Pagina 3 van 54 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 1338 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Er komt een geheel nieuwe cast denk ik.

  2. #52

    Standaard

    Wow wat fantastisch..ik moet zeggen na deel 6 had ik toch wel een gevoel van afsluiting maar ik wilde meer zien. 1-2-3 deed dat, maar miste toch wel de magie van deel 4-5-6. Dit kan echt iets gaafs worden..zeker in het Star Wars universum en evt cameo's van de oude acteurs..misschien dat Luke een mentor kan of hebben leia en han een baby gehad..het kan alle kanten op!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Sowiezo denk ik niet dat de oorspronkelijke acteurs de magie van toen weer kunnen doen herleven.... Het was toen dat alles echt perfect op zn plek viel, de combinatie acteurs, de productie, regie, de tijd, alles. Toen zag je de lol ervan af: ze waren immers allemaal onbekend en het hele SW gedoe ook dus ze deden maar wat ze leuk vonden en zagen het wel. Nu is dat volledig anders, en het gezien het feit dat hun carrières nooit van de grond zijn gekomen was SW toch echt wel een lucky shot voor ze. One-day-Flys, zoiets....
    OT acteurs als Harrison Ford, Treat Williams, John Ratzenberger en James Earl Jones zijn imo niet bepaald eendagsvliegen gebleken....
    (Frank Oz, Alec Guinness en Peter Cushing ook niet, maar die waren al bekend) Billy Dee Williams valt over te twisten.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wow wat fantastisch..ik moet zeggen na deel 6 had ik toch wel een gevoel van afsluiting maar ik wilde meer zien. 1-2-3 deed dat, maar miste toch wel de magie van deel 4-5-6. Dit kan echt iets gaafs worden..zeker in het Star Wars universum en evt cameo's van de oude acteurs..misschien dat Luke een mentor kan of hebben leia en han een baby gehad..het kan alle kanten op!
    Leia en han een baby da's niet eens zo'n gek idee.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Leia en han een baby da's niet eens zo'n gek idee.
    Dat idee had auteur Timothy Zahn al in 1991.....toen hij Heir to the Empire, het eerste deel van de Thrawn Trilogy schreef.

  6. #56

    Standaard

    Heb zelf niks van de boeken gelezen..puur eigen interpretatie

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alles wat wij kunnen bedenken is natuurlijk al een keer bedacht. Opties genoeg. Het is alleen de vraag welke kant Disney op wil.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    OT acteurs als Harrison Ford, Treat Williams, John Ratzenberger en James Earl Jones zijn imo niet bepaald eendagsvliegen gebleken....
    (Frank Oz, Alec Guinness en Peter Cushing ook niet, maar die waren al bekend) Billy Dee Williams valt over te twisten.

    Ik doelde alleen op Mark Hamill en Carrie Fisher als reactie op post #49 (even teruglezen en de discussie volgen ), lijkt me redelijk logisch dat de meest bekende ploeg uit de films niet echt eendagsvliegen waren....

  9. #59

    Standaard

    Hier een spoof video over wie de nieuwe reeks moet regiseren.
    Ze noemen ook Joss Whedon en da's niet eens zo'n gek idee.
    maar die heeft het te druk met het hele Avengers gebeuren denk ik.

    http://www.ign.com/videos/2012/11/01...irector-parody

  10. #60

    Standaard

    Ik zou wel graag Nolan aan het roer willen of Spielberg..

    Whedon zou het over de top maken..Nolan misschien meer een realistisch approach en Spielberg weer een goede feelgood movie zoals de Star Wars films zijn!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik zou wel graag Nolan aan het roer willen of Spielberg..

    Whedon zou het over de top maken..Nolan misschien meer een realistisch approach en Spielberg weer een goede feelgood movie zoals de Star Wars films zijn!
    Klik
    svp geen Christopher 'ik gebruik altijd dezelfde acteurs' Nolan.

  12. #62
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens... Niet alles hoeft bij elke reboot opeens serieus...
    Wordt soms wel een beetje moe van die naam. Alsof er nog maar één regisseur bestaat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eens... Niet alles hoeft bij elke reboot opeens serieus...
    Wordt soms wel een beetje moe van die naam. Alsof er nog maar één regisseur bestaat.
    De reden waarom Nolan in dit geval een goede keus zo zijn is omdat je dan de kans hebt dat het niet een typisch Disneyachtig 12 jaar en ouder filmpje wordt. Ik hoop daarom niet dat het Steven Spielberg wordt.

    Maar goed, ik heb ook wel eens begrepen dat Quentin Tarentino graag een Star Wars films zou regisseren. Maar of Disney dat ziet zitten...

  14. #64

    Standaard

    Tja, Tarantino moet toch wat gaan doen na al zijn "Time-Period-Pieces" en Genre-interpretaties. Maar of een SW of bijv ook een Bond film iets voor hem betwijfel ik....

  15. #65

    Standaard

    Ik zou wel eens een Star Wars-film van de hand van Guillermo del Toro willen zien -mits hij genoeg inbreng krijgt. Hij heeft wat mij betreft z'n sporen ruim verdiend in het fantastische genre.
    Del Toro is sterk visueel ingesteld, kan uitstekend uit de voeten met praktische SFX en weet in z'n films regelmatig betrekkelijk donkere materie te vermengen met melancholie en/of een humoristische noot.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik zou wel graag Nolan aan het roer willen of Spielberg..

    Whedon zou het over de top maken..Nolan misschien meer een realistisch approach en Spielberg weer een goede feelgood movie zoals de Star Wars films zijn!
    Spielberg is inderdaad ook een heel goed idee.
    Echt een regiseur voor dit soort feelgood Sci-fi films.

    Nolan liever niet,laat die maar weer originele films maken,in iedergeval geen franchises meer voorlopig.Batman trilogie was goed,maar nu ff wat anders graag.

    Tja een over de top starwars filmpje zou geen kwaad kunnen,avatar was ook vrij over de top en ook dat werd door een groot publiek ge accepteert.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik doelde alleen op Mark Hamill en Carrie Fisher als reactie op post #49 (even teruglezen en de discussie volgen ), lijkt me redelijk logisch dat de meest bekende ploeg uit de films niet echt eendagsvliegen waren....

    Mark Hamillis ook geen eendagsvlieg (juist omdat je er hier niet veel van hoort , wil niet zeggen dat hij niets meer doet)hij doet veel stemenwerk voor tekenfilms , bv de joker voor batman en ander werk -> http://www.imdb.com/name/nm0000434/

    en Carrie fischer komt ook nog goed aan de bak -> http://www.imdb.com/name/nm0000402/

  18. #68

    Standaard

    De enige die ik perfect in dit plaatje zie passen, is Steven Spielberg. Maar ik betwijfel ten zeerste dat die man zich daar gaat aan wagen en of hij daar eigenlijk wel zin in heeft. J.J. Abrams misschien? Rian Johnson. Wel staat nu al vast dat op iedere betrokken naam kritiek zal gegeven worden, lang op voorhand.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    De enige die ik perfect in dit plaatje zie passen, is Steven Spielberg. Maar ik betwijfel ten zeerste dat die man zich daar gaat aan wagen en of hij daar eigenlijk wel zin in heeft. J.J. Abrams misschien? Rian Johnson. Wel staat nu al vast dat op iedere betrokken naam kritiek zal gegeven worden, lang op voorhand.

    Waarom niet de regiseur van deel 5 of 6 , die films brachten ok wat meer magie en humor dan lucas zijn (mischien een beetje te)serieuze 4de deel


    edit: laat maar, ik zie net dat ze alltwee al gestorven zijn
    Laatst aangepast door kristof2222 : 05-11-2012 om 09:53

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    De reden waarom Nolan in dit geval een goede keus zo zijn is omdat je dan de kans hebt dat het niet een typisch Disneyachtig 12 jaar en ouder filmpje wordt. Ik hoop daarom niet dat het Steven Spielberg wordt.

    Maar goed, ik heb ook wel eens begrepen dat Quentin Tarentino graag een Star Wars films zou regisseren. Maar of Disney dat ziet zitten...
    Spielberg zie ik ook niet zitten om dezelfde reden die jij noemt.

    Ik moet zeggen dat ik ook niet meer zo'n star wars fan ben als vroeger. Vind het allemaal een beetje kinderachtig worden, vooral de laatste 3 films (deel 1,2,3).

    Een nieuwe serieuze aanpak zou welkom zijn.

  21. #71

    Standaard

    Wat dachten jullie van kevin Smith, of zelfs Joe Johnston?
    met name Joe Johnston, die er vanaf het begin bij was als special effects man bij ILM. Hij heeft veel concept design+ art work voor de originele trilogy gedaan en als ik kijk naar Captain America en Jurrassic park 3 vind ik hem geen slechte keus.

    Kevin Smith schijnt een die hard star wars fan te zien, ik heb toen eens gelezen dat tijdens Episode III, kevin Smith een v/d weinige outsiders was die de 1e versie van Episode III mocht zien van George Lucas.
    Ik denk ook dat Kevin Smith niet echt het " kinderlijke" van Episode I + II zou doen maar toch een iets meer volwassenere versie en gericht toch meer op de stijl van de originele trilogy

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Kevin Smith schijnt een die hard star wars fan te zien, ik heb toen eens gelezen dat tijdens Episode III, kevin Smith een v/d weinige outsiders was die de 1e versie van Episode III mocht zien van George Lucas.
    Ik denk ook dat Kevin Smith niet echt het " kinderlijke" van Episode I + II zou doen maar toch een iets meer volwassenere versie en gericht toch meer op de stijl van de originele trilogy
    Smith heeft naar eigen zeggen (tijdens een van z'n Q&A-sessies, waarin Star Wars ook regelmatig ter sprake komt) weinig vertrouwen in zichzelf als regisseur van actiefilms. En hij heeft bovendien al z'n pensioen als regisseur aangekondigd.

    Daarnaast kan ik me voorstellen dat z'n openlijke voorliefde voor een jointje op z'n tijd ook niet goed zal vallen bij Disney.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #73

    Standaard

    Misschien wel iets voor de Wachowski brothers
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Misschien wel iets voor de Wachowski brothers
    Damn........dat is nog niet eens zo'n gek idee

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    met name Joe Johnston, die er vanaf het begin bij was als special effects man bij ILM. Hij heeft veel concept design+ art work voor de originele trilogy gedaan en als ik kijk naar Captain America en Jurrassic park 3 vind ik hem geen slechte keus.
    Samen met Spielberg de beste keuze imo.
    Puur vanwege het feit dat ze (op 2 verschillende manieren) dicht bij SW hebben gestaan én met FX om kunnen gaan.
    Van alle gevestigde namen kan ik buiten deze 2 niemand bedenken. De rest zal hun geheel eigen draai eraan gaan willen geven wat ik niet zie zitten.
    Imo is feeling met SW een must.

    Dan liever een onbekendere naam (is met ESB en ROTJ ook goed uitgepakt):
    Kevin Rubio
    Kyle Newman
    (beiden zijn enorme SW fans)

    Sandy Collora (ervaring met FX films (heeft voor Stan Winston gewerkt) en regisseur van Hunter Prey en Batman: Dead End)

    Walter Murch (vriend van Lucas, heeft een enorm CV (Godfather, Dragonslayer, Apocalypse Now etc etc en heeft Return to Oz geregisseerd alsmede eps van Clone Wars)

    Toch het vermelden waard:
    Ron Howard (een grote naam.....maar heeft van Willow (een LFL productie) zeker iets moois gemaakt en is een bekende van GL)

    Qua acteurs zijn de eerste 2 namen die in me opkomen Dennis Quaid en Taylor Kitsch.

Pagina 3 van 54 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •