goede film. In het genre dan en als je weet wat je kan verwachten. Heb me dan ook prima vermaakt! Wat betreft de aanval op de snelweg, lijkt mij dat de aliens dit deden om de basis van de buitenwereld af te snijden, waarna de basis zelf onder handen genomen werd. Best slim van die wezens, maar inderdaad komt dit wat matig uit de verf in de film.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Een film met Rihanna erin kan alleen maar dom zijn inderdaad.......vreselijk wijf.
    Toegegeven, ze speelt niet al te best, maar zo vaak is ze nou ook weer niet in beeld en tekst heeft ze al helemaal niet veel. Het heeft voor mij de film niet echt verpest, maar had ook liever een ander gezien. Zou de film zeker een kans geven en niet links laten liggen alleen omdat zij er in zit.

  6. #6

    Standaard

    dit soort films zijn allemaal hetzefde,
    je houd ervan of niet.
    weinig verhaal of diepgang maar lekker dom vermaak.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Toegegeven, ze speelt niet al te best, maar zo vaak is ze nou ook weer niet in beeld en tekst heeft ze al helemaal niet veel. Het heeft voor mij de film niet echt verpest, maar had ook liever een ander gezien. Zou de film zeker een kans geven en niet links laten liggen alleen omdat zij er in zit.
    Gaat niet alleen om Rihanna..............ik haat films als deze. Geen inhoud en alleen maar special effects.

  8. #8

    Standaard

    Leuke film ik heb er van kunnen genieten. Mooie kwaliteit beeld ook.

  9. #9

    Standaard

    helemaal mee eens.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #10

    Standaard

    Het is maar de bui waarin je bent, maar in de juiste bui met deze film....

    Heb hem een redelijk hoge beoordeling gegeven, hij verloor wat puntjes voor het verhaal, als SF liefhebber wil ik altijd wat meer weten over de indringers en daar kom ik wel vaker wat tekort bij dit soort films.

    Beeld en geluid, niets mis mee, heb me overigens prima vermaakt met deze film, was toch weer eens een beetje anders.

    Aanrader voor de liefhebbers, franse moeilijke films liefhebbers kunnen dit beter links laten liggen

    Goed verslag Koen
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Ben het met de recensie totaal oneens. Heerlijk film, lekker veel spektakel en vooral snel. Geen nutteloos gepeupel. Rihanna vond ik juist opvallend goed acteren voor het kleine beetje ervaring dat ze heeft.

    En Marcel heeft het inderdaad goed gezien

  12. #12

    Standaard

    Heerlijke (SF) actiefilm, waarbij ik (mede door het weergaloze geluid) van het begin tot het einde op het puntje van mijn stoel gezeten heb!! Eén van de positieve verrassingen van het jaar en ben het daarom ook niet geheel met de recensent eens (maar smaken verschillen natuurlijk)...

  13. #13

    Standaard

    Je moet deze film natuurlijk zien zoals ie bedoeld is...
    De film gaan afkraken vanwege de (vele) onwaarschijnlijkheden, flinterdun verhaal en hokey dialogen is een beetje goedkoop. Dan snap je denk ik niet met welke intentie de film gemaakt is

    Ik heb deze film gezien na 'wat' gerookt te hebben, en ik heb me werkelijk suf gelachen, en dan vooral om de dialogen.

    Overigens zitten er wel een paar zeeslag verwijzigen in de film, waarvan de vorm van de aliën projectielen wel de duidelijkste is. Ook kan ik mij herinneren dat er een paar combat scenes in de film zitten waarbij men echt om de beurt projectielen afschiet terwijl men elkaars locatie niet weet.
    Weet iemand nog meer referenties?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #14

    Standaard

    Je moet de film zien zoals ie bedoeld is........en dan ga je lachen om de film ?

    Het is een actiefilm......geen comedy

  15. #15

    Standaard

    Ik bedoel er mee te zeggen dat je de film niet serieus moet nemen. En als je niet lacht bij actiefilms vermaak je jezelf niet denk ik
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik bedoel er mee te zeggen dat je de film niet serieus moet nemen. En als je niet lacht bij actiefilms vermaak je jezelf niet denk ik
    Maar als je wat rookt dan is zelfs Schindler's List nog grappig

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Je moet deze film natuurlijk zien zoals ie bedoeld is...
    De film gaan afkraken vanwege de (vele) onwaarschijnlijkheden, flinterdun verhaal en hokey dialogen is een beetje goedkoop. Dan snap je denk ik niet met welke intentie de film gemaakt is

    Ik heb deze film gezien na 'wat' gerookt te hebben, en ik heb me werkelijk suf gelachen, en dan vooral om de dialogen.

    Overigens zitten er wel een paar zeeslag verwijzigen in de film, waarvan de vorm van de aliën projectielen wel de duidelijkste is. Ook kan ik mij herinneren dat er een paar combat scenes in de film zitten waarbij men echt om de beurt projectielen afschiet terwijl men elkaars locatie niet weet.
    Weet iemand nog meer referenties?
    Goeidag zeg. Gisteren gekeken, maar ontzettend spijt van. Ik geloof dat mn iq een stuk gedaald is in vergelijk met voor de film. Niets mis met een keer wat hersenloos vermaak, maar kan het überhaupt nog slechter dan dit? Het had zomaar een Michael Bay flick kunnen zijn, maar dan 10 x slechter.

    Ik snap ook echt niet dat een gerespecteerd acteur als Liam Neeson zich laat strikken voor dit gedrocht.
    Let wel: ik zeg niets over de Visual effects en het geluid want die waren echt top. Maar das ook alles: verhaal, acteren, enz. was echt slecht.

    Een 3 voor de moeite.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Je moet de film zien zoals ie bedoeld is........en dan ga je lachen om de film ?

    Het is een actiefilm......geen comedy
    Nou..... toen dat anker uitging dacht ik tegen even anders, lag in een deuk
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Tip,drink eerst een paar biertjes op zet wat chips op tafel,en dan is het een prima film.ik geef hem een 7.

  20. #20

    Standaard

    Heb ook eerder met m'n tenen zitten krullen dan te genieten en te lachen. Ik werd er zelfs kwaad van. Zo slecht! Dan is Transformers stukken beter en minder patriotischer!

  21. #21

    Standaard

    Good disc, bad flic. Leuke demo schijf, meer niet.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spock Bekijk bericht
    Tip,drink eerst een paar biertjes op zet wat chips op tafel,en dan is het een prima film.ik geef hem een 7.
    \

    Heel eerlijk, ik gaf hem een acht

    Hoe een film toch heel verschillend bij de mensen overkomt, ik vond hem prachtig en weer een ander vind het 10x niks.

    @Albert Kostwinder, Tip, de Avangers is ook een leuke demo disc
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Na 10 biertjes is elke film te pruimen...

    AvEngers is cool!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    \
    @Albert Kostwinder, Tip, de Avangers is ook een leuke demo disc
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Na 10 biertjes is elke film te pruimen...

    AvEngers is cool!!
    Tjee..... en dat al na 1 biertje

    Gelukkig weet je wel welke ik bedoel
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Astbeestjemaareennaampieheb...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Tjee..... en dat al na 1 biertje

    Gelukkig weet je wel welke ik bedoel
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •