Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marantz sr 7007 met B&W CM9

    Hey mijn nieuwe spullen zijn eindelijk binnen.
    Mijn oude was denon 2113 met b&w683 en final s220 sub.
    De nieuwe is marantz sr7007 met b&w cm 9 en final s220 sub.
    Na dagen van radio spelen dag en nacht natuurlijk in de nacht zachter en als ik naar werk ben wat harder en bij thuis komst nog wat harder, kan ik zeggen dat ik tevreden ben.
    Geluid is goed, de iritante bass toon is weg.
    Binnen nu en 3 maanden komt er nog surround bij namelijk de B&W cm1 en natuurlijk een center de b&w cm c2.

    De akoestiek in me kamer begint beter te worden na mijn knutsel zaterdag middag
    Tot dus ver heb ik 2 panelen met led aan het plafon hangen van 1 bij 1.20m en gordijn aan de gehele raam kant en balkon deuren.
    Gisteren is het uitgebreid met een paneel van 1.30 bij 1.80 voor tegen de muur achter me tegenover de front speakers.
    Het resultaat is dat als ik in me handen klap de echo zo goed als weg is.


    Bijgesloten thumbnails







    Mod edit: Ik heb de topics zoals je gevraagd had samengevoegd, maar omdat de onderstaande tekst iets anders was, heb ik deze even als qoute laten staan je kunt hem dan zelf verwijderen of aanpassen indien het nu niet meer klopt. Laat maat weten of dit goed is zo. Het bericht staat overigens ook nog op chronologische volgorde in dit Topic. Ook die heb ik even laten staan in verband met de tijdsspan van jouw topic. Wil je die weghebben dan kan dat, was het juist de bedoeling dit bericht ongemoed te laten en het bericht te plaatsen op volgorde van posten, kan je simpelweg het bovenstaande verwijderen, want hij staat nog op pagina twee op volgorde van plaatsen.


    Hey,

    Vandaag mijn db meter eindelijk binnen!
    Na me werk gelijk aan de slag gegaan wel laat maar oke.
    Hardware: Denon 2113.
    B&W 683 fronts.
    Final s220 sub.
    Voltcraft sl-50 db meter.
    Test dvd: The ultimate dvd platinum.

    Audyssey en alles uit gezet en alles op 0db gezet.
    Afstanden van speakers ingevoerd en links eerst gedaan op 0 db master Volume op -15 db meter gaf aan 75db.
    Toen rechts die staat nu op +1.5db.
    Maar toen kwam het de sub alles op 0db sub level in av en master volume.
    Draaien aan de volume knop achter op de sub tot de meter 75db aan gaf ik weet er moet nog 3db bij maar het is laat en me flat begon te trillen
    Ik heb het hier maar even bij gelaten voor vandaag.
    Even een klein stukje master and commander zitten kijken
    De sub was tot leven gekomen wat bij de audyessey meting niet het geval was.
    Morgen gaan we verder..............
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 04-11-2012 om 13:18 Reden: Samenvoegen topics verzoek van de TS

  2. #2

    Standaard

    Na het sporten ben ik weer verder gegaan vandaag.
    De fronts staan nu op small en 80hz links staat in de av op 0db en rechts op +1db de meter geeft nu 75db aan.
    De sub staat in de av op 0db en de volumeknop achterop de sub op 10 uur de meter geeft nu 78db aan.
    Audyssey en alle andere zooi staan nu uit.
    De knop van de freq achter op de sub gaat van 40 tot 200hz die staat nu vol open.
    Ik heb the ultimate dvd platinum gebruikt om af te stellen.
    Als ik nu met deze instellingen de test toon van de av doe geeft de meter 80db aan.
    Het geluid klinkt goed vol en hard en de sub doet het goed nu ik weet waar hij staat maar het geluid zit in de ruimte en kan niet zeggen dat het van een bepaalde plek afkomt.

    Iemand nog tips of aanmerkingen????

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat je het niveau van de sub het beste op het gehoor af kunt stellen. Veel microfoons hebben nl. een beperkt bereik en zijn daardoor vaak niet zo nauwkeurig bij het meten van frekwenties beneden de 100hz.

    In principe heb je voor 2 luidsprekers geen hulpmiddelen nodig, omdat dit de basis is van een meer-kanaals opstelling. Je zou deze daarom alleen hoeven te gebruiken voor de instelling van het formaat van de luidsprekers en de afstanden. Het 'bass-management' zal er dan nl. voor zorgen dat de LFE's goed gedoseerd weergegeven kunnen worden en dat de geluiden van de sub zo veel mogelijk in-fase zijn met die van de luidsprekers.

    Als de rechter luidspreker even ver bij het midden vandaan staat als de linker, zou je deze het beste symmetrisch (aan kunnen sluiten en) in kunnen stellen. Dit betekent dat je voor links en rechts beter dezelfde lengte kabel, dezelfde niveaus en dezelfde afstanden kunt gebruiken. Hiermee voorkom je dat je dat het geluidsbeeld er voor het gehoor anders uit ziet dan voor het oog.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik denk dat je het niveau van de sub het beste op het gehoor af kunt stellen. Veel microfoons hebben nl. een beperkt bereik en zijn daardoor vaak niet zo nauwkeurig bij het meten van frekwenties beneden de 100hz.

    In principe heb je voor 2 luidsprekers geen hulpmiddelen nodig, omdat dit de basis is van een meer-kanaals opstelling. Je zou deze daarom alleen hoeven te gebruiken voor de instelling van het formaat van de luidsprekers en de afstanden. Het 'bass-management' zal er dan nl. voor zorgen dat de LFE's goed gedoseerd weergegeven kunnen worden en dat de geluiden van de sub zo veel mogelijk in-fase zijn met die van de luidsprekers.

    Als de rechter luidspreker even ver bij het midden vandaan staat als de linker, zou je deze het beste symmetrisch (aan kunnen sluiten en) in kunnen stellen. Dit betekent dat je voor links en rechts beter dezelfde lengte kabel, dezelfde niveaus en dezelfde afstanden kunt gebruiken. Hiermee voorkom je dat je dat het geluidsbeeld er voor het gehoor anders uit ziet dan voor het oog.
    De kabels van de luidsprekers zijn even lang en staan ook symmetrisch.
    Ik denk dat ik de sub weer terug ga zetten op 75 db en niet op 78db.
    Bij tv kijken is er teveel bass bij films is het wel goed.
    Als ik op de freq knop achter op de sub weer wat heen en weer draai hoor ik ook weer verschil, dus zal nog wel wat spelen ermee om te kijken wat het beste is.
    Misschien ook om te proberen is de sub af te stellen met het mastervolume wat ik voor de boxen heb gebruikt?
    Er komt nog wel een center bij en surrounds had in gedachten de b&w htm 61 en de b&w 686.

  5. #5

    Standaard

    Met de knop freq van de sub kun je een cross-over instellen als je de sub aangesloten hebt op een toestel zonder 'bass-management' zoals een stereo versterker. Je kunt deze daardom dus het beste op de hoogste stand laten staan.

    Wat je met "mastervolume wat ik voor de boxen gebruik" bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Daarmee zou je kunnen bedoelen normale geluidssterkte bij muziek of van de dialogen bij films.

    Als bijpassende surrounds kun je denk ik beter voor de 685 kiezen. Deze zal kwa belastbaarheid (en vermogen) wat meer aansluiten bij de 683 en de HTM61. Anders kun je beter een HTM62 als centre gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Met de knop freq van de sub kun je een cross-over instellen als je de sub aangesloten hebt op een toestel zonder 'bass-management' zoals een stereo versterker. Je kunt deze daardom dus het beste op de hoogste stand laten staan.

    Wat je met "mastervolume wat ik voor de boxen gebruik" bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Daarmee zou je kunnen bedoelen normale geluidssterkte bij muziek of van de dialogen bij films.

    Als bijpassende surrounds kun je denk ik beter voor de 685 kiezen. Deze zal kwa belastbaarheid (en vermogen) wat meer aansluiten bij de 683 en de HTM61. Anders kun je beter een HTM62 als centre gebruiken.
    Ik heb weer iets verandert namelijk de hoek van de boxen richting luisterplek. Dit klinkt al stukken beter vooral met de bass en refelctie op de muren, maar het klinkt nog niet helemaal naar mijn zin.
    Mijn sub heeft geen lfe ingang apart maar heb hem wel aangesloten met 1 kabel op de av via de sub lfe uitgang en op sub op de line in links of recht maakt niks uit. Mijn b&w's staan nu op small en cros van 80hz de lfe in de av staat op 120hz. is het misschien beter om de lfe in de av op 100hz of 90hz te zetten omdat dit dichter in de buurt licht van de 80hz van de b&w's???
    Mij sub freq knop loopt van 40 hz tot 200hz die staat nu op de helft wat volgens mij berekening 200-40=160 160:2=80 80+40=120hz als hij op de helft staat klopt die berekening???

  7. #7

    Standaard

    Die berekening klopt niet, omdat je die van de sub het beste op het gehoor in kunt stellen. In jouw geval wordt het door de receiver geregeld en kun je die het beste op 200Hz zetten...en laten staan.

    Voor luidsprekers mag je zelf bepalen op welke frekwentie je de 'cross-over' instelt. Over het algemeen geldt daarvoor de regel: lager is beter. Soms is een luidspreker niet in staat om alle lage tonen even mooi weer kan geven. Als dit het geval is kun je 'cross-over' beter wel wat hoger instellen.

    De frekwentie die een receiver voor de LFE gebruikt, heeft als het goed is geen invloed op de weergave van de gewone kanalen. Die zou bedoeld moeten zijn voor het instellen van de hoogste frekwentie van de LFE's en zou je daarom in principe op de hoogste frekwentie moeten zetten of laten passeren. Het zou ook kunnen zijn dat je hiermee de hoogste frekwentie van de gewone kanalen in kan stellen wanneer alle luidsprekers als 'Large' ingesteld zijn en de receiver alle lage tonen naar de sub en de hoofd-luidsprekers. Vaak is hiervoor een aparte instelling zoals 'Dubbele bas', 'Main+LFE' aanwezig in het menu van de receiver. Of de receiver dit doet en/of hoe die instelling heet kun je vinden in de gebruiksaanwijzing. Deze instelling kun je het beste niet gebruiken, omdat de lage tonen van de gewone luidsprekers en die van de sub elkaar gaan versterken bij hogere geluidssterktes.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 17-10-2012 om 12:28
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #8

    Standaard

    Na wat dagen te hebben gespeeld met de instellingen ben ik tevreden met films. Heb nu de b&w's ook via bi-amping aangesloten op de Denon, wat me soms tijdens een film laat rond kijken van huh wat hoor ik nu weer. Maar voor muziek zoek ik meer power, is een eindversterker 4 kanaals een optie en in welk wattage moet ik dan gaan zoeken???

  9. #9

    Standaard

    Begrijp al die kouwe drukte niet met meters en instellingen om een 2.1 opstelling af te regelen....

    Flat....

    Niet genoeg power.....

    Gooi al die flauwekul(meters en testmateriaal) aan de kant en gebruik je oren/hoofd en verstand.

    Een sub goed laten samensmelten met je fronts zal enige tijd en geduld kosten, je zal er aan moeten wennen dat de diverse software veel en weinig bas kent, een goed gemiddelde vinden kan enige tijd kosten.

    Receiver kanalen op 0Db, sub kanaal ook, volume knop van de sub op 2/3 tot max 3/4 openzetten. Te weinig laag, dan met de receiver een paar Db erbij, teveel laag, dan met de receiver eraf. Kom je er niet met receiver, dan de volumeknop op de sub een standje lager zetten. Aangezien het niet verstandig is om de volumeknop op de sub verder dan 3/4 open te zetten, ivm de kans op vervormingen, kun je bij te weinig laag je fronts instellingen op de receiver aanpassen door je fronts dan een paar DB lager in te stellen.......dat heeft hetzelfde effect als je sub wat harder zetten.... (dat bedoelde ik met verstand erbij gebruiken)
    Oh..... je hebt full range speakers, stel ze dan ook als zodanig in, je hebt toch geen satellietjes staan
    Durf ook wat met je toonregeling te spelen, je mag best wat laag erbij geven op je fronts als je dat wat prettiger vind klinken, geld ook voor het hoog of het midden gebied, gewoon instellen naar eigen smaak, niets moet en alles mag, enne..... je laat je de wet toch niet voorschrijven door eoa k.tmetertje

    Denon lijkt mij krachtig genoeg, speakers en sub ook, nu dan gaan instellen zonder regels en wetten, maar met de oren en het verstand. Metertjes zijn leuk bij meerkanaals opstellingen als een hulpmiddeltje, maar bij een stereo opstelling toch wel overdreven.....

    BTW, denk ook om je buren, en overweeg eventueel iets zoals een subdude oid, lage tonen dringen erg ver door en kunnen je buren erg ongelukkig maken

    Oh..... sommigen vinden dat je niet mag horen dat je sub bijstaat als je muziek draait, dat hij pas opvalt als je hem uitzet, maar je moet je door niemand de wet laten voorschrijven, het is jouw installatie.

    Veel geduld en plezier met inregelen toegewenst
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Maar voor muziek zoek ik meer power, is een eindversterker 4 kanaals een optie en in welk wattage moet ik dan gaan zoeken???
    Voor jou zal het denk ik niet veel uitmaken als je een externe eindversterker gaat gebruiken. Jouw receiver heeft al voldoende uitgangsvermogen om de luidsprekers onder controle te kunnen houden. De enige manier om met jouw huidige samenstelling voor een krachtige weergave te zorgen is dus het verhogen van de geluids-sterkte.

    Anders kun je misschien beter kleinere luidsprekers gaan gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  11. #11

    Standaard

    Ik heb het gevonden! Voor muziek moet ik audyessy uitzetten dan komt een optie vrij voor toon regeling voor laag en hoog. De eq die audyssey instelt houdt mijn boxen in. Ik heb audyssey al vaker uit gehad maar heb wel 100 keer over de optie toon regeling heen gekeken En natuurlijk ook de speakers op large zetten fullband voor muziek.
    Heb ook een optie graphic eq als audyessy uitstaat dan kan ik zelf de eq regelen naar smaak

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Ik heb het gevonden! Voor muziek moet ik audyessy uitzetten dan komt een optie vrij voor toon regeling voor laag en hoog. De eq die audyssey instelt houdt mijn boxen in. Ik heb audyssey al vaker uit gehad maar heb wel 100 keer over de optie toon regeling heen gekeken En natuurlijk ook de speakers op large zetten fullband voor muziek.
    Heb ook een optie graphic eq als audyessy uitstaat dan kan ik zelf de eq regelen naar smaak
    Was ook zonde geweest om een andere receiver/versterker te nemen

    Je ziet dat je met een beetje eigen durf heel erg ver kan komen, veel plezier met je setup
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Na dagen spelen met de eq en veel muziek te hebben geluisterd ben ik wat meer tevreden. Maar bij sommige muziek of nummers houdt ik een zeurige bass wat ik ook doe krijg het niet weg of moet de bass zo laag zetten dat het er niet meer is. Ik heb de foam die bij de boxen zat voor de bass poort er ook al in zitten. Iemand nog tips?

  14. #14

    Standaard

    En als je de subwoofer uitzet bij muziek, wordt de basweergave dan beter? Hoe dicht staan je frontspeakers bij de muur?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  15. #15

    Standaard

    Dit zal een goede reden kunnen zijn om of de luidsprekers op 'Large' te zetten en alleen de .1 door de sub te laten weergeven of een hogere 'cross-over' (<80Hz) te gebruiken. De kans dat je te veel 'overlap' hebt zal dan een stuk kleiner zijn.

    Als je in het laatste geval alleen naar de luidsprekers wilt luisteren, dan zet je de receiver in de stand 'Pure direct'. Er zal dan geen gebruik worden gemaakt van 'bass-management' of toonregeling.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #16

    Standaard

    Aanvulling bij mijn eerdere post: Bij uitzetten van de sub wel de speakers op 'Large' zetten, anders mis je de frequenties onder 80Hz. Of, zoals Gerco al noemt, de Pure Direct mode van de receiver gebruiken, dan krijgen je speakers het volledige signaal.

    Waarom? Ik zou altijd eerst proberen de weergave qua stereo zo goed mogelijk te krijgen zonder de subwoofer. Dus: frontspeakers los van de muur opstellen, niet te dicht op andere meubels (indien mogelijk). Vooral de speakers wat meer van de muur zetten, heeft bij mij thuis enorm goed resultaat gehad.

    In eerste instantie de speakers recht naar voren richten en gaan luisteren naar een goed stuk muziek. Vervolgens spelen met de plaatsing van de speakers: verder van de muur, verder naar buiten, daarna pas spelen met 5-10 graden indraaien. Op een gegeven moment kom je tot het moment dat de stereoweergave goed is en als je verder schuift met de speakers, dat het dan minder wordt.

    Ga dan pas aan de slag met de subwoofer. Als je opstelling goed is, zou in stereo de basweergave al redelijk goed moeten zijn en levert je sub net even dat beetje meer druk (bij muziek). Ik schat in bij jouw fronts de subwoofer pas mee hoeft te doen vanaf 60Hz. Kwestie van uitproberen. Ik zou niet klakkeloos voor 80Hz gaan.
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 23-10-2012 om 14:25
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Aanvulling bij mijn eerdere post: Bij uitzetten van de sub wel de speakers op 'Large' zetten, anders mis je de frequenties onder 80Hz. Of, zoals Gerco al noemt, de Pure Direct mode van de receiver gebruiken, dan krijgen je speakers het volledige signaal.

    Waarom? Ik zou altijd eerst proberen de weergave qua stereo zo goed mogelijk te krijgen zonder de subwoofer. Dus: frontspeakers los van de muur opstellen, niet te dicht op andere meubels (indien mogelijk). Vooral de speakers wat meer van de muur zetten, heeft bij mij thuis enorm goed resultaat gehad.

    In eerste instantie de speakers recht naar voren richten en gaan luisteren naar een goed stuk muziek. Vervolgens spelen met de plaatsing van de speakers: verder van de muur, verder naar buiten, daarna pas spelen met 5-10 graden indraaien. Op een gegeven moment kom je tot het moment dat de stereoweergave goed is en als je verder schuift met de speakers, dat het dan minder wordt.

    Ga dan pas aan de slag met de subwoofer. Als je opstelling goed is, zou in stereo de basweergave al redelijk goed moeten zijn en levert je sub net even dat beetje meer druk (bij muziek). Ik schat in bij jouw fronts de subwoofer pas mee hoeft te doen vanaf 60Hz. Kwestie van uitproberen. Ik zou niet klakkeloos voor 80Hz gaan.
    Als ik muziek luister staan me speakers op large en staan de sub uit.
    Als ik ze op large zet kan ik geen crossover instellen dan staan ze op fullband. Als ik ze op small zet staat de cross op 60hz, had bij de buren gelezen dat voor cross je je laagste feq x 1.5 moet doen in mijn geval 38x1.5=57 is dus een cross van 60hz. Even terug komend op de zeurende bass small of large maakt niks uit blijft zeuren bij sommige tonen.
    b.v bij phil collins -against all odds. Er is bij de buren het grote b&w topic en daar staan een paar gasten die hetzelfde hebben. 1 heeft een eindversterker erbij gezet en toen was het weg, de rest zegt ook een zwaardere versterker dan is het weg. In de winkel waar ik het heb gekocht heb ik de optie om te ruilen van versterker maar ik wil weten wat het probleem echt is, in de winkel zeggen ze ook we willen wel bij je komen kijken om alles uit te sluiten en kijken wat het is.
    Denk dat dat dan de beste optie is want ik wil het wel goed hebben.

  18. #18

    Standaard

    Ik zou dat aanbod inderdaad maar aannemen. Je wilt uiteindelijk kunnen genieten van je set en je niet steeds ergeren aan dingetjes.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Ik zou dat aanbod inderdaad maar aannemen. Je wilt uiteindelijk kunnen genieten van je set en je niet steeds ergeren aan dingetjes.
    Tuurlijk nu ga ik er alleen maar meer op letten en dat maakt me niet blij.
    Ben al aan het rond neuzen welke een mooie optie zou zijn heb er een paar op het oog.

    Onkyo tx nr818
    Onkyo tx nr616
    Denon 3312
    Denon 3313
    Marantz sr 7007
    Marantz sr 7005

    Die onkyo 818 is wel het meeste watt maar dat zegt ook niet altijd alles.
    Moeilijke keuze.

  20. #20

    Standaard

    Mijn ervaring bij Onkyo (heb er zelf 4 gehad) dat het opgegeven vermogen wat overdreven is. Effectief is het een stuk lager. Ik zou zelf eerder gaan voor Marantz of Denon qua muziek. Ik vond zelf dat Onkyo erg goed klonk met films, maar qua muzikaliteit te wensen overliet. Ik ben destijds om die reden overgestapt op Denon.

    Inmiddels heb ik ook geen Denon meer, maar een dedicated stereo opstelling.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Tuurlijk nu ga ik er alleen maar meer op letten en dat maakt me niet blij.
    Ben al aan het rond neuzen welke een mooie optie zou zijn heb er een paar op het oog.

    Onkyo tx nr818
    Onkyo tx nr616
    Denon 3312
    Denon 3313
    Marantz sr 7007
    Marantz sr 7005

    Die onkyo 818 is wel het meeste watt maar dat zegt ook niet altijd alles.
    Moeilijke keuze.
    Nope

    Gewoon van de 3 merken die ene uitkiezen die het meeste waar voor zijn geld bied en die proberen, al zou ik dan bij de onkyo gaan voor de 818 omdat echt iets meer vermogen heeft dan de 616.

    Hierna de 3 kandidaten thuis proberen en degene nemen die het beste bevalt.....
    Have fun and enjoy your collection

  22. #22

    Standaard

    Ben net langs de winkel geweest ze komen over een uurtje bij mij thuis even luisteren en kijken wat het is.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchmuscle Bekijk bericht
    Ben net langs de winkel geweest ze komen over een uurtje bij mij thuis even luisteren en kijken wat het is.
    Ben benieuwd wat hun bevindingen zijn. Hou ons maar op de hoogte
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat hun bevindingen zijn. Hou ons maar op de hoogte
    Ze zijn komen kijken en wat ze ook deden in de instellingen het bleef hoorbaar. Nu mag ik een andere av kiezen daar geweest wezen luisteren daar naar de denon 3313 was wel minder maar kon daar niet goed horen want ze waren de boel aan het verbouwen. nu heb ik een nad c272 eindversterker mee gehad om te testen thuis. Kom ik net thuis van me werk alles aangesloten kom ik erachter dat de 2113 geen pre out heeft dus kan ik de eindversterker niet aansluiten op de 2113.
    Morgen maar terug en vragen of ik de denon 3313 thuis mag proberen.

  25. #25

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg, blijf je belevenissen volgen....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •