Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kijk altijd met weemoed terug naar de dagen van mijn (de aller-) eerste breedbeeld tv. De impact van dat brede beeld. Soms kijk ik graag een stukje 4:3 in de originele verhouding. (vervormen, uitzoomen is voor mij geen optie). Na een tijdje schakel ik weer over naar een breedbeeld zender of film. In één keer heb ik dan dat nostalgische wauw gevoel weer terug. Zij het voor even. Maar toch...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    claudio bedankt dat jij me wel begrijpt.
    ik ben inderdaad zeer direct in mijn uitsprakingen,soms mischien wel te.
    maar een mening door iemand zijn strot duwen zijn natuurlijk ook geen uitspraken,dit had ook wel op een nette manier anders kunnen worden uitgelegd.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat begrijp ik en dank je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weetje wat,Laatst werd ik voor gek verklaart om dat ik een film op had staan met balken.
    Als ik zoiets van iemand hoor, dan denk ik gelijk.....goh wat zielig, zal wel zo'n 32 inch gevalletje hebben
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    claudio bedankt dat jij me wel begrijpt.
    ik ben inderdaad zeer direct in mijn uitsprakingen,soms mischien wel te.
    maar een mening door iemand zijn strot duwen zijn natuurlijk ook geen uitspraken,dit had ook wel op een nette manier anders kunnen worden uitgelegd.
    Wow... dus de uitspraak dat het erop lijkt dat je je mening door iemands strot wilt duwen is niet netjes? Strot is een heel normaal Nederlands woord. Nergens denigrerend bedoeld. Ik heb daarnaast niet gezegd dát jet het deed, maar dat het voor de topicstarter wel zo over kan komen. Als je dan tegen Claudio zegt dat hij je wél begrijpt betekent kennelijk dat jij mij dus niet hebt begrepen. Jij zegt bijna letterlijk tegen de topicstarter dat hij geen filmliefhebber is omdat hij de zwarte balken wellicht wil weg zoomen. Daarnaast noem je zijn topic letterlijk onzin. Dat is ook niet echt netjes. Je kunt dan wel direct zijn, maar tussen direct en onbeschoft zit een groot verschil. Ik wilde je alleen maar even de spiegel voorhouden. Ik vind het dan ook jammer dat je zo reageert.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #31

    Standaard

    nu kan ik hier wel weer mijn mening over los laten,
    maar hier is nu genoeg over gezegd en hoe jij het ziet moet je zelf maar weten.
    ik ga hier geen hele soap van maken.
    schijnbaar hebben we elkaar verkeerd begrepen.
    even goede vrienden
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    nu kan ik hier wel weer mijn mening over los laten,
    maar hier is nu genoeg over gezegd en hoe jij het ziet moet je zelf maar weten.
    ik ga hier geen hele soap van maken.
    schijnbaar hebben we elkaar verkeerd begrepen.
    even goede vrienden
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •