Pagina 2 van 54 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1338 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Mbt het verhaal: het wordt geen boekverfilming:
    E! Online's Leslie Gornstein spoke to a Lucasfilm source and got the following quote:

    "It's an original story," a LucasFilm source tells me.

    So there you have it: Star Wars VII will not be an adaptation of any existing licensed Star Wars story. Kiss your big-screen Thrawn Trilogy dreams goodbye. Given that Episode VII has undoubtedly been in the preliminary stages for some time, there is next to no chance that this will change.

    UPDATE: And then there's this from The Hollywood Reporter:

    Sources tell The Hollywood Reporter that one possibility being considered is an Avengers-style movie universe with not only Lucas' planned final trio of films but offshoot movies focusing on individual characters.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-11-2012 om 11:08 Reden: typo

  2. #27

    Standaard

    Ik snap niet dat sommigen zon probleem hebben met een nieuwe Star Wars. Ik bedoel: het Star Wars universum is heel groot. Het verhaal hoeft helemaal niets te maken te hebben met de andere films. Ook is er ruimte zat voor andere personages.
    Tijdens de andere star warsfilms gebeurde toch ook genoeg offscreen. Ik zie het probleem niet dat er al genoeg verschenen is oid.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik snap niet dat sommigen zon probleem hebben met een nieuwe Star Wars. Ik bedoel: het Star Wars universum is heel groot. Het verhaal hoeft helemaal niets te maken te hebben met de andere films. Ook is er ruimte zat voor andere personages.
    Tijdens de andere star warsfilms gebeurde toch ook genoeg offscreen. Ik zie het probleem niet dat er al genoeg verschenen is oid.
    Das ook mijn punt: kijk naar Star Trek en haar incarnaties. (ok, de een (TNG, DS9) was beter dan de ander (ENT), maar mits goed aangepakt kan het slagen).

    Overigens zijn er op de US boards al legio fans die zich enorm drukmaken over het feit dat de continuiteit van de expanded universe naar de kl... gaat.
    Leland 'keeper of the holocron' Chee zal overuren moeten gaan draaien

  4. #29

    Standaard

    ik vind het fantastisch dat er 3 nieuwe star wars films komen,maar dan moeten ze niet kinderlijk worden.

  5. #30

    Standaard

    Mark Hamill heeft ook commentaar gegeven:

    http://www.superherohype.com/news/ar...rs-episode-vii

    Blijkbaar heeft Lucas, voordat Disney in beeld kwam, hem verteld dat ep VII, VIII en IX gemaakt zouden gaan worden.

  6. #31
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Als de Timothy Zahn boeken gevolgd zouden worden dan kunnen we zeker een vermakelijk spektakel verwachten. Persoonlijk mogen ze de Thrawn trilogie gaan verfilmen mocht dat zo zijn dan duurt, wachten erg lang.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AntS Bekijk bericht
    Als de Timothy Zahn boeken gevolgd zouden worden dan kunnen we zeker een vermakelijk spektakel verwachten. Persoonlijk mogen ze de Thrawn trilogie gaan verfilmen mocht dat zo zijn dan duurt, wachten erg lang.
    Check mn post bovenaan deze pagina. Het wordt geen boekverfilming.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Mark Hamill heeft ook commentaar gegeven:

    http://www.superherohype.com/news/ar...rs-episode-vii

    Blijkbaar heeft Lucas, voordat Disney in beeld kwam, hem verteld dat ep VII, VIII en IX gemaakt zouden gaan worden.
    Dit was in augustus, 2 maanden geleden. Het lijkt me sterk dat Disney toen niet in beeld was.
    Ik bedoel, een deal van 4 miljard in amper 2 maanden rondmaken?

  9. #34

    Standaard

    Voor wat het waard is: Brad Bird is al een tijdje bezig met Damon Lindelof bezig aan een grootschalig SF-project met (werk)titel 1952. Er is verder nog weinig bekend over het project, maar het wordt omschreven als een belangrijke film voor Disney, met een nadrukkelijke optie om er buiten de film zelf ook het een en ander mee te doen.

    Er wordt nu gespeculeerd dat '1952' wel eens een gevalletje Blue Harvest zou kunnen zijn en dat het in werkelijkheid om de nieuwe Star Wars-film gaat. Ik vind de onderbouwing voor de keuze van de titel '1952' niet zo sterk, maar voor de rest is het een interessante theorie.
    Als het klopt, zou het ook een interessant team zijn voor zo'n project. Ik ben weliswaar niet zo gecharmeerd van Lindelof, maar ik zou Brad Bird als regisseur geen slechte keuze vinden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Ook voor wat het waard is: ik kreeg mail van een acteur uit SW (een met wie ik vaker contact heb) en hij wist te melden dat er 'iets gaande' is mbt acteurs uit de OT en de nieuwe film(s).
    Hij wil niet dat zijn naam 'en publique' op het net komt omdat hij het er niet over mag hebben; pas als eea definitief is hoor ik meer. Het zou overigens gaan om bijrolspelers in deze (dus geen Hamill, Ford, Fisher).

    Erg vaag allemaal, maar wie weet.

  11. #36

    Standaard

    Laat maar komen! Niveau van Episode III moet toch zeker gehaald kunnen worden?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Laat maar komen! Niveau van Episode III moet toch zeker gehaald kunnen worden?
    makkelijk.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mbt het verhaal: het wordt geen boekverfilming:
    Ik had even hoop dat deze - of een aangepaste versie hiervan - verfilmd zou worden.



    Zeer goed geschreven en echt Star Wars waardig.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik had even hoop dat deze - of een aangepaste versie hiervan - verfilmd zou worden.



    Zeer goed geschreven en echt Star Wars waardig.
    Dan had men Luke en Leia (Solo komt in het boek niet voor) moeten re-casten (speelt zich af tussen ANH en ESB). (overigens komt Solo niet voor omdat Ford -ten tijde van het schrijven van het boek- niet getekend had voor een eventueel vervolg op ANH (en Fisher en Hamill wel))
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-11-2012 om 17:25 Reden: typo

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dan had men Luke en Leia (Solo komt in het boek niet voor) moeten re-casten (speelt zich af tussen ANH en ESB). (overigens komt Solo niet voor omdat Ford -ten tijde van het schrijven van het boek- niet getekend had voor een eventueel verlog op ANH (en Fisher en Hamill wel))
    Het was het eerste wat bij me opkwam. Ik vind het verhaal minstens zo sterk als de delen uit de OT. Dat het in de praktijk niet mogelijk is/was heb je natuurlijk gelijk in.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Het was het eerste wat bij me opkwam. Ik vind het verhaal minstens zo sterk als de delen uit de OT. Dat het in de praktijk niet mogelijk is/was heb je natuurlijk gelijk in.
    Live action niet nee.....maar ik zou dit verhaal (en andere) goed geschikt vinden voor een animatiefilm/reeks van te maken ipv die vreselijke Clone Wars serie.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Als je dit vindt en de films komen er toch
    dan kijk je ze toch gewoon niet? Dan laat je ze persoonlijk
    rusten en kunnen anderen er wel van genieten.
    Sorry hoor maar aan sommige dingen moet een ander eigenlijk niet aankomen... Jammer dat dit nu zomaar kan....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Sorry hoor maar aan sommige dingen moet een ander eigenlijk niet aankomen... Jammer dat dit nu zomaar kan....
    Bij Star Trek is het (na de dood van Gene Roddenberry) goedgekomen. (ok, niet in alle opzichten te vergelijken, maar toch......Anderen (Berman, Abrams etc etc) hebben het daarbij beter gedaan dan GL en SS bij Indy 4)

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Sorry hoor maar aan sommige dingen moet een ander eigenlijk niet aankomen... Jammer dat dit nu zomaar kan....

    Dat begrijp ik niet helemaal. Ik snap je gevoel, maar waarom nieuwe delen een dillema zouden zijn? Alle huidige delen, in al haar vormen, blijven de illusie cq stukje nostalgie toch gewoon hoog houden. Vind je het niks, dan negeer je het. Het is denial als je op voorhand al weet wat je straks vindt. "Less is more" gaat in mijn geval nu niet op!

    Daarbij komt dat ik verhaal technisch en alles, de Star Wars Saga ook niet echt hoogstaand vindt. Uitzondering is TESB. In mijn ogen de beste ooit! Maar wel juist een andere regisseur. Dus dat zou juist een grote pre kunnen zijn. Maar dan het liefst niet een Nolan of andere grote naam. Alhoewel Spielberg? Zou die het kind in zichzelf niet al een beetje kwijtgeraakt zijn? Wellicht een grote onbekende dan? het hoeft zeker niet slecht te zijn. Welicht kan je Star Wars nu niet anders brengen dan een paar niveau's omhoog.

    Daarbij denk ik dat het logische gevolg op de vorige 6 delen aan een toch wat donkerdere toon. Wat dieper zeg maar. Immers men heeft toch wel flinke kritiek gehad omtrend de eerste prequels. Plus dat het ook andere tijden zijn zo in anno 201x.

    Allemaal leuk en aardig, maar het is wel Disney. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat Disney wel wat. De films, de parken. Maar laten we dan eerst maar hopen op prioriteit aan kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ik zou straks toch moeite hebben als ik tijdens het kijken van de bd van Starwars VII, eerst door een enorme lading toekomstige disney releases moet uitzitten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    makkelijk.
    Makkelijk denk ik niet, ik vond Episode III werkelijk een verademing t.o.v II en II. Episode III kon in één adem genoemd worden met de originele trilogie mijns inziens zonder je ervoor te schamen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #46

    Standaard vervolg verhaal

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Ik had even hoop dat deze - of een aangepaste versie hiervan - verfilmd zou worden.



    Zeer goed geschreven en echt Star Wars waardig.
    Ik heb dit boek ook, heb het jaren geleden gelezen, in de engelse versie, ik herinner me nog enkele dingen,Luke & Leia op een of andere planeet en een cyber kristal wat Force krachten heeft.

    Wat mij hieraan al stoordde; in a A new Hope , kan luke nauwelijks the Force gebruiken, alleen met behulp van Ben, in Empire leert hij via Yoda the force , maar beheerst deze nog niet.
    in bovenstaand boek laat de schrijver Luke al met Darth vechten en beheerst hij the Force beter dan in het begin van Empire.
    Ik vind het net een beetje als back to the Future, je moet precies de time line in de gaten houden, waar staat welk karakter, hoe ver is hij of zij en waarin groeit /veranderd deze persoon.
    dan kun je niet ineens in een verhaal ervoor of ertussen dingen laten gebeuren die het navolgende al overschaduwen of verbeteren.

    Over een vervolg van VI moet men inderdaad met een goed verhaal komen en waarom zou je niet met andere acteurs kunnen komen dan Mark Hamill en Carrie Fisher?
    Neem dan huidige, echte oudere acteurs. Lucas verving ook Sebastian Shaw in de blu ray versie van VI.
    En zoals hier al aangegeven op het forum , harrison ford zal niet meer in de rol van Han Solo stappen, dat geloof ik nooit

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Makkelijk denk ik niet, ik vond Episode III werkelijk een verademing t.o.v II en II. Episode III kon in één adem genoemd worden met de originele trilogie mijns inziens zonder je ervoor te schamen.
    III vind ik idd ook de beste, ep I en II laat pijnlijk duidelijk zien wat een slechte regisseur Luca wel niet is. Uit Ep II vond ik de actiescenes en de humor nog wel OK (alhoewel dat meer kwam door de chemie tussen McGregor en Christensen, iets wat de laatste totaal NIET had met Portman) maar de restw as echt dramatisch slecht.....tenminste, IMO.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit was in augustus, 2 maanden geleden. Het lijkt me sterk dat Disney toen niet in beeld was.
    Ik bedoel, een deal van 4 miljard in amper 2 maanden rondmaken?
    De deal was al wel in de maak maar Lucas kon daar natuurlijk niet over uit wijden. Wel dat er 3 nieuwe delen gaan komen want dat was meteen duidelijk toen Disney interesse had getoond.

    Ik durf te wedden dat zowel Mark Hamill als Carrie Fisher interesse hebben, mits ze gevraagd worden. Dit is voor hun de kans om weer helemaal terug te komen aangezien hun filmcarrieres niet echt van de grond zijn gekomen.

    Harrison Ford is een ander verhaal....

  24. #49

    Standaard

    Ik weet nog goed dat de nieuwe Star Trek aangekondigd werd....nieuwe acteurs voor o.a. mijn helden Kirk, Spock en McCoy? Onmogelijk!

    Vooraf had ik al bepaald dat het helemaal niets kon worden. Toen ik 'm de eerste keer zag (het is Star Trek, dus ik moest het toch zien...), was dat met een zeer negatieve insteek, waardoor ik ook niet echt kon genieten. Inmiddels is de film, vele kijkbeurten later, één van mijn favoriete Trek films geworden.

    Kijk, Shatner, Nimoy en Kelley blijven de originele driehoek, maar Pine en Nimoy hebben het simpelweg uitstekend gedaan als vervangers. Urban is redelijk, maar ik heb nooit helemaal aan hem kunnen wennen (net als Pegg als Scotty trouwens).

    Ik heb geleerd om vooraf zulke ingrijpende stappen als een recasting niet vooraf al af te schieten. Rustig afwachten, en er "open'' ingaan, al is dat soms moeilijk met karakters/films die je al zo lang kent.
    Daarom zeg ik: laat maar komen, die Star Wars films!

  25. #50

    Standaard

    Sowiezo denk ik niet dat de oorspronkelijke acteurs de magie van toen weer kunnen doen herleven.... Het was toen dat alles echt perfect op zn plek viel, de combinatie acteurs, de productie, regie, de tijd, alles. Toen zag je de lol ervan af: ze waren immers allemaal onbekend en het hele SW gedoe ook dus ze deden maar wat ze leuk vonden en zagen het wel. Nu is dat volledig anders, en het gezien het feit dat hun carrières nooit van de grond zijn gekomen was SW toch echt wel een lucky shot voor ze. One-day-Flys, zoiets.... Dus ik zie liver een hele nieuwe, frisse non-Lucas aanpak met nieuwe acteurs dan gerecyclede ideeën of acteurs die weer op komen draven...

Pagina 2 van 54 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •