Pagina 33 van 54 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1338 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Mn laatste bericht WAS on topic...
    59666325.jpg
    Deze p.c. onzin en slave leia poppetjes verbieden, Disney is working it's magic again...
    Laatst aangepast door Chris W : 11-11-2015 om 22:33

  2. #802
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, excuus, maar het werd ook wat verwarrend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #803

  4. #804

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Voor mij hoeft dit niet zo. Zeker niet als het onderdeel is van het verhaal van de 6 delen die er al zijn. Net als al die titels die heruitgebracht worden in 3D. Dan weet je toch dat t waardeloos is. Ben op zich wel benieuwd naar de film maar dan een losstaand verhaal en liever zie ik nog een andere titel. Zeker als George Lucas er niks meer mee te maken heeft. Klinkt me toch iets teveel als uitmelken... Jammer... Maar wellicht ben ik te voorbarig. Ik hoop echter dat t leuk wordt maar ben er heel bang voor dat dit teleurstellend gaat worden....
    Waarom is dit uitmelken? Het is toch al jaren geleden dat er een star wars film uitkwam (reken ik dat 3d gedoe niet mee)? Uitmelken is als er totaal geen materiaal is en er dan toch iets gemaakt moet worden. Er is ontzettend veel materiaal, er is vraag naar (veel meer dan bijv. Terminator). Bovendien: ze kunnen geen afbreuk doen aan de rest van de films omdat het in de toekomst plaatsvindt. Het kan hoogstens op een bep moment minder interessant worden: de originele trilogy is afgesloten. Dit is gewoon een nieuw verhaal. Gemaakt door liefhebbers: dat zie je terug in de trailer. Hoe knap is het dat 1 regisseur van zowel Star Trek als Star Wars de essentie/sfeer van beide franchises kan 'pakken'. Dat betekent dat je er hart voor hebt. Als men het had willen uitmelken dan had men dat binnen een paar jaar na Revenge of the sith al gedaan, niet nu pas. De tijd is gewoon rijp aangezien de acteurs de goede leeftijd hebben, de vraag er nog steeds is, de technieken er zijn en de juiste mensen een plek hebben in de agenda.

    Dit zal trouwens ook ws geen onderdeel van de rest van het verhaal zijn, maar meer een opzet naar nieuwe avonturen, met nieuwe acteurs, enz. Maar dat is enkel een vermoeden. Ik denk dat het op een gegeven moment een soort Star Wars Next Gen wordt. En van wat ik in de trailers heb gezien voor wat betreft de jonge acteurs ziet het er niet slecht uit.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    de originele trilogy is afgesloten. Dit is gewoon een nieuw verhaal.

    Dit zal trouwens ook ws geen onderdeel van de rest van het verhaal zijn, maar meer een opzet naar nieuwe avonturen, met nieuwe acteurs, enz.
    In deze film spelen Solo en Luke's saber een grote rol. Daarnaast zijn Leia, Luke, Chewie, 3PO, R2, Ackbar en Nien Nunb uit de OT te zien en zijn er links met Darth Vader.
    Het maakt wel degelijk uit van het verhaal dat met Episode I begon en leek te eindigen met RotJ maar nu dus een 7e (en 8e en 9e) deel krijgt.

  7. #807

    Standaard

    De crew van vliegdekschip USS Eisenhower hebben een spoof gemaakt op de teaser trailer:
    http://youtu.be/EypzUduBqiQ

  8. #808

  9. #809

    Standaard

    Overigens heeft Pathé in hun recent geopende bioscopen in Arnhem en Maastricht ook Dolby Atmos zalen (2 in elke bioscoop) waar The Force Awakens te zien zal zijn.

  10. #810

    Standaard

    De film is geoptimaliseerd voor Dolby Vision. De beste manier om Star Wars te zien in Nederland is dus duidelijk Dolby Cinema.
    The future is Blu

  11. #811

    Standaard

    Wat is nu verschil tussen Cinema en Atmos? Cinema is laserprojectie en Atmos heeft alleen betrekking op geluid?

    Ik ga in Kerkrade kijken (Dolby Atmos), en in Eindhoven (Dolby Cinema). Belangrijk vind ik ook dat het scherm flink groot is, en dat is in Kerkrade het geval. Heb daar Mad Max en Gravity gezien, en dat was spectaculair. Als ik naar de foto's kijk van de zaal in Eindhoven, ziet het behoorlijk klein uit. Klopt dit?

    Bestelde net voor de gein een kaartje Star Wars in Maastricht (niet gekocht, alleen om zaalplan te zien), en dat kun je toch niet serieus menen, wat een klein zaaltje zeg. Dit staat op site Pathe Maastricht:

    Grootste zaal Zaal 6 en 7: 167 stoelen
    Geluidssysteem Dolby Digital 7.1 (zaal 1,2,3,4,6,7), Dolby Atmos (zaal 4 en 8).

    De grootste zaal het dus maar 167, kun je nagaan wat voor kleine schermpjes daar hangen. De grootste JT zaal in Kerkrade is over de 400 stoelen, dat scherm is echt reusachtig, zoals je een film ook moet beleven en ervaren.
    Snap ook niet dat Pathe dan niet 1 grote zaal bouwt om met te pronken, en de rest wat 'kleinere' zalen. Vraag me af waarom ze uberhaubt een 2e bioscoop hebben gebouwd, de Euroscoop ligt 1 kilometer verder, ook in Maastricht.
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 24-11-2015 om 09:38

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Snap ook niet dat Pathe dan niet 1 grote zaal bouwt om met te pronken, en de rest wat 'kleinere' zalen. Vraag me af waarom ze uberhaubt een 2e bioscoop hebben gebouwd, de Euroscoop ligt 1 kilometer verder, ook in Maastricht.
    Ik weet niet hoe het in Maastricht is maar de Dolby Atmos zalen in Pathé Arnhem zijn prima. Geen kleine schermen of zo, maar ook niet HUGE. Gewoon prima schermen naar mijn mening.

    En 1 kilometer verder? De Pathé en JT bioscopen in Arnhem liggen volgens Google Maps slechts 350 meter uit elkaar. Maar ik ben zelf geen fan van JT. Ik hou niet van pauzes tijdens de film.

  13. #813

    Standaard

    Nieuwe TV spot (met nieuwe beelden en nieuwe dialogen) en een kaart met de nieuwe planeten! http://www.starwarsawakens.nl/nieuws...akens-tv-spot/

    Verder is de tracklisting van de OST verschenen: http://www.starwarsawakens.nl/nieuws...ack-tracklist/
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 27-11-2015 om 14:23

  14. #814

    Standaard

    Spectre succesvolste film 2015 in Nederland http://nu.nl/film/4174377/spectre-su...nederland.html (via @NUnl)

    Tja krijg ik nog gelijk ook dennis...

    Ben benieuwd hoe de tendens bij sw 7 zal zijn.

    Mazzel niels
    T2: I'll Be Back!

  15. #815

    Standaard

    Eindelijk kaartje gekocht. Wel pas de 22e, maar goed, de eerste dagen had ik geen tijd en zat het bomvol. Heb nu perfect plaats in midden van zaal. Uiteraard in Atmos XD te Kerkrade. Probeer m ook nog te zien in Eindhoven in Dolby Cinema. Maar alleen als de film mij bevalt.

  16. #816

    Standaard

    6 minuten in de juiste volgorde (theoretisch)

    spoilers want het geeft een aardige indruk v d film.

    https://youtu.be/0yJMIzFEbNg


    (Ik vind het trouwens een saai en kinderachtig ontwerp die "strandbal"robot
    hadden ze nou niet de fantasie om iets beters te verzinnen..

    De handel is al bezig ermee
    duur dingetje voor zon klein geval
    https://www.redcoon.nl/B633470-Orbot...s-BB-8_Gadgets

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    6 minuten in de juiste volgorde (theoretisch)

    spoilers want het geeft een aardige indruk v d film.

    https://youtu.be/0yJMIzFEbNg


    (Ik vind het trouwens een saai en kinderachtig ontwerp die "strandbal"robot
    hadden ze nou niet de fantasie om iets beters te verzinnen..

    De handel is al bezig ermee
    duur dingetje voor zon klein geval
    https://www.redcoon.nl/B633470-Orbot...s-BB-8_Gadgets
    Dit geeft ook een aardige indruk van de film: vandaag is het complete shooting schedule gelekt: http://www.starwarsawakens.nl/nieuws...os-interviews/ (vrijwel alles was overigens al bekend).

    BB8 (die er m.i. fantastisch uitziet) is overigens gebaseerd op bijna 40 jaar oude ontwerpen van Ralph McQuarrie (die voor zowat de gehele look van de OT verantwoordelijk was).

  18. #818

    Standaard

    [QUOTE=vista-vision;2014626]6 minuten in de juiste volgorde (theoretisch)

    spoilers want het geeft een aardige indruk v d film.

    https://youtu.be/0yJMIzFEbNg


    Heel mooi om alle beelden achter elkaar te zien, alleen jammer dat ze nu alle stemmen hebben weggelaten, en dat ze constant dezelfde stuk muziek blijven herhalen in deze trailer
    Maar wat wordt deze film waanzinnig goed, en dan in Imax 3D !!

    Nog maar 2 weken, Yes !!

  19. #819

    Standaard

    Mark Hamill ziet er trouwens fantastisch uit! Lijkt wel 20 jaar jonger dankzij die enorme gewichtsverlies.

    https://www.youtube.com/watch?v=v7BwIyNN9rs

  20. #820
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zoek het bizarre verschil tussen de beide posters!!!



    Bron
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #821

    Standaard

    Poster 1 is Politiek correct?

    En verder, waar je je allemaal druk om kan maken....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zoek het bizarre verschil tussen de beide posters!!!



    Bron
    Laatst aangepast door Hombre : 08-12-2015 om 08:32
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Poster 1 is Politiek correct?

    En verder, waar je je allemaal druk om kan maken....

    Eens, maar het is SW en voor de release kan je over alles omtrent die film iets roepen en het haalt de publiciteit....

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Jammer dat die hoofdpersoon wat kleiner is gemaakt en dat Chewbacca nu ontbreekt, maar verder vergroot het voor mij juist de goede dingen. Dus persoonlijk neig ik zelf naar de rechter poster.
    Verder vind ik het weer een hoop ophef over niets. Maar goed, je hebt zowel positieve als negatieve publiciteit. En op deze manier blijven mensen wel over de aankomende film praten.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zoek het bizarre verschil tussen de beide posters!!!



    Bron
    Bizar inderdaad dat Latino Oscar Isaac (die Poe Dameron speelt) op de chinese poster is verwijderd!

  25. #825

Pagina 33 van 54 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •