De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard World Without End (Tony en Ridley Scott)

    Release: 13-11-2012
    http://www.bol.com/nl/p/world-withou...2004012991124/


    Geweldig vervolg op de miniserie 'The Pillars of the Earth'
    De makers van The Pillars of the Earth, Tony en Ridley Scott (Gladiator, Robin Hood), overtreffen zichzelf in de nieuwe historische serie naar de roman van Ken Follett. Deze meeslepende reeks, die zich tweehonderd jaar later afspeelt, vertelt wederom een episch verhaal vol verraad, romantiek en intrige.

    WORLD WITHOUT END speelt zich af in 14e eeuws Engeland, vlak nadat koningin Isabella haar man uit de weg heeft geruimd. Ridder Thomas Langley moet vluchten vanwege zijn aandeel in de dood van koning Edward II en beland in de priorij van Kingsbridge. Daar ontmoet hij de bevlogen Caris, een jongedame die het middeleeuwse plaatsje inspireert om weerstand te bieden tegen de grootste krachten van haar tijd; de Kerk en de Kroon.

  2. #2

    Standaard

    Ik betwijfel of ze het niveau van de eerste serie kunnen evenaren, maar wil het in ieder geval een kans geven. Als deze terug wat in prijs zakt, komt ie er zeker in.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik betwijfel of ze het niveau van de eerste serie kunnen evenaren, maar wil het in ieder geval een kans geven. Als deze terug wat in prijs zakt, komt ie er zeker in.
    Net bekeken en zelfs beter als pillars of the earth! In steek is dan ook wel anders. Series zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken, het mag zich dan op de zelfde locatie afspelen maar totaal anders (in mijn ogen dan)

    8,0/10 Topper!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •