De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Powerbuy]DVD's, Blu-rays, CD's, Games uit de UK

    Edit: Vrees niet dat het wat gaat worden! Bij de nieuwere titels liggen de prijzen vaak nog hoger dan bij budget webwinkels... Geen idee hoe het kan dat de groothandel duurder is dan een webwinkel! ... Voor jan joker vanalles geregeld om bij de groothandel te kunnen kopen

    Met de nodige moeite heb ik geregeld dat ik films, games en CD's kan kopen bij een groothandel in de UK. Prijzen zijn vaak (maar niet altijd!) beduidend lager dan hier in de winkel. Echter - er zijn uiteraard wat hogere verzendkosten. Daarom wordt het pas interessant wanneer er wat groter ingekocht wordt.
    Zoek je nog Blu-rays, DVD's. Games of muziek? Laat mij weten welke titel en ik geef de prijs door. Vooralsnog geldt dit als animocheck. Bij voldoende animo zal er daadwerkelijk besteld gaan worden.

    Let op: alles komt uit Engeland. Blu-rays hebben vaak wel Nederlandse Ondertiteling, DVD's niet altijd. Wanneer bekend zal ik dit er, naar beste kunnen, bij melden + de regiocode.

    Overzicht met titels waarvan de prijs bekend is:

    • The Lord Of The Rings: The Return Of The King (2 Discs DVD), Regio 2, voor zover bekend niet NLO: 6 euro
    • Harry Potter Wizard's Collection Box Set (Blu-Ray + DVD + Digital Copy), Blu-ray regiovrij, DVD regio 2, Blu-rays met NLO, DVD's voor zover bekend niet met NLO: 240 euro (+ mogelijk toeslag verzendkosten vanuit UK wegens formaat doos)


    N.b. alle prijzen gaan uit van een redelijke animo. Bij weinig animo gaat het niet door of worden de prijzen toch iets hoger, bij heel veel animo gaan de prijzen nog omlaag. Alle artikelen zijn op het moment van schrijven leverbaar, het kan uiteraard zijn dat iets op een later moment van bestellen toch uitverkocht is.
    N.b. 2, ik rond alle prijzen naar boven af om teleurstellingen te voorkomen, maar tevens om mijn onkosten/risico's af te dekken. Verder is het niet mijn doel om noemenswaardig iets te verdienen met deze actie.
    Laatst aangepast door kazz1980 : 16-10-2012 om 22:50

  2. #2

    Standaard

    Ik wil je niet ontmoedigen, maar als ik alleen al amazon uk check, dan kom ik (veel) lager uit:

    LOTR: ROTK 2 disc DVD.

    HP Wizard's box voor €215 inclusief

    Een powerbuy heeft alleen kans van slagen als het artikel zelf bijzonder is, of de prijs.

  3. #3

    Standaard

    @roque, dank!
    Ik zie echter dat LOTR niet leverbaar is bij Amazon.co.uk? Enkel via derden... weet niet wat dat doet qua verzendkosten?... De HP box is bij mij 226 euro @ Amazon.co.uk, bij gratis verzending (tss... heb er zelf onlangs nog 300 euro voor betaald...). Maar doe vooral verzoeken voor prijzen, dan wordt vanzelf wel duidelijk wat wel de moeite is en wat niet! Ik heb nu enkel twee willekeurige titels staan die mij wel interessant leken, er zijn nog 10duizenden andere titels beschikbaar.

  4. #4

    Standaard

    Tja, wie zoekt er nu nog DVD.... Denk dat het pas interessant gaat worden bij significante kortingen bij nieuwe blurays.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, wie zoekt er nu nog DVD.... Denk dat het pas interessant gaat worden bij significante kortingen bij nieuwe blurays.
    Ja... Het gaat hier ook om o.a. Blu-rays... Maar ook DVD's, want nog lang niet iedereen is over op de blauwe stralen. Dus noem titels van Blu-rays (of DVD's, CD's games) die wilt hebben en dan kijk ik naar de prijzen.

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat je het beter kan omdraaien: geef aan wat jij goedkoop kan aanbieden voor een powerbuy. Als iedereen per persoon moet gaan aangeven welke titels hij/zij wilt hebben dan moeten er eerst nog 24 geintereseerden zijn die zich melden voordat er besteld kan worden, als de prijs dan al interessant is wat ik betwijfel gezien bovenstaande voorbeelden. Dat schiet niet op denk ik....

  7. #7

    Standaard

    Ja, zit wat in, maar het is een groothandel. Ik kan kwalijk hun hele assortiment incl prijzen hier neer gaan zetten! In principe leveren ze zo'n beetje iedere willekeurige titel.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazz1980 Bekijk bericht
    @roque, dank!
    Ik zie echter dat LOTR niet leverbaar is bij Amazon.co.uk? Enkel via derden... weet niet wat dat doet qua verzendkosten?... De HP box is bij mij 226 euro @ Amazon.co.uk, bij gratis verzending (tss... heb er zelf onlangs nog 300 euro voor betaald...). Maar doe vooral verzoeken voor prijzen, dan wordt vanzelf wel duidelijk wat wel de moeite is en wat niet! Ik heb nu enkel twee willekeurige titels staan die mij wel interessant leken, er zijn nog 10duizenden andere titels beschikbaar.
    LOTR is ook via amazon beschikbaar, allen via sellers nog goedkoper .

    Ik denk dat TylerDurden wel een goed punt heeft trouwens, dat jijzelf met titels moet komen. Anders ben je eigenlijk een verkoper die toegang heeft tot een groothandel, maar heeft het niets meer met een powerbuy te maken.

    Sowieso zou ik even checken bij een aantal winkels wat de prijs is, voordat je hier wat neerzet. Juist op dit forum zijn we erg prijsbewust .

    Je maakt waarschijnlijk de meeste kans met titels die bijna uitkomen; als je deze tenminste voor een prijs aan kan bieden die echt lager is.
    Anders gok ik dat mensen de voorkeur geven aan een onlinewinkel, waar je verzekerd bent van een bepaalde mate van service als het product niet goed is.

  9. #9

    Standaard

    Wat kosten de Alfred Hitchcock sets op Blu-ray daar en de James Bond?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Meer dan bij Amazon.co.uk...
    Ik geef het op! Spijtig.

  11. #11

    Standaard

    Alfred Hitchcock collectie http://img3.helloevery1.co.uk/Source/352554.JPG?w=158 25 pond
    james bond 50th blu ray 95 pond

    dus wel duur en niet veel goedkoper dan bij amazon
    ik koop het dan ook via een groothandel in de UK

  12. #12

    Standaard

    Amazon zal wel andere, serieuze, partners hebben en ze kopen veel groter in, al erg lang klant.
    Misschien is er voor sommige producten niet eens een handelspartner maar krijgen ze alles rechtstreeks van de studio of zo...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •