De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie heeft er nog digital downloads die ik mag hebben?

    Ik hoor altijd zoveel mensen die niets doen met de digital downloadcodes die bij sommige BR's en dvd's zitten.
    Wat dat betreft: als je er niets mee doet wil ik ze wel hebben. Uiteraard kan dat alleen als het downloads zijn en ik geen disc nodig heb.

    Bij voorbaat dank.
    Ik weet trouwens niet of ik deze discussie goed geplaatst heb. Als dat niet zo is dan hoor ik het wel van de moderators.

  2. #2

    Standaard

    Die sony uv codes werken toch niet in Nederland?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb geen idee. Maar als je er bijv. 1 hebt kan ik het wel proberen natuurlijk.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Die sony uv codes werken toch niet in Nederland?
    Dit staat op Uvvu.com (en daar wordt naartoe verwezen vanaf de sony-site)

    Does UltraViolet work worldwide? UltraViolet has made viewing content you own around the globe as easy as possible. If streaming rights are not available in a given geography, you can always download your content to be able to watch it wherever you and your devices may be.

    Dus m.a.w.: het kan zijn dat je de film niet kunt streamen. Dan kun je hem altijd nog downloaden en zou het overal ter wereld moeten werken.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Dit staat op Uvvu.com (en daar wordt naartoe verwezen vanaf de sony-site)

    Does UltraViolet work worldwide? UltraViolet has made viewing content you own around the globe as easy as possible. If streaming rights are not available in a given geography, you can always download your content to be able to watch it wherever you and your devices may be.

    Dus m.a.w.: het kan zijn dat je de film niet kunt streamen. Dan kun je hem altijd nog downloaden en zou het overal ter wereld moeten werken.
    Waarom zou je gaan streamen als je ook kunt downloaden? Je wilt toch niet afhankelijk zijn van de snelheid van je internetverbinding bij het bekijken van een film?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom zou je gaan streamen als je ook kunt downloaden? Je wilt toch niet afhankelijk zijn van de snelheid van je internetverbinding bij het bekijken van een film?
    Mee eens. maar de vraag was of ultraviolet uit bijv de UK ook in nld werkt. Uit het stukje dat ik citeerde blijkt m.i. dat het streamen problemen op zou kunnen leveren, het downloaden niet.

    UV heeft de mogelijkheid om de film in een cloud op te slaan en van daaruit overal ter wereld af te kunnen spelen. een 2e mogelijkheid is om de digitale copy te downloaden.

    Zelf zou ik altijd gaan voor downloaden. Ik hou niet zo van dat in een cloud opslaan etc.

  7. #7

    Standaard

    Bij mij zat er een UV code vel in de UK Lawrence of Arabia blu ray
    Maar vogens mij kan je er niets mee want als ik voor de grap naar de sony site ga en redeem klik dan geeft ie de melding niet mogeljk voor uw land.
    Staat ook op het uv code vel in kleine letters alleen voor UK.
    Dus in dit geval specifiek voor de UK uv cloud dus.
    code:N1WS VFXS KSR2 3061 go to sonypictures.com/uvredeem
    heb het toch niet nodig

  8. #8

    Standaard

    Ok. iig bedankt. Ik zal eens kijken wat ik er evt. mee kan doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •