Pagina 30 van 54 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1338 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nja ziet er wel goed uit maar ik hoop niet dat als we bij vervolg zoveel aankomen dat we het alweer beu gezien zijn zoals met The Hobbit.
    Het grote probleem bij The Hobbit was dat ze een relatief dun kinderboek in drie films van zo'n acht uur wilden verfilmen. Te weinig plot.
    Die belemmering zie ik hier totaal niet. Ook hoeft deze film nergens naartoe te werken zoals de prequels.

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kaarten zijn binnen. JT Hilversum 2D Dolby Cinema! Had liever 3D gehad, maar ik wil Dolby Cinema gewoon een keer meemaken. Ga later nog wel een keer naar 3D waarschijnlijk.
    Nu zie ik op de JT website dat er wel 3D Dolby Cinema voorstellingen zijn in Hilversum & Eindhoven. Slordige website. Als ze nodig met Pathé willen gaan concurreren mogen ze ook wat aan hun website doen.
    Maar goed. 3D Dolby Cinema it is voor de eerste beleving. IMAX 3D voor de 2e beleving.

  3. #728

    Standaard

    Force Awakens Trailer (Official)

    https://www.youtube.com/watch?v=sGbxmsDFVnE

    Begin inderdaad al honger te krijgen.

    Laatst aangepast door vista-vision : 20-10-2015 om 12:37

  4. #729

    Standaard

    Ik had altijd gedacht dat Luke Skywalker en prinses Leila een romantische koppel waren. Afgelopen week 5 vd 6 films gekeken en weet nu beter. Nu nog alleen Revenge of the Sith, dan is mijn voorbereiding voor deel 7 af.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik had altijd gedacht dat Luke Skywalker en prinses Leila een romantische koppel waren. Afgelopen week 5 vd 6 films gekeken en weet nu beter.
    En dat maakt die kus tussen die twee in Empire wel erg vreemd. Waarom zat Lucas wel te rommelen met Han Solo en Greedo wie er nou eerst schoot. Maar hij deed vervolgens niks aan die kus die ik niet gepast vind. Zeker na de onthulling wat er met die 2 aan de gaande is. BTW: dat is de enige minpuntje van Empire die voor de rest een meesterwerk is.

  6. #731

    Standaard

    Tickets besteld bij het gisteren officieel geopende Pathé Arnhem (in het weekend was er al een soft opening). Grootste IMAX scherm van Pathé in Nederland en met IMAX Next Generation Digital Sound. De zaal is ook door IMAX ontworpen en niet omgebouwd tot IMAX zaal. De zaalopbouw is wat steiler dan in andere bioscopen dus ook al zit er een lang iemand voor je, je ziet nog steeds het hele scherm. Volgens de site van Pathé gaat de film ook in Dolby Atmos 3D draaien bij Pathé Arnhem. Deze tickets zijn alleen nog niet te bestellen.

  7. #732

    Standaard

    Trailer is OK. Geen kinderachtige Phantom Menace onzin kunnen ontdekken, en het gevoel van de oude trilogie kwam toch een beetje terug.

    Ook geweldig dat je de zo dadelijk Star Wars kunt bekijken in Imax, 3D en Dolby Atmos. Los van de kwaliteit van de film lijkt me dat sowieso een beleving.
    Ga hem waarschijnlijk zien in de JT Eindhoven.
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  8. #733
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Trailer is OK. Geen kinderachtige Phantom Menace onzin kunnen ontdekken, en het gevoel van de oude trilogie kwam toch een beetje terug.

    Ook geweldig dat je de zo dadelijk Star Wars kunt bekijken in Imax, 3D en Dolby Atmos. Los van de kwaliteit van de film lijkt me dat sowieso een beleving.
    Ga hem waarschijnlijk zien in de JT Eindhoven.
    En nog in Dolby Cinema, wordt nog lastig kiezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik wil naar Hilversum, maar ik twijfel of Dolby Cinema wel in Atmos is, zo ja dan laat ik 3D schieten of later in Pathé. Gek genoeg zie je in Eindhoven weer 3D Atmos, maar daar staat weer geen Dolby Cinema bij???
    Dolby Cinema is de naam van de combinatie van Dolby Atmos en Dolby Vision (Dolby's HDR laser projectie met twee projectoren), dus een Dolby Cinema zaal heeft per definitie Atmos. JT Hilversum draait Star wars ook in Dolby Cinema 3D, alleen niet op de releasedag.
    The future is Blu

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik wil naar Hilversum, maar ik twijfel of Dolby Cinema wel in Atmos is, zo ja dan laat ik 3D schieten of later in Pathé. Gek genoeg zie je in Eindhoven weer 3D Atmos, maar daar staat weer geen Dolby Cinema bij???
    Ik ben afgelopen zaterdag naar the Martian geweest, en die draaide in 3D Dolby Cinema, in de Dolby Cinema zaal (zaal 6, de luxe zaal waar zoveel over te doen is), en hoewel het er niet bij staat, draaide hij daarbij ook in Dolby Atmos.

    Je zag voor de voorstelling daar 3 trailers van Dolby Atmos, was echt een supergave ervaring : Luxe stoelen, uitstekend zicht, super geluid & genoeg beenruimte.

    Star Wars gaat daar ook draaien in de Dolby Cinema zaal, met Dolby Cinema/Dolby Atmos.

    Echt een ervaring die je moet meemaken.

    Bij die JT bios vergeleken is Pathe echt een boerenschuur.

  11. #736

    Standaard

    Pathé vertoont 24 uur lang 'Star Wars: The Force Awakens'



    Er is een flinke run op tickets voor Star Wars: The Force Awakens ontstaan. Zo erg zelfs dat de website van Pathé tijdelijk offline was, door de grote drukte. Vermoedelijk om die reden heeft de bioscoopketen besloten om op 16, 17, 18 en 19 december in de IMAX-zalen van Pathé Arena (Amsterdam) en Pathé Schouwburgplein (Rotterdam) 24 uur onafgebroken de film in 3D te laten zien.

    Eerder vandaag was er nog de laatste trailer voor de film. Die onthulde, zoals we vertellen in onze trailer beter bekeken, redelijk wat van de film, maar laat de plotdetails nog mooi onbesproken. De verwachting is in elk geval dat de zoektocht naar Luke Skywalker (Mark Hamill), die bijna compleet ontbreekt in de marketing voor de film, centraal komt te staan.

    Vanaf 16 december in de bioscoop.

    Bron: Filmtotaal.nl

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    En nog in Dolby Cinema, wordt nog lastig kiezen.
    Luxeprobleem
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ben afgelopen zaterdag naar the Martian geweest, en die draaide in 3D Dolby Cinema, in de Dolby Cinema zaal (zaal 6, de luxe zaal waar zoveel over te doen is), en hoewel het er niet bij staat, draaide hij daarbij ook in Dolby Atmos.

    Je zag voor de voorstelling daar 3 trailers van Dolby Atmos, was echt een supergave ervaring : Luxe stoelen, uitstekend zicht, super geluid & genoeg beenruimte.

    Star Wars gaat daar ook draaien in de Dolby Cinema zaal, met Dolby Cinema/Dolby Atmos.

    Echt een ervaring die je moet meemaken.

    Bij die JT bios vergeleken is Pathe echt een boerenschuur.
    Wat betaal je in de JT voor een 3D/Dolby Cinema kaartje?
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Wat betaal je in de JT voor een 3D/Dolby Cinema kaartje?
    € 5,00 (Omdat ik een Moviepas van € 19,00 per maand heb), en dat is dan de toeslag.

    Anders kost een kaartje voor 3D/Dolby Cinema : € 15,00

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    € 5,00 (Omdat ik een Moviepas van € 19,00 per maand heb), en dat is dan de toeslag.

    Anders kost een kaartje voor 3D/Dolby Cinema : € 15,00
    Oke, bedankt.
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    En dat maakt die kus tussen die twee in Empire wel erg vreemd. Waarom zat Lucas wel te rommelen met Han Solo en Greedo wie er nou eerst schoot. Maar hij deed vervolgens niks aan die kus die ik niet gepast vind. Zeker na de onthulling wat er met die 2 aan de gaande is. BTW: dat is de enige minpuntje van Empire die voor de rest een meesterwerk is.
    Sorry, maar als je valt over de kus tussen Leia en Luke, dan heb ik het idee dat je het verhaal van Star wars/Empire strikes back/Return of the Jedi niet echt begrijpt.
    Zonder dat ik een hoop spoiler tags moet gaan plaatsen, dat hoort bij het verhaal van IV t/m VI, het verhaal v/d Skywalkers , van Anakin en zijn kinderen.
    het gerommel van Lucas met kantine scene tussen Greedo en Han is inderdaad totaal overbodig ,maar aan de kus tussen Luke en Leia had Lucas absoluut niet kunnen rommelen zonder complete nieuwe verhaallijnen te maken.
    Kijk maar eens de scene als de helden ontsnappen v/d Death Star in Star Wars en het gesprek tussen Han en Luke , over Leia.

    Dan zie je dat Luke geinteresseerd is in Leia ,en dat de kus van haar naar Luke in Empire ook deels alleen is om Han te plagen, dan dat er echt sprake is van romantische gevoelens

  17. #742

    Standaard

    Inderdaad een hele gave trailer.Ervan uitgaande dat er niet zoiets bestaat als trailer-spoilers: het personage (Rey?) dat in begin afdaalt in het wrak van de Death Star is daar om het masker van Darth Vader te zoeken lijkt mij aangezien dit later in de trailer weer voorkomt en dus niet verloren is gegaan bij de vernietiging.

    Voor wat betreft de discussie: in welke formaat/zaal/bioscoop ga je hem kijken. Ik ga naar Imax Eindhoven. Ik wil hem in 3D zien en ik vind het 3D bij JT Eindhoven echt slecht. Ik heb daar Minions en The Martian gezien en beiden hadden behoorlijk last van crosstalk. Ik heb daar bij Pathé nog nooit problemen mee gehad. Andere in de zaal zagen het overigens ook.

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Inderdaad een hele gave trailer.Ervan uitgaande dat er niet zoiets bestaat als trailer-spoilers: het personage (Rey?) dat in begin afdaalt in het wrak van de Death Star is daar om het masker van Darth Vader te zoeken lijkt mij aangezien dit later in de trailer weer voorkomt en dus niet verloren is gegaan bij de vernietiging.

    Voor wat betreft de discussie: in welke formaat/zaal/bioscoop ga je hem kijken. Ik ga naar Imax Eindhoven. Ik wil hem in 3D zien en ik vind het 3D bij JT Eindhoven echt slecht. Ik heb daar Minions en The Martian gezien en beiden hadden behoorlijk last van crosstalk. Ik heb daar bij Pathé nog nooit problemen mee gehad. Andere in de zaal zagen het overigens ook.
    De algemene consensus op internet is dat Rey afdaalt in de gecrashte Star Destroyer uit de tweede teaser, niet de Death Star, die zijn beide ontploft en niet in de buurt van de planeet Jakku. Ze is volgens mij niet naar iets specifieks op zoek. Daarnaast is Darth Vader/Anakin Skywalker op de maan van Endor inclusief masker op de brandstapel gegaan aan het eind van Return of the Jedi.

    Ik ga naar de Pathé IMAX in Den Haag.

  19. #744

    Standaard

    Deze week is Pathé Arnhem dus geopend en heb inmiddels al vijf films gezien:
    - Ja, Ik Wil!
    - Crimson Peak (IMAX)
    - The Martian (Dolby Atmos)
    - The Walk (IMAX)
    - Sleeping with Other People (Sneak)

    Ik moet zeggen dat de beleving eromheen dik in orde is. Fijne, ruime stoelen en goed beeld en geluid. Ik kijk er naar uit om daar The Force Awakens te zien. Heb inmiddels ook al drie bezoekjes gepland. Het is natuurlijk aan iedereen zelf te bepalen wat ze de ultieme filmervaring vinden. Voor mij is dat IMAX 3D. Al zal ik de film waarschijnlijk ook in een van de Dolby Atmos zalen gaan kijken. Die tickets zijn alleen nog niet te bestellen. Pathé vraagt overigens geen extra toeslag voor Dolby Atmos. Voor mij persoonlijk niet zo belangrijk omdat ik een Gold abonnement heb maar voor iedereen zonder abonnement of met een 'normaal' Unlimited abonnement misschien goed om te weten. Volgens mij is Arnhem op het moment hun enige bioscoop met Dolby Atmos. Maastricht opent binnenkort en die krijgt ook Dolby Atmos zalen.

  20. #745

    Standaard

    Watch Mark Hamill basically pitch evil Luke Skywalker to J.J. Abrams in 2005 https://t.co/6KV1z7BRwK

  21. #746

    Standaard

    Ik wou in Kinepolis alvast tickets reserveren, maar blijkbaar kan dat alleen voor de 3D-versie. Grrr
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #747

    Standaard

    Mijn dochter van 11 (met wie ik vanaf de zomervakantie de hele Star Wars box ben gaan bekijken nadat ze deze 'ontdekte' in papa kast) meent - na het enthousiast gezamenlijk bekijken van de nieuwste trailer - dat de jonge heldin de dochter is van Han Solo en prinses Leia(kort samen te zien op 1.56).
    Zit daar wat in, of niet(we moeten het laatste deel trouwens nog bekeken op vrijdagavond de laatste dag van deze herfstvakantie)?
    En de jonge held transformeert volgens haar van stormtrooper(0.38) in jedi(1.58).
    Zou dat kloppen?

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Watch Mark Hamill basically pitch evil Luke Skywalker to J.J. Abrams in 2005 https://t.co/6KV1z7BRwK
    Toen ik de trailer zag had ik iets van: waarom is Luke nog steeds niet te zien? Wat nu als blijkt dat Solo"s it all really happened (ofzoiets) met die zorgelijke blik in de ogen slaat op het feit dat hij weet wat er met Luke gebeurd is? Dat hij misschien uiteindelijk toch naar de duistere kant is gegaan? Op die manier kun je een heel dramatisch einde krijgen en een reden voor de rest om weer in active duty te komen.
    Ik bedoel: waarom anders die tekst van ' ik zal afmaken waar u aan begon" Dat moet toch gezegd worden door iemand die degene achter het masker kende?

  24. #749

    Standaard

    Luke heeft helemaal geen aanleiding om naar de darkside over te stappen.. Er is zelfs een still waar rey zonder helm te zien is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Luke heeft helemaal geen aanleiding om naar de darkside over te stappen.. Er is zelfs een still waar rey zonder helm te zien is.
    Het is een aantal jaren later en Luke heeft 3 films lang de aanleiding gehad om over te stappen, tot op het laatste moment. Dat was nou net het hele punt in de films: zou hij wel of niet net als zn vader ten prooi vallen aan the dark side...

    Plus lees het stukje maar eens in de link van Tyler_Durden.
    Maar het is een wild guess: zou wel spectaculair zijn.

    Wie is trouwens Rey, die man met het masker? En wie zegt dan dat Luke dat had moeten zijn? In de SW films zijn er wel meer schurken. Vaak 1 in 1 film op de voorgrond en meerdere op de achtergrond, die toch heel belangrijk zijn voor het verhaal (bijv Jabba the Hut was in de films gewoon een bijfiguur, maar toch erg belangrijk).
    Laatst aangepast door Pieter R. : 21-10-2015 om 19:50

Pagina 30 van 54 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •