Pagina 43 van 54 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    George Lucas Criticizes Latest ‘Star Wars’ Installment https://t.co/9HVk0q7fmr


    beetje vreemde, en ook makkelijke kritiek, zeker als je je ziel aan de 'duivel' verkoopt voor geld.
    Dit slaat ook nergens op:

    Mr. Lucas said that he decided to sell his company in part because his filmmaking interests had changed and that the more experimental movies he wanted to make would not be financially successful enough to ensure the health of the company and the well-being of its employees.

    Alsof hij 11 jaar na zijn laatste film, nog op 71-jarige leeftijd experimentele films gaat maken.


  2. #1052
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zegt wel iets dat de beste Star Wars-film volgens velen niet van zijn hand was. Dus wat zijn achteraf verhaal waard is... Na het sublieme Empire kon hij alleen een kopie maken van de eerste film. Ben de man dankbaar, maar nu is het een beetje hypocriet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1053

    Standaard

    Even een vraag over Kylo Ren na een discussie binnenshuis

    Oke, het is een PG-13 film, dus als Kylo Ren in zijn schouder word geschoten zie je geen bloed of beschadiging.
    Toch kan hij zich nog zeer goed bewegen! - als ik mijn schouder stoot loop ik al krom - en ook na een flink aantal keren geraakt te zijn in de gevechten daarop, maar goed hij heeft The Force. Of is er iets anders aan de hand?
    Hij slaat namelijk een aantal malen op zijn zij en been, wat een vreemd geluid geeft.
    Denkend in zijn patroon dat hij zich als opvolger van Darth Veder ziet, zou, zou hij ook deels mechanisch zijn of overdenken wijd dit???

    Vraagvoer voor de nerds dus ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #1054

    Standaard

    George Lucas apologizes for saying he sold #StarWars characters to 'white slavers' @Disney https://t.co/x0iY0wUYTt

  5. #1055

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Even een vraag over Kylo Ren na een discussie binnenshuis

    Oke, het is een PG-13 film, dus als Kylo Ren in zijn schouder word geschoten zie je geen bloed of beschadiging.
    Toch kan hij zich nog zeer goed bewegen! - als ik mijn schouder stoot loop ik al krom - en ook na een flink aantal keren geraakt te zijn in de gevechten daarop, maar goed hij heeft The Force. Of is er iets anders aan de hand?
    Hij slaat namelijk een aantal malen op zijn zij en been, wat een vreemd geluid geeft.
    Denkend in zijn patroon dat hij zich als opvolger van Darth Veder ziet, zou, zou hij ook deels mechanisch zijn of overdenken wijd dit???

    Vraagvoer voor de nerds dus ...
    Hij slaat op zijn zij, omdat Chewbacca hem daar geraakt heeft met zijn bowcaster,
    het rare geluid zou door het pantser dat hij draagt kunnen komen.

  6. #1056

    Standaard

    1e helft vd film helemaal geweldig.
    2e helft helaas een mix van de ot.
    Hierdoor toch een beetje teleurgesteld.

    Prachtige beelden,planeten,enz,maar die kopie in de 2e helft vond ik erg jammer.
    3d vond ik niet voldoende toevoegen eerlijk gezegd.

    Groeten niels
    T2: I'll Be Back!

  7. #1057

    Standaard

    Vanavond voor de tweede keer geweest. Nu in de Dolby Cinema zaal bij JT in Hilversum in 2D. Ik vind de film een stuk leuker nu ik niet in de zaal zit met de vraag wat JJ er van gebrouwen heeft. Kylo Ren ook een toffe badguy.
    Enige plothole waar ik mij zeer aan stoor is het uit coma komen van R2
    JJ zei daarover.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat antwoorden:

    Inzake R2 heeft Abrams al een antwoord gegeven: "BB-8 comes up and says something to him, which is basically, 'I've got this piece of a map, do you happen to have the rest? The idea was, R2 who has been all over the galaxy, is still in his coma, but he hears this. And it triggers something that would ultimately wake him up."
    Maar dat klopt niet aangezien BB8 al een keer eerder in de film tegen R2 aan botst en dat er dan geen reactie komt. Blijf dat, met het missen van de uitleg, wel een gigantische plothole vinden.
    uh, uh, It's a dinosaur

  8. #1058

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    George Lucas Criticizes Latest ‘Star Wars’ Installment https://t.co/9HVk0q7fmr


    beetje vreemde, en ook makkelijke kritiek, zeker als je je ziel aan de 'duivel' verkoopt
    Hij heeft wel absoluut gelijk dat de film te retro is en gemaakt is om de fans te plezieren en geld te verdienen. Maar als je de rechten verkoopt voor 4 miljard dan wil Disney dat wel terug verdienen.
    En het klopt inderdaad dat JJ met zoveel leentjebuur uit de OT voor de veilige route heeft gekozen en niet risico's heeft genomen zoals Lucas dat deed. Maar als zelf nog verhalen te vertellen hadden dan hadden hij de rechten niet moeten verkopen.
    uh, uh, It's a dinosaur

  9. #1059

    Standaard

    Wat een topfilm. Heb erg genoten. Ben de film wezen kijken zonder enige verwachtigen en het lezen van reviews. Er hing een sterke Star Wars vibe maar ook een JJ sfeer zonder lensflares! Het verhaal is vlot en je word als kijker gelijk meegenomen in een specteculaire race tussen goed en kwaad. De rollen van Rey en Finn vond ik zeer goed vertolkt, en erg goeie chemie. Ondanks dit droeg Han Solo wel de film, als altijd met zijn perfecte opmerkingen. Eerste gevoel toen ik weer de MF zag vliegen..was nostalgisch maar je kwam gelijk in gewelidge spacefights. Ik lees veel reviews die vergeljkingen hebben maar het mooie is dat dit deel lostaand ook goed te volgen is als je geen SW fan ben en de vorige delen niet heb gezien. Kylo Ren vond ik ook zeer geslaagd, er hing veel mysterie rond dit karakteraar wanneer Kylo in beeld kwam was er genoeg suspense. Ik heb wel mee vragen aan het eind van de fim maar dat had ik ook bij 4-5-6 dus hopelijk geven de volgende delen hier wel wat meer uitleg want de film heeft wel wat plotholes. Jammer dat Phasma een zeer kleine rol heeft gekregen in de film. In de trailers verwacht je dat deze personage een uitgebreide rol zou krijgen maar helaas, dit vond ik wel een minpunt aangezien de actrice die de rol vertolke juist een erg sterk karakter heeft. Kan nu niet wachtem op deel 8. Ben benieuwd hoe de final ontknopping zal zijn aangezien dit nog niet geschreven is..(hopelijk krijgen we geen Lost tafareel).
    Laatst aangepast door RobinB : 02-01-2016 om 09:37

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #1060

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Hij heeft wel absoluut gelijk dat de film te retro is en gemaakt is om de fans te plezieren en geld te verdienen. Maar als je de rechten verkoopt voor 4 miljard dan wil Disney dat wel terug verdienen.
    En het klopt inderdaad dat JJ met zoveel leentjebuur uit de OT voor de veilige route heeft gekozen en niet risico's heeft genomen zoals Lucas dat deed. Maar als zelf nog verhalen te vertellen hadden dan hadden hij de rechten niet moeten verkopen.
    Kan ook zijn dat GL zich een aan de kant gezet voelt, want hij heeft SW verkocht inclusief een gedetailleerde outline voor deel 7 t/m 9.
    Het kan zijn dat men nu een heel ander pad volgt dan GL zelf wilde/voor ogen had.

    Uiteraard weten we allen hoe zijn megalomanie heeft gewerkt bij de zeer bekritiseerde delen 1 t/m 3 + de aanpassingen van de delen 4 t/m 6.
    Dus SW loslaten is voor GL

    Daarnaast loopt GL nu ook nog extra inkomsten mis door dat zijn outline niet is gebruikt

    Verder wat de meeste voor het gemak maar even vergeten is dat GL met zijn uitspraken en gedrag nog al wat personen in Hollywood en de filmindustrie van zich afgekeerd als persoon waarmee je kunt samen werken.
    Daarnaast zit hij ook nog met zijn vorige financiële flop, die hem bijna bankroet heeft gemaakt (wsl ook de reden dat hij iets met Lucas film moest doen)
    George Lucas: Star Wars Director Loses $60 Mil Plus on “Red Tails”
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #1061

    Standaard

    maar kijk eens naar de man zijn films als regiseur,

    Gewoon allemaal bagger.buiten star wars 3 en 4.

    hij kan bij lange na niet bij spielberg in de buurt komen,

    Heb george nooit echt iets goed zien maken, alleen ILM is goed van zijn hand.

    Mvrg,
    Raymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  12. #1062

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Enige plothole waar ik mij zeer aan stoor is het uit coma komen van R2
    JJ zei daarover.

    Maar dat klopt niet aangezien BB8 al een keer eerder in de film tegen R2 aan botst en dat er dan geen reactie komt. Blijf dat, met het missen van de uitleg, wel een gigantische plothole vinden.
    In de quote van JJ staat ultimately, wat uiteindelijk betekent en dus niet meteen. Hoeft dus niet een plothole te zijn.
    Laatst aangepast door tmvde : 02-01-2016 om 11:49

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Vanavond voor de tweede keer geweest. Nu in de Dolby Cinema zaal bij JT in Hilversum in 2D. Ik vind de film een stuk leuker nu ik niet in de zaal zit met de vraag wat JJ er van gebrouwen heeft. Kylo Ren ook een toffe badguy.
    Enige plothole waar ik mij zeer aan stoor is het uit coma komen van R2
    JJ zei daarover.

    Maar dat klopt niet aangezien BB8 al een keer eerder in de film tegen R2 aan botst en dat er dan geen reactie komt. Blijf dat, met het missen van de uitleg, wel een gigantische plothole vinden.
    Waarom klopt dat niet?
    Het klopt dat hij eerder botst.....maar wellicht zei hij toen niet dat wat JJ Abrams aangaf? Het kan toch best dat dit pas bij de 2e botsing gezegd werd?

    Edit: wat Tmvde in feite ook al zegt.

  14. #1064

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat GL zich een aan de kant gezet voelt, want hij heeft SW verkocht inclusief een gedetailleerde outline voor deel 7 t/m 9.
    Het kan zijn dat men nu een heel ander pad volgt dan GL zelf wilde/voor ogen had.

    Uiteraard weten we allen hoe zijn megalomanie heeft gewerkt bij de zeer bekritiseerde delen 1 t/m 3 + de aanpassingen van de delen 4 t/m 6.
    Dus SW loslaten is voor GL

    Daarnaast loopt GL nu ook nog extra inkomsten mis door dat zijn outline niet is gebruikt

    Verder wat de meeste voor het gemak maar even vergeten is dat GL met zijn uitspraken en gedrag nog al wat personen in Hollywood en de filmindustrie van zich afgekeerd als persoon waarmee je kunt samen werken.
    Daarnaast zit hij ook nog met zijn vorige financiële flop, die hem bijna bankroet heeft gemaakt (wsl ook de reden dat hij iets met Lucas film moest doen)
    George Lucas: Star Wars Director Loses $60 Mil Plus on “Red Tails”
    Zijn outline is idd niet helemaal gevolgd. Verder zijn diverse invloedrijke personen goede maatjes met hem (Spielberg, Coppola, Kennedy etc) en had hij een complete SP:FX divisie (ILM). Dus als er al personen van hem afgekeerd waren boeide dat niet echt.
    Maar bankroet omdat een film een flop van 60 miljoen is? Hij had al een enorm kapitaal, casht 4 miljard van Disney en geeft het overgrote deel weg aan goede doelen.
    http://www.cinemablend.com/new/Georg...ity-33879.html
    Niet echt dingen die je doet als je bijna bankroet bent.

  15. #1065

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In de quote van JJ staat ultimately, wat uiteindelijk betekent en dus niet meteen. Hoeft dus niet een plothole te zijn.
    Als het woord "uiteindelijk" uit de quote de verklaring moet zijn wat we niet uit de film kunnen halen vind ik het een gigantische plothole dat JJ met een opmerking ergens probeert op te lossen.

    IMO is ook het uitzetten van het schild door captain Phasma een vreemde gebeurtenis. Finn is een verrader door het bevrijden van Poe . Wat is Phasma dan als door haar schuld de Starkiller wordt opgeblazen ?
    uh, uh, It's a dinosaur

  16. #1066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Als het woord "uiteindelijk" uit de quote de verklaring moet zijn wat we niet uit de film kunnen halen vind ik het een gigantische plothole dat JJ met een opmerking ergens probeert op te lossen.

    IMO is ook het uitzetten van het schild door captain Phasma een vreemde gebeurtenis. Finn is een verrader door het bevrijden van Poe . Wat is Phasma dan als door haar schuld de Starkiller wordt opgeblazen ?
    Ze werd onder druk gezet.....Finn niet.

  17. #1067

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zijn outline is idd niet helemaal gevolgd. Verder zijn diverse invloedrijke personen goede maatjes met hem (Spielberg, Coppola, Kennedy etc) en had hij een complete SP:FX divisie (ILM). Dus als er al personen van hem afgekeerd waren boeide dat niet echt.
    Maar bankroet omdat een film een flop van 60 miljoen is? Hij had al een enorm kapitaal, casht 4 miljard van Disney en geeft het overgrote deel weg aan goede doelen.
    http://www.cinemablend.com/new/Georg...ity-33879.html
    Niet echt dingen die je doet als je bijna bankroet bent.
    Correct GL had een heel imperium, maar dat heeft hij grotendeels verkocht om SW 1 t/m 3 onder zijn volledig eigen invloed te kunnen produceren.

    En als je vrijwel al je geld in een bedrijft (Lucasfilm = Lucas Digital, Skywalker Sound, Industrial Light and Magic, Lucasfilm Animation, Lucas Licensing en merchandising), Lucas Learning, Lucas Books, Lucas Online) stopt kun je dat er niet even uit halen om je schulden te betalen. Dat staan de andere aandeelhouders namelijk niet toe.

    Laat nu net 2012 het jaar zijn dat GL zowel ca, 90 mil $ schuld/verlies heeft en eind 2012 Lucasfilm verkoopt aan Disney voor 4 miljard $ ...
    Goed het zal wel toeval zijn of de Force maakt gewoon mysterieuze sprongen ...

    Overigens goede maatjes is fantastisch en hebben zeker bepaalde invloed, maar maken niet de dienst uit in Hollywood of kunnen je redden.
    Kijk maar eens wat maatje Steven voor een harde les heeft geleerd met zijn DreamWorks avonturen.
    Die was nl ook bijna alles kwijt en heeft nu voor de 4e keer weer financiële problemen met DW ondanks zij goede reputatie...
    Zou GL er wat van zijn miljarden instoppen, ze zijn immers maatjes?
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #1068

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht

    En als je vrijwel al je geld in een bedrijft (Lucasfilm = Lucas Digital, Skywalker Sound, Industrial Light and Magic, Lucasfilm Animation, Lucas Licensing en merchandising), Lucas Learning, Lucas Books, Lucas Online) stopt kun je dat er niet even uit halen om je schulden te betalen. Dat staan de andere aandeelhouders namelijk niet toe.
    Welke aandeelhouders?

    When the company fell on difficult times in the '80s his executives occassionally explored taking in other investors, but in the end he didn't do that. And so decades later, he still was the only shareholder of his company.




    Als er meerdere aandeelhouders waren geweest was niet de volledige 4 miljard naar hem gegaan.,....
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-01-2016 om 16:48

  19. #1069

    Standaard

    Gisteren voor de 2de keer geweest en moet zeggen dat ik misschien wel meer genoten heb omdat de spanning wat weg was.
    Nu is het wachten op de Blu-ray.

  20. #1070

    Standaard

    Zo....ik heb de film een aantal weken laten bezinken. Ik gaf de film een 9 omdat ik de totaalervaring in de bioscoop geweldig vond; prachtig beeld en geluid en de "spanning" vanwege een nieuwe Star Wars. Toch knaagde er iets.....het is teveel van hetzelfde, de film bewandeld netjes de gebaande paden. Ik las dit artikel van de La Times en daar kan ik me eigenlijk wel bij aansluiten:

    http://www.latimes.com/business/hilt...26-column.html

    Vermaakt de film: Ja
    Is het een goede film: nee

    Fanboys zullen blijven roepen hoe geweldig de nieuwe Star Wars is en dat waarschijnlijk ook blijven roepen bij de volgende films.....en volgende films. Disney zal nooit een verrassend of vernieuwend pad inslaan. Er is teveel geld mee gemoeid. Disney heeft nu een melkkoe in handen en zal dat blijven uitmelken. Dus...de bekende formule, de bekende look and feel.....over and over again.

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zo....ik heb de film een aantal weken laten bezinken. Ik gaf de film een 9 omdat ik de totaalervaring in de bioscoop geweldig vond; prachtig beeld en geluid en de "spanning" vanwege een nieuwe Star Wars. Toch knaagde er iets.....het is teveel van hetzelfde, de film bewandeld netjes de gebaande paden. Ik las dit artikel van de La Times en daar kan ik me eigenlijk wel bij aansluiten:

    http://www.latimes.com/business/hilt...26-column.html

    Vermaakt de film: Ja
    Is het een goede film: nee

    Fanboys zullen blijven roepen hoe geweldig de nieuwe Star Wars is en dat waarschijnlijk ook blijven roepen bij de volgende films.....en volgende films. Disney zal nooit een verrassend of vernieuwend pad inslaan. Er is teveel geld mee gemoeid. Disney heeft nu een melkkoe in handen en zal dat blijven uitmelken. Dus...de bekende formule, de bekende look and feel.....over and over again.
    Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik vond het een goede film en hij heeft mij vermaakt. Bij jou is het blijkbaar anders, maar jij presenteert het nu als feiten en dat zijn het niet.

    http://www.rottentomatoes.com/m/star...force_awakens/
    Laatst aangepast door tmvde : 04-01-2016 om 11:20

  22. #1072

    Standaard

    Mijn mening is waarheid....ik dacht dat dat nu toch wel bekend was hier op het forum.....

    Ik heb me er ook prima mee vermaakt (vandaar die 9) maar of het een goede film is, dat is een ander verhaal.

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mijn mening is waarheid....ik dacht dat dat nu toch wel bekend was hier op het forum.....
    Even vergeten .

    Ach en wie bepaalt wat goed is, het Amerikaans Filminstituut (AFI) heeft hem genomineerd voor film van het jaar,
    terwijl die "inschrijvingstermijn" eigenlijk al gesloten was.

  24. #1074
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Melzz heeft wel gelijk, je eigen mening is altijd waar (from a certain point of view).
    De film loopt zo enorm goed dat hij waarschijnlijk Avatar van de troon gaat stoten als meest succesvolle film, de gok die Disney heeft genomen door de hype enorm op te schroeven is een groot succes gebleken.
    Dat de film ook veel criticasters kent is alleen maar goed, het kan toch niet zijn dat iedereen precies hetzelfde denkt over een film. Dan zou de wereld maar saai zijn. Feit is wel dat de film langzaam een fenomeen is. Denk dat het jaar voor J.J. en Disney meer dan florissant is begonnen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1075

    Standaard

    Ik ga er morgenmiddag naar toe (Dolby Cinema 3D), en ik ga hem normaal kijken, en niet opletten of dit wel klopt, of dat wel klopt ofzo.
    Dat lijdt alleen maar af van de filmbeleving vind ik.
    Ik wil 2 uur en 15 minuten mijn gedachten laten varen, en dat andere mensen de film willen ontleden, moeten hun maar weten.
    Zal mij een worst wezen of de film klopt, ik ga er van genieten.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-01-2016 om 17:09

Pagina 43 van 54 EersteEerste ... 3339404142434445464753 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •