De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter Wizard's Collection

    Mijn uiterste best gedaan om mijn Harry Potter Blu Rays te verkopen zodat de ik de Wizard's Collection kon kopen, is deze ineens nergens meer te krijgen! Iemand nog tips?? De enige die het nog lijkt te hebben is Amazon, maar met import fees komt dat op 360 euro! Dat is wel even wat meer dan de 250 euro waar de set voor te koop stond in Nederland...

  2. #2

    Standaard

    Bij FRS kan je ze toch nog bestellen?

  3. #3

    Standaard

    En dit kan niet in het Harry Potter op Blu-Ray topic omdat...?

    Misschien heeft WB de leveringen tijdelijk stopgezet vanwege die foute/missende disc?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #4

    Standaard

    Wil je per se de Nederlandse box? Want op Engelse websites kun je hem nog wel krijgen. Dan ben je incl. verzenden ook rond de 250 euro kwijt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Wil je per se de Nederlandse box? Want op Engelse websites kun je hem nog wel krijgen. Dan ben je incl. verzenden ook rond de 250 euro kwijt.
    Maar bij de engelse websites heb je niet bij elke film NL subs. De set is niet meer te verkrijgen omdat WB eerst de fouten gaat wegwerken. Daarna is hij weer terug beschikbaar.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Maar bij de engelse websites heb je niet bij elke film NL subs. De set is niet meer te verkrijgen omdat WB eerst de fouten gaat wegwerken. Daarna is hij weer terug beschikbaar.
    Ah, is dat zeker? Kan er nergens iets over vinden namelijk. Ben dus even in dubio of ik heel hard moet gaan zoeken omdat hij uitverkocht is, of gewoon even wachten ivm genoemde problemen...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazz1980 Bekijk bericht
    Ah, is dat zeker? Kan er nergens iets over vinden namelijk. Ben dus even in dubio of ik heel hard moet gaan zoeken omdat hij uitverkocht is, of gewoon even wachten ivm genoemde problemen...
    In de gewone thread van harry potter staat dit te lezen.

  8. #8

    Standaard

    Wel raar als de box om die reden in Nederland tijdelijk uitverkocht, maar in de UK nog gewoon te koop is. Ook die box heeft foute discs.

  9. #9

    Standaard

    De box is in Engeland voorlopig ook niet te koop, althans niet bij Amazon.co.uk.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Maar bij de engelse websites heb je niet bij elke film NL subs. De set is niet meer te verkrijgen omdat WB eerst de fouten gaat wegwerken. Daarna is hij weer terug beschikbaar.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    In de gewone thread van harry potter staat dit te lezen.
    Ik ga die thread eens doorwerken. Had die niet gevonden (heb ik dan echt zo slecht gezocht...? )

  11. #11

    Standaard

    Weet iemand of die Box bij Amazon UK ook Nederlandse ondertiteling heeft??

    Op de site van Amazon staat van wel, maar is dat zeker??

    Wie helpt mij??

    Bedankt vast, Ad

  12. #12

    Standaard

    De Blu-rays hebben in ieder geval allemaal ondertiteling bij mij. De DVD's waarschijnlijk niet, maar dat heb ik niet gecontroleerd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door advos Bekijk bericht
    Weet iemand of die Box bij Amazon UK ook Nederlandse ondertiteling heeft??

    Op de site van Amazon staat van wel, maar is dat zeker??

    Wie helpt mij??

    Bedankt vast, Ad
    Deel 1 t/m 6 hebben sowieso NL subs, alleen de delen 7.1 & 7.2 niet als ik me niet vergis!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Deel 1 t/m 6 hebben sowieso NL subs, alleen de delen 7.1 & 7.2 niet als ik me niet vergis!
    Dat was inderdaad bij de reguliere uitgaves zo, dus misschien kan kazz1980 even dubbelchecken voor die delen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat was inderdaad bij de reguliere uitgaves zo, dus misschien kan kazz1980 even dubbelchecken voor die delen.
    Heb ik gedaan, bij mij zijn alle blu-rays. Dus ook de delen 7 incl Nederlandse subs. Maar heb ook regelmatig gehoord dat deze delen geen subs zouden hebben... Dus misschien verschilt het per doos? Of mogelijk is er een vershcil tussen Amerikaans-Engelse en de UK Engelse box?...

    Overigens heb ik de UK versie zelf niet van Amazon.co.uk..., deze is via een Nederlandse leverancier besteld (voor achteraf veel te veel geld bij www.yourgamezone.nl... maar dat terzijde...). Oorspronkelijke leverancier van deze box was www.wdl.com (handig wanneer een winkel de pakbon van diens leverancier in de doos laat zitten... :P) . Heb daar inmiddels een account, dus evt. kan ik het daar ook bestellen voor mensen (maar wel 16 pond verzendkosten per doos... als ik me niet vergis kunnen er max. twee Wizard's collections per doos - zou ik even moeten informeren wanneer mensen interesse hebben). Kost daar (even uit het hoofd) pakweg 155 pond...
    Laatst aangepast door kazz1980 : 22-10-2012 om 20:31

  16. #16

    Standaard

    wdl.com lijkt me een Amerikaanse site aan hun telefoonnummer te zien.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    @peptalk, het is een +44 nummer, dat is Engeland... Vandaar ook de prijzen in Engelse ponden

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazz1980 Bekijk bericht
    @peptalk, het is een +44 nummer, dat is Engeland... Vandaar ook de prijzen in Engelse ponden
    Ik keek niet goed, dacht +01 te hebben gezien, maar er staat 0145....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik keek niet goed, dacht +01 te hebben gezien, maar er staat 0145....
    Kan de beste gebeuren!

    Maar als iemand dus belang heeft bij de set via WDL, 155 pond, plus 16 pond verzenden (of 8 pond per doos wanneer er 2 dozen besteld worden, bij twee adressen komt er dan wel weer 6,75 euro verzenden binnen NL bij).
    Wil ik wel regelen. Eventuele importbelasting wordt wel door belast uiteraard... (Net als wanneer je het besteld bij Amazon), maar volgens mij is de kans daarop niet zo groot.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •