De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Cool Synyster Grin ( mini serie school project)

    Hey mensen,

    Voor mijn studie ( internationaal media en entertainment management aan de NHTV ) hebben we een mini serie moeten maken van 3 afleveringen. 2 er van staan inmiddels online en de laatste volgt op 23 oktober.

    Zo als de naam van de studie al aangeeft werken we met een internationaal team met mensen uit Japan, China, Finland, Duitsland en Nederland. De gehele serie en informatie is daarom ook in het Engels.

    Het is de bedoeling dat we zo veel mogelijk clicks krijgen op ons youtube account, want we strijden tegen een andere groep.

    Ik ben benieuwd naar jullie mening over dit project, zie hier onder meer informatie en links.




    Troubled by my past, I tried to turn things to a better. Who could have known where this awful chain of events would lead me in the end? Find out....

    Director: Ho-Wing Pang
    Producer: Markus Däubler
    Editor: Martijn Derksen, Johan van Elden
    Camera: Joshua Groth
    Audio: Menno Snel
    Script: Pim Ottenheim, Lauri Hokkanen, Chi-Ying Lee
    Casting: Romario van 't Land

    Marketing: Ton Eijkemans, Daan Brouwers

    Thanks to the actors.

    Special thanks to Silke Hassreiter, NHTV and mADE TV and Amadeus Pakmur for the awesome music composition!



    First episode :
    https://www.youtube.com/watch?v=AW9L...rBD9NODo65OCr8

    Second episode :
    https://www.youtube.com/watch?v=klaB...2&feature=plcp

    third episode :
    coming soon

    facebook like page :
    https://www.facebook.com/s.grin


    mvg, Ton Eijkemans

  2. #2

    Standaard

    Eerste aflevering gezien. Camerawerk, geluid, editing ziet er goed uit. Goed uitgedachte shots en mooie focus pulling. Maar wat me heel erg stoorde en waardoor ik uiteindelijk afhaakte was toch wel het houterige spel en wel heel erg de Engelse uitspraken. Ik heb op mijn regie opleiding altijd geleerd: wanneer je Engels sprekende rollen hebt, neem native Engelse acteurs. Of als een NL acteur het accentloos kan doen dan heb je ook iets goed in handen. Maar dit stoort gewoon teveel, ik leefde niet mee met de hoofdpersoon en al helemaal niet met de dame die aan de deur kwam. Daarnaast vind ik het onlogisch dat in een overduidelijke NL sfeersetting er Engels wordt gesproken. Ik snap dat de cast en crew internationaal is, maar deze serie zou ik toch echt in het NL opnemen.

  3. #3

    Standaard

    Ik snap je punt want, het viel mij ook al op namelijk. Het probleem is alleen dat school verwacht dat je het in het Engels doet en je zit uiteindelijk wel gewoon in Nederland.

    Maar bedankt voor de tip, ik zal het zeker met onze groep delen

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Click
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire75 Bekijk bericht
    Ik snap je punt want, het viel mij ook al op namelijk. Het probleem is alleen dat school verwacht dat je het in het Engels doet en je zit uiteindelijk wel gewoon in Nederland.

    Maar bedankt voor de tip, ik zal het zeker met onze groep delen
    Echt waar? Dat is vreemd zeg. Want ik heb net de tweede aflevering gezien en, het spijt me te moeten zeggen, maar dat Engels haalt de hele serie onderuit.
    Ook vind ik de acteurs die de (stief)ouders moeten voorstellen wel erg jong; het hadden broers/zussen/vrienden kunnen zijn. En een montage-tip: ik zou de zogenaamde hoek van het meisje eruit knippen. De slag van de jongen is goed gedaan (met audio effect) maar haar complete misslag (zonder audio, en het feit dat de jongen acteert alsof hij aankomt) is een beetje knullig en voegt niet echt veel toe. Als je namelijk daar wegknipt en direct naar het tegenshot gaat dan kom je ermee weg dat je niet ziet dat hij haar vastpakt. Dat doet hij namelijk in het tegenshot ook al. En in de flashback vervolgens kan je daar ook stoppen en dan heb je een snit op het moment dat hij haar slaat en dan ga je direct door. Dan eindig je dat shot meer op een dramatisch hoogtepunt zeg maar.

    Maar voorderest wel een leuk project. De premisse is leuk en je kan wel zien dat het geen groepje hobbyisten is die maar een beetje aanklooien. Maar, er valt nog veel meer uit te halen!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •