De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Denon AVR 1612

  1. #1

    Standaard Denon AVR 1612

    Jaren JVC RX 7042 gehad maar was recent bij de Saturn en daar hadden ze de Denon AVR 1612 staan.
    Kon hem meenemen voor 210 euro, daar zeg ik geen nee tegen.
    Bij BCC aan de buitenveldertselaan waar vroeger Polectro zat staat de AVR 1612 nog voor 399.
    Wat een everyday Low pricing
    Had laatst al een hele slechte ervaring bij BCC en nu dit??
    Toch ga ik er nog wel eens wat kopen gewoon omdat ik er een band mee heb met BCC maar ze laten echt heel veel steken vallen de laatste jaren.
    Zeker kwa service.

    Ben blij met mijn Denon AVR 1612, wat een power en veel mogelijkheden.
    Alles aangesloten met bananen stekkers en de audyssey setup hielp me feilloos met de juiste calibratie en vertelde welke speakers verkeerd aangesloten waren kwa + en -.
    Streamen doe ik al via een blue ray dus die optie had ik niet nodig en weet dat ie wel op de 1912 zit.

    Ik luister veel muziek van Hip Hop tot Ambient downtempo via internet radio en deze Amp stelt niet teleur erg mooi geluid.
    Ik loop al mee sinds de eerste dolby pro logic en stereo vcr's en weet wel wat een mooi geluid is en zeker in de budget klasse.
    Dit is 100% dat mooie gedetailleerde geluid dat ik zocht en Denon Avr 1612 delivers!!

    Saturn viel mij reuze mee trouwens, had gedacht dat het gewoon een andere soort media markt stamp fabriek was maar niks is minder waar.
    Bij Saturn zijn ze veel vriendelijker en service minded, Zeker de yamaha verkoper die mij geholpen perfect geholpen heeft dit vind ik echt wel top, ik was 1 van de laatste klanten tegen 10 uur en zelfs de security ging nog ff op zoek naar wat extra bubbeltjes plastic omdat ik de amp meenam op de scooter.
    Bij Saturn gaan ze mij zeker terug zien!!
    Niet alleen omdat het goedkoper is maar ook omdat de mensen die er werken echt relaxed zijn.

    Dus nu eindelijk alles via HDMI pass trough en genieten van dit geluid, ik weet niet maar of ik ben gek en ik wil het geloven of dit Denon geluid is echt zoveel ruimer, helderder en mooier.

    Nu nog mijn 127 cm LG plasma vervangen voor een 152 cm 3D.

  2. #2

    Standaard

    Er zullen vast wel meer mensen zijn die een dergelijke ervaring met 'price-watching' en service hebben. Wij zijn blij voor dat je door zelf te gaan vergelijken jouw receiver voor een mooie prijs hebt kunnen kopen en dat je er daardoor tot nu toe veel plezier van hebt.

    Over het algemeen zijn de instellingen die door een 'auto-setup' -zoals van Audyssey- gemaakt worden goed, maar vaak loont het om deze te controleren en zelf evt. wat fijn-afstemming te doen. Door het feit dat een meet-microfoon een beperkt bereik heeft en 1-dimensionaal meet is er kans op onterechte fouten. Zo zou het bvb kunnen zijn dat alle luidsprekers wel goed aangesloten zijn en dat de meetfout is veroorzaakt door de invloed van de akoestiek van de kamer.

    MediaMarkt een stamp-fabriek? Volgens mij is dat gewoon een winkel die mensen achter hun PC vandaan probeert te lokken. Vaak gaan zulke mensen dan ook bij de concurrenten kijken en komen ze er achter dat het goedkope in elkaar gestampte setje dat in de woonkamer staat mag verhuizen naar de slaapkamer.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •