De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De stijl van DVD.nl administrators

    Vandaag postte ik in de BluRay pricewatch een vraag over een prijs die iemand meldde voor de Reddertjes BluRay bij V&D. 10 Minuten later was dit berichtje verwijderd, zonder dat ik daar verder een melding van kreeg, tot mijn grote frustratie. Goed, ik ken het beleid van DVD.nl een beetje, in de pricewatch alleen prijzen. Maar ja, ik ben naar de V&D geweest en heb op de website gekeken, nergens een spoor van deze schijf. Dus vraag ik me af hoe deze gebruiker aan die prijs komt, want ik kan er niets over vinden. Alleen het feit al dat de betreffende film niet goed verkrijgbaar is bij V&D, lijkt mij relevant voor de pricewatch. En als ik door een tip van een andere forumgebruiker de film wél voor 12,- kan krijgen ook. Iets wat voor andere forumlezer ook interessant kan zijn.

    Nou goed, lang verhaal kort, het is niet de eerste keer dat me dit overkomt en misschien voelt het voor de administrator heel fijn om de boel "schoon" te houden, maar ik vind DVD.nl door deze manier van doen maar een knap irritant forum. Sterker nog, het weerhoudt me ervan om uberhaupt een actief lid te worden, want er is altijd het gevoel dat er ergens een paar gasten met een opgeblazen ego schuilen die je berichtjes uit de lucht schieten. Ik snap echt wel dat administrators nodig zijn om een forum werkbaar te houden, maar de sfeer die hier gecreeerd wordt vind ik echt strontvervelend. Dus DVD.nl, de groeten, ik ga mijn heil ergens anders zoeken.

    edit: Ik zie net dat er ook een sticky is voor dit soort berichten, dus ik geef dit bericht 10 minuten voor het weer van het forum is geveegd.
    Laatst aangepast door creamdog : 28-09-2012 om 15:18

  2. #2

    Standaard

    dit is idd het imago wat jammergenoeg nog steeds niet weg is

  3. #3

    Standaard

    Tja, sorry maar soms modereer je op de automatische piloot en met name in het pricewatch gedeelte gaat dat nogal snel Je geeft zelf al aan dat je weet dat er enkel prijzen vermeld mogen worden, wellicht kun je Ralfers in dit geval dan alsnog een PM sturen met je vraag, al verwacht ik dat het antwoord vrij voor de hand liggend zal zijn: niet elke V&D in Nederland is met dezelfde titels bevoorraad.

  4. #4

    Standaard

    Het lijkt me in dit geval beter om openlijk te discussiëren over de prijs die hij meldt voor de twee Reddertjes-films. Toen ik gisteren bij de V&D in Eindhoven was zag ik twee Reddertjes-films voor € 17,99 per stuk in het rek staan, dus ik vraag me ook af hoe Ralfers aan een prijs van € 12,- komt.

  5. #5

    Standaard

    Ok. dan ga ik toch nog even reageren.

    Yordy zegt:"al verwacht ik dat het antwoord vrij voor de hand liggend zal zijn:niet elke V&D in Nederland is met dezelfde titels bevoorraad." Dat is inderdaad zo voor de hand liggend dat ik dat al lang bedacht had voor ik mijn vraag op het forum stelde. En even in de kantlijn vermeldt, dat je dacht dat ik dat zelf nog niet bedacht had helpt niet echt bij het wegnemen van mijn frustraties over DVD.nl.

    Waarom ik het interessant genoeg vond om tóch in de pricewatch te vragen is het feit dat deze films (Reddertjes 1 en 2) pas afgelopen week uit zijn gekomen en nieuwe releases niet vaak in acties worden meegenomen. Ze staan dan ook niet voor 12,- op de site van V&D. Sterker nog, ze staan helemaal niet op de site van V&D. Daarnaast kon de mevrouw van de V&D de films ook niet in het systeem vinden en had geen idee wat ze zouden kosten zodra ze binnen kwamen. Dit had ik natuurlijk al in mijn vraag in het Pricewatch topic kunnen vermelden, maar besloot het bondig te houden zodat de vraag zo weinig mogelijk rommel zou veroorzaken in het topic. Ik dacht dus wel degelijk mee met de moderators en als mijn vraag dan alsog wordt verwijderd, dan is dat echt heel irritant. Het beleid van DVD.nl gaat gewoon veel te veel uit van onkunde van de gebruikers, alsof we oppassers nodig hebben om de boel een beetje netjes te houden. Althans, zo voelt het voor mij. Daar hoeven we het wat mij betreft verder niet over te hebben, want zoals ik al aangaf, dit duurt voor mij al een tijd en verbetering lijkt niet echt in zicht, dus ik zeg binnenkort mijn account op. Laat ik gewoon de conclusie trekken dat dit forum niet voor mij is, er zijn andere fora wel ik wel met plezier kom en waar de moderators óf aanwezig zijn, maar voor een goede sfeer zorgen óf ongemerkt hun ding doen en gebruikers genoeg vrijheid geven om er zelf wat leuks van te maken. Sorry, maar DVD.nl is voor mij gewoon geen van beide.
    Laatst aangepast door creamdog : 28-09-2012 om 16:31

  6. #6

    Standaard

    Ik begrijp inmiddels dat het niet mogelijk is om je DVD.nl account op te heffen. Kunnen jullie voor mij een uitzondering maken, want ik zou het erg op prijs stellen als ik op geen enkele manier meer deel uitmaak van dit forum. Mijn oude berichtjes mogen best blijven staan, maar als er ergens trotst vermeld zou worden dat DVD.nl 30.000 leden heeft, dan wil ik daar uit principe niet in meegerekend worden. Gewoon loskoppelen die handel. Ik kan anders ook wel een paar goatsy plaatjes posten om het bannen te versnellen. B.v.d.

  7. #7

    Standaard

    Het opheffen van een account is niet mogelijk. Dat zou het hele forum door elkaar gooien.
    Ik kan je wel bannen, als je daar prijs op stelt, maar je berichten blijven dan alsnog bestaan.
    Dat lijkt me dan ook niet zo'n goede oplossing.

    Stuur me anders een PM met wat er precies aan de hand is. Dan kijk ik daar naar.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Waarom zou je een account niet kunnen opheffen? Dat is wel degelijk mogelijk hoor. Even aanvinken bij verwijdering dat de berichten moeten blijven staan (want die reden die je noemt is begrijpelijk) en dan gewoon verwijderen. Op de plek waar de naam van het verwijderde lid stond komt dan 'gast' te staan. Of welke term je daar ook wilt hebben...

  9. #9

    Standaard

    is ook heel makkelijker om te doen, vooral door zo'n kant en klaar vbulletin forum als deze

    aanpassinkjes in database en het lijkt mij sterk dat vbulletin hier niet iets voor heeft

  10. #10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •