Pagina 6 van 54 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 1338 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Joe Johnston is de frontrunner!:
    (Jurassic Park3, Captain America)

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=96993

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Ik vind van niet, hij maakt uitstekende films (ook familie gericht). The Rockteer is een prima en vermakelijke film!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind van niet, hij maakt uitstekende films (ook familie gericht). The Rockteer is een prima en vermakelijke film!
    Jumanji is zijn beste film vind ik.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vind van niet, hij maakt uitstekende films (ook familie gericht). The Rockteer is een prima en vermakelijke film!
    Plus hij heeft een Star Wars verleden. Dus hij weet wat hem te wachten staat.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Plus hij heeft een Star Wars verleden. Dus hij weet wat hem te wachten staat.
    Een star wars verleden,waarmee dan?

  7. #132

    Standaard Joe Johnston: You still have much to learn young one

    Voor Batmotor, als jij niet weet wie Joe Johnston is:
    you watch should the credits from Episode IV, V and VI, I say, much you will learn!!

    Johnston responded to an ad looking for a storyboard artist at college, which turned out to be for George Lucas's Lucasfilm Ltd. company. Johnston began working at the company, eventually promoted to a head storyboard position that frequently teamed him with Lucas in the editing room. Johnston later referred to working for Lucas as the best film school he could ever have when he watched Lucas do the editing for the original trilogy.
    During pre-production for Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back, Johnston was responsible for the design of Boba Fett's distinctive armor and equipment. He worked alongside artist Ralph McQuarrie to develop the unique look for the bounty hunter, which was in fact derived from the early concepts of Darth Vader.
    Johnston played an Imperial gunner and a backpacked Spacetrooper in Star Wars Episode IV: A New Hope, and in that costume he was made into a Hasbro action figure in 2009.[1]


    Google zijn naam maar eens, dan zul je zien dat Joe Johnston echt wel een star wars verleden heeft en zeer geschikt is om de fakkel van Lucas over te nemen

  8. #133

    Standaard

    Joe Johnston is het boegbeeld van degelijkheid. Hij heeft veel prima (familie)films gemaakt. Als hij Star Wars VII gaat maken zal het niet barslecht worden maar kun je er bij voorbaat ook al bijna vanuit gaan dat het geen klassieker wordt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #134

    Standaard

    Misschien juist wel..met Disney op de hielen..ben benieuwd of we ipv de lucas arts stukje nu het Disney kasteel krijgen te zien..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #135

    Standaard

    nee, Disney heeft er net als pixar en marvel een afdeling bij

    marketingtechnisch is dit het veiligst en het beste

  11. #136

    Standaard

    hoewel Joe Johnston een logische keuze lijkt, zeker met bovengenoemde argumenten, heb ik mijn twijfels. De richting die hij opging met Jurassic Park 3 was ik geen liefhebber van. Ben een beetje bang dat het veel actie en spektakel wordt en weinig karakter ontwikkeling (zie ook Jumanji en in zekere zin Captain America)
    uh, uh, It's a dinosaur

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Misschien juist wel..met Disney op de hielen..ben benieuwd of we ipv de lucas arts stukje nu het Disney kasteel krijgen te zien..
    aub niet het disney kasteel.inmens cheesy.

  13. #138

    Standaard

    Carrie Fisher bevestigt dat ze een rol zal vertolken in de nieuwe Star Wars.

    Actrice Carrie Fisher heeft als eerste van de originele cast van Star Wars toegegeven dat ze een rol zal vertolken in Star Wars: Episode VII. Fisher kroop in de eerste drie films in de huid van Princess Leia. Of het om een grote rol gaat of een cameo is nog niet bekend.

    Fisher kreeg de vraag of ze ook in Episode VII zal meespelen, voorgeschoteld op een boekenbeurs. Tot ieders verbazing antwoordde ze: "Yes….I thought it was already common knowledge.” Een grote verrassing is het nieuws echter niet, want eerder raakte al bekend dat George Lucas een gesprek had met Fisher en haar collega Mark Hamill. Bovendien zou ook Harrison Ford openstaan voor een terugkeer.

    Star Wars: Episode VII zal geschreven worden door Michael Arndt. Het project heeft momenteel nog geen regisseur.
    Goed nieuws!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niks mis mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    De boeken van Timothy Zahn kunnen uitstekend dienen als vervolg op deel VI, ben benieuwd


  17. #142

    Standaard

    Schrijvers voor ep. 8 en 9 vastgelegd:

    http://www.moviescene.nl/p/141918/sc...ar_wars_8_en_9

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #143

    Standaard

    Regisseur voor nieuwe Star Wars bekend'
    AMSTERDAM - Het zevende deel van de Star Wars-reeks wordt geregisseerd door Matthew Vaughn (Kick-Ass, X-Men: First Class).

    Dat blijkt uit een interview dat acteur Jason Flemyng met de Britse filmsite eHyUGuys voerde.
    Op de vraag of Flemyng betrokken zou worden bij de nieuwe Star Wars-film, antwoorde hij: "Matt en ik hebben samen in negen films gezeten, dus ik ben er van overtuigd dat hij me voor Star Wars zal benaderen.”

    Kort daarna werd Flemyng zich er van bewust dat de journalisten nog niet wisten dat Vaughn de nieuwe sterrenoorlogfilm zal regisseren.
    Vaughn werd al geruime tijd genoemd als mogelijke regisseur. Toen bleek hij de aanstelling hebben afgewezen.

    Bron: http://www.nu.nl/film/2969110/regiss...rs-bekend.html

  19. #144

    Standaard

    Dat lijkt mij een prima keuze.Vaughn heeft X-Men ook prima neergezet.

    Dit kan zo mooi worden.

  20. #145

  21. #146

    Standaard

    Jon Favreau en David Fincher zijn ook
    in de running. Mathew Vaughn is zeker nog
    niet de definitieve keuze:

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=97576

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Jon Favreau en David Fincher zijn ook
    in de running. Mathew Vaughn is zeker nog
    niet de definitieve keuze:

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=97576
    Ben liefhebber van Fincher maar hij moet geen Star Wars doen.

    Favreau en Vaughn lijken mij wel wat maar ook David Yates[Harry Potter]
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-12-2012 om 07:22

  23. #148

    Standaard

    Zou geweldig zijn als hij meedoet (de rol valt over te twisten):
    Seems like folks in Hollywood are chomping at the bit to get in on the action for Star Wars Epiosde VII. From Robert Pattinson to Corey Feldman, everyone wants to become part of the biggest sci-fi [COLOR=blue !important][COLOR=blue !important]saga[/COLOR][/COLOR] in film history. Movieweb.com recently caught up with Feldman and here's what he had to say on the subject:

    When asked if there was a particular role he'd like to take on, he said he is lobbying for a role as Han Solo's son, due to his resemblance to actor Harrison Ford.

    "I think that is a great idea. No one knows what they have in mind yet, or what they have in store for us...But what I would like to see in the development of those next three movies is that they bring back all of the original characters, as they are still alive. And you can make them the older generation. Then, whether its their kids, or a bunch of new young soldiers, or Jedis, or warriors...Whatever it is, I would certainly like to be a part of that new young brigade that they are going to bring forward.

    I think Harrison Ford's son is a really great idea, actually. Fans have always said that I would make a great [COLOR=blue !important][COLOR=blue !important]Indiana [COLOR=blue !important]Jones[/COLOR][/COLOR][/COLOR], a great Young Indiana Jones. We look very similar, we have the same type of bravado. The same character persona with the whole Edgar Frog thing. It is a good fit."


    So what do you think about this news? Is Corey crazy off his rocker or completely confident he can pull it off? Either way, nothing is official yet. Hopefully we'll hear an announcement within the next few months from Disney/LFL regarding actors and roles. It definitely is a fun time to be a Star Wars fan!

  24. #149

    Standaard

    Zou leuk zijn,maar dit is ook geprobeerd met INDY 4..wat grotendeels aan Shia lag en natuurlijk is dit in een ander universum ..als hij net zo als Ford de rol kan uitstralen zoals Ford dat deed bij Han Solo..dan zou het wel wat worden

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #150

    Standaard

    Shia Lebouef vind ik echt de charme en precense van een aardappel hebben; die gozer zou nooit meer in ene film moeten spelen...

Pagina 6 van 54 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •