De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Person of Interest

  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard Person of Interest

    Ik weet niet of hier al een topic over is. Zo niet bij deze dan, want dit is een zeer goede (misdaad) serie met in de hoofdrollen: Jim Caviezel (speelt echt top) en Michael Emerson ( bekend van o.a Lost).

    Seizoen 1 heb ik gedownload en dat spraak mij erg aan. Ze zijn nu bezig met seizoen 2 (waarvan ik deel één inmiddels ook heb binnengehaald).

    Kortom een aanrader!! ( op de IMDB site 8.4(!)
    I'll be back!!

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat je begint over downloaden. zonde! denk niet dat dit hier gewaardeerd wordt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik weet niet of hier al een topic over is. Zo niet bij deze dan, want dit is een zeer goede (misdaad) serie met in de hoofdrollen: Jim Caviezel (speelt echt top) en Michael Emerson ( bekend van o.a Lost).

    Seizoen 1 heb ik gedownload en dat spraak mij erg aan. Ze zijn nu bezig met seizoen 2 (waarvan ik deel één inmiddels ook heb binnengehaald).

    Kortom een aanrader!! ( op de IMDB site 8.4(!)

    Staat op mijn lijstje om aan te schaffen!
    Laatst aangepast door skokeloor : 04-10-2012 om 08:30
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Jammer dat je begint over downloaden. zonde! denk niet dat dit hier gewaardeerd wordt.
    Tja, ik vind persoonlijk dat hier niet meer zo spastisch over gedaan moet worden. Ik koop genoeg blurays, maar nieuwe en/of onbekende films of series dowload ik ook eerst voordat ik ze eventueel ga kopen. Het is crisis, en aangezien er genoeg geld uit je zak wordt geklopt (de hogere prijzen en nieuwe uitgaves na een paar maanden meegerekend) ga ik niemands kas zonder meer extra spekken.

    Maar goed, ontopic: heb wel promo's van deze serie gezien en schijnt idd goed te zijn. Hoop dat ze nog eens herhaald worden, dan ga ik ze zeker opslaan en kijken.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb inmiddels 7 delen gezien, maar ik ben nog niet razend enthousiast.
    Het beginidee is wel aardig, maar ik kan nog niet zeggen dat de spanning er vanaf druipt. Het is nog elk deel 'de redding van de week'; ik mis nog een boeiende 'langere' verhaallijn. Die kan nog komen natuurlijk , dus ik geef nog niet op. Maar tot nu toe zou de beoordeling een 6 / 7 zijn.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, ik vind persoonlijk dat hier niet meer zo spastisch over gedaan moet worden. Ik koop genoeg blurays, maar nieuwe en/of onbekende films of series dowload ik ook eerst voordat ik ze eventueel ga kopen. Het is crisis, en aangezien er genoeg geld uit je zak wordt geklopt (de hogere prijzen en nieuwe uitgaves na een paar maanden meegerekend) ga ik niemands kas zonder meer extra spekken.

    Maar goed, ontopic: heb wel promo's van deze serie gezien en schijnt idd goed te zijn. Hoop dat ze nog eens herhaald worden, dan ga ik ze zeker opslaan en kijken.
    Ik ben een grote dvd-koper, maar een nieuwe serie zal ik soms ook eens even bekijken via Hulu bijvoorbeeld of een aflevering afhalen. Daarna zal ik sowieso de dvd kopen. Ik doe dit zelden, maar zoals TylerDurden zegt kost het toch allemaal veel geld en één of twee afleveringen afhalen kan je heel wat 'miskopen' besparen . En als je in geval dat je de serie goed vindt sowieso de dvd koopt is dat niet zo erg denk ik.

    Alles afhalen daar ben ik niet voor, maar ieder zijn visie zeker?
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb inmiddels 7 delen gezien, maar ik ben nog niet razend enthousiast.
    Het beginidee is wel aardig, maar ik kan nog niet zeggen dat de spanning er vanaf druipt. Het is nog elk deel 'de redding van de week'; ik mis nog een boeiende 'langere' verhaallijn. Die kan nog komen natuurlijk , dus ik geef nog niet op. Maar tot nu toe zou de beoordeling een 6 / 7 zijn.
    Ik vond seizoen 1 echt top, maar deel je mening dat een iets langere verhaallijn goed zou zijn voor die serie. En.........ik wordt op mijn wenken bediend, want deel 1 van seizoen 2 is in tegenstelling tot vorige afleveringen niet kant en klaar, maar wordt in aflevering 2 voortgezet.
    I'll be back!!

  8. #8

    Standaard

    Wel een aardige serie. Volg het sinds de eerste aflevering op Veronica en het heeft mij wel weten te bekoren. In plaats van uit te zoeken wie het heeft gedaan na een misdaad, willen zij het juist voorkomen voor de daad.
    Heeft wel een paar raakvlakken met Batman vind ik, toeval of niet?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Jim Caviezel speelt ook een sterke rol!!
    I'll be back!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht

    Alles afhalen daar ben ik niet voor, maar ieder zijn visie zeker?
    Tuurlijk, ieder zijn visie idd. Maar bij mij helpt een download zelfs soms mezelf te overtuigen om een titel op bluray te kopen. The Avengers bijvoorbeeld, of Prometheus om maar 2 recente voorbeelden te noemen. En zo zijn er wel meerdere.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Ik vond seizoen 1 echt top, maar deel je mening dat een iets langere verhaallijn goed zou zijn voor die serie. En.........ik wordt op mijn wenken bediend, want deel 1 van seizoen 2 is in tegenstelling tot vorige afleveringen niet kant en klaar, maar wordt in aflevering 2 voortgezet.
    Ik zet wel door met seizoen 1 hoor . Het is wel een lekker tussendoortje. Het begin van seizoen 2 klinkt dan veelbelovend!

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zet wel door met seizoen 1 hoor . Het is wel een lekker tussendoortje. Het begin van seizoen 2 klinkt dan veelbelovend!

    Klopt aflevering 2 is het vervolg op aflevering één, wat niet zo vaak gebeurt.
    Wederom steekt het goed in elkaar
    I'll be back!!

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren avond gezien. 4x was hij net te laat om het slachtoffer te redden. Noemt men dat een antiheld.
    Het is wel grappig, maar vind het ook weer niet heel bijzonder.

    Wat betreft laagladen. Met alle respect. Ondanks dat het veelal gemeengoed is, hebben we toch liever niet dat men dat aangeeft. Al is het maar om die of topic discussie daarover te mijden.

    PS: Zie het meer als tip dan een politiebericht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Meer mensen die deze serie nog volgen? Geen heel hoogstaande serie, maar wel een lekker tussendoortje. Vraag me wel een ding af: Waarom krijgen ze alleen tips in New York en niet erbuiten? . Maakt het toch allemaal wat ongeloofwaardiger, ondanks dat het natuurlijk in de eerste plaats al geen geheel realistische serie is. Of heb ik gewoon iets niet meegekregen waarin ze het verklaren?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Meer mensen die deze serie nog volgen? Geen heel hoogstaande serie, maar wel een lekker tussendoortje. Vraag me wel een ding af: Waarom krijgen ze alleen tips in New York en niet erbuiten? . Maakt het toch allemaal wat ongeloofwaardiger, ondanks dat het natuurlijk in de eerste plaats al geen geheel realistische serie is. Of heb ik gewoon iets niet meegekregen waarin ze het verklaren?
    Dat wordt in de pilot uitgelegd. New York is (sorry voor de term) ground zero voor de machine, maar in seizoen 2 zijn er ook "uitstapjes"...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Dat wordt in de pilot uitgelegd. New York is (sorry voor de term) ground zero voor de machine, maar in seizoen 2 zijn er ook "uitstapjes"...
    Oke bedankt, was ik even vergeten. Kwam er inderdaad ook op omdat in de laatste aflevering (seizoen 2) ook mensen uit andere staten werden genoemd.

  17. #17

    Standaard

    Heb seizoen 1 blind gekocht. Ben erg benieuwd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben gestopt met volgen, trok het niet meer. Niet echt mijn ding.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben gestopt met volgen, trok het niet meer. Niet echt mijn ding.
    Ook ik ben toch gestopt. Het kwam mij op een gegeven moment enigzins over alsof de afleveringen op de automatische piloot werden gespeeld
    I'll be back!!

  20. #20

    Standaard

    Bij de eerste paar afleveringen gaat het inderdaad over het slachtoffer (of dader) van de week. Maar na verloop van tijd komen er wel een aantal story arcs bij kijken die zich nog verder in seizoen twee doorontwikkelen. Een aantal van de Persons Of Interest komt in latere afleveringen ook nog langs om een niet onbelangrijke rol te spelen.

  21. #21

    Standaard

    Ik vond de Pilot geweldig, maar daarna werd het minder, met elke aflevering een zaak van de week, maar toen kwam aflevering 7 (van seizoen 1) en die was zo fantastisch en het niveau van die aflevering heeft de serie doorgezet en soms zelfs overtroffen. Een van mijn favoriete series die zichzelf ook durft te vernieuwen (seizoen 2 aflevering 16).
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #22

    Standaard

    Ben nu bezig met seizoen 1, net als de poster hierboven verraste episode 7 me enorm . Ben benieuwd of het nu nog steeds een 'number of the week' serie blijft of er toch meer een overkoepelende verhaallijn inzit!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •