Pagina 31 van 54 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1338 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Luke heeft helemaal geen aanleiding om naar de darkside over te stappen.. Er is zelfs een still waar rey zonder helm te zien is.
    Kylo Ren bedoel je denk ik ipv Rey (= personage Daisy Ridley)

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Wie is trouwens Rey, die man met het masker? En wie zegt dan dat Luke dat had moeten zijn? In de SW films zijn er wel meer schurken. Vaak 1 in 1 film op de voorgrond en meerdere op de achtergrond, die toch heel belangrijk zijn voor het verhaal (bijv Jabba the Hut was in de films gewoon een bijfiguur, maar toch erg belangrijk).
    man met masker = Kylo Ren, Rey is de nieuwe vrouwelijke hoofdrol, die in het begin van de trailer de aandacht krijgt.

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De algemene consensus op internet is dat Rey afdaalt in de gecrashte Star Destroyer uit de tweede teaser, niet de Death Star, die zijn beide ontploft en niet in de buurt van de planeet Jakku. Ze is volgens mij niet naar iets specifieks op zoek. Daarnaast is Darth Vader/Anakin Skywalker op de maan van Endor inclusief masker op de brandstapel gegaan aan het eind van Return of the Jedi.


    Ik ga naar de Pathé IMAX in Den Haag.

    Wat betreft die brandstapel: daar heb je een punt. Helemaal vergeten (en ik heb die film al 15x gezien denk ik). Maar dan is het vreemd dat het masker te zien is in de trailer en dus bewaard is gebleven. Als je erover nadenkt (en dat doen wij teveel) is het eigenlijk vreemd dat Luke het masker weer terug heeft opgezet bij Anakin.

    Ik heb de openingsscene van ROTJ nog eens bekeken en de aankomsthal ziet er exact zo uit als die ruimte waarin Rey afdaalt vandaar dat ik dat dacht. We je echter aangeeft klink heel plausibel. Ben zeer benieuwd....

  4. #754

    Standaard

    Toen ik klein was, jaar of 7 ofzo, heeft mijn vader de eerste Star-Wars vertoond op de lagere school, op een oude filmprojector. Helaas heeft hij de filmrollen niet meer, die waren blijkbaar ook te leen ofzo. Vraag me af wat zoiets nog waard zou zijn vandaag de dag.
    Het scherm was een klein scherm waar je dia's op projecteerd, en de filmprojector durf ik niks over te zeggen. 35mm of 70mm?
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 22-10-2015 om 06:57

  5. #755

    Standaard

    Leest ook even deze topic.

    Imax Pathe is een 2K lamp projectie en Dolby Cinema is een 4K laser projectie met 2 projectoren.

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...en-Dolby-Atmos


    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #756

    Standaard

    Zo. Comeback na een jaar inactiviteit.

    Ik bedoel: waarom anders die tekst van ' ik zal afmaken waar u aan begon" Dat moet toch gezegd worden door iemand die degene achter het masker kende?
    The Seven AKA The Knights of Ren -Je ziet in de trailer een shot van ze- die hetzelfde zijn/verbonden zijn met The Acolytes of the Beyond. Een schimmige sekte die geobsedeerd is door Darth Vader. Vaders lightsaber is na ‘Endor’ ook in hun handen gekomen (al is het onduidelijk of dit de echte is) (bron: Star Wars: Aftermath, verschenen op 4 september 2015)

    Er is zelfs een still waar rey zonder helm te zien is.
    Je bedoeld Kylo Ren neem ik aan, en specifiek de foto van Adam Driver (de acteur die hem speelt) van de Vanity Fair shoot. Het is niet bevestigd dat dat een foto uit de film is; kan net zo goed een publiciteitsfoto zijn. In 1999 had Vanity Fair een soortgelijke shoot van The Phantom Menace met een foto van Obi-Wan en Darth Maul in de woestijn; iets wat niet in de film voor kwam.
    Maw: het is nog steeds niet duidelijk of Kylo zonder helm/masker te zien zal zijn.

    Ik heb de openingsscene van ROTJ nog eens bekeken en de aankomsthal ziet er exact zo uit als die ruimte waarin Rey afdaalt vandaar dat ik dat dacht.
    Het is een neergestorte ISD op Jakku. (die je in trailer 2 van April dit jaar al zag) Rey is een scavenger die leeft van het plunderen van oude wrakken etc.

    Maar dan is het vreemd dat het masker te zien is in de trailer en dus bewaard is gebleven
    Zoals gezegd zag je het masker in ROTJ op de brandstapel. Het is dus (vanwege het materiaal?) niet helemaal verkoold maar behoorlijk misvormd geraakt door de hitte en dus ook in handen van Ren gekomen.

    Het is een aantal jaren later en Luke heeft 3 films lang de aanleiding gehad om over te stappen, tot op het laatste moment. Dat was nou net het hele punt in de films: zou hij wel of niet net als zn vader ten prooi vallen aan the dark side..
    Luke is soort van ondergedoken. Verdwenen. Reden zou zijn dat zijn Jedi Academy (naar alle waarschijnlijkheid opgezet in een oude Tempel op Devaron (zie Weapon of a Jedi van Jason Fry)) is uitgeroeid. Hij is in de laatste scenes pas te zien en is geen darkside Jedi..

    Waar ik het meest benieuwd naar ben is of het echt waar is dat Han Solo er aan gaat . In februari van dit jaar kwam de meest betrouwbare bron al met dit bericht…

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Je bedoeld Kylo Ren neem ik aan, en specifiek de foto van Adam Driver (de acteur die hem speelt) van de Vanity Fair shoot. Het is niet bevestigd dat dat een foto uit de film is; kan net zo goed een publiciteitsfoto zijn. In 1999 had Vanity Fair een soortgelijke shoot van The Phantom Menace met een foto van Obi-Wan en Darth Maul in de woestijn; iets wat niet in de film voor kwam.
    Maw: het is nog steeds niet duidelijk of Kylo zonder helm/masker te zien zal zijn.
    Welkom terug

    Op het eind van de trailer is Kylo Ren van achteren zonder helm te zien als hij Finn aanvalt.

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Welkom terug

    Op het eind van de trailer is Kylo Ren van achteren zonder helm te zien als hij Finn aanvalt.
    Zag en las ik. Ik vind het vooralsnog iets te vaag eruitzien. Kan ook de cape/capuchon zijn.
    Maar goed; ik verwacht wel dat we hem unmasked zullen zien; anders was Adam Driver wellicht ook niet gecast.

    Wat anders: dinsdagochtend postte Mike Quinn (Nien Nunb in RotJ) dit op Facebook:



    Well I'm small and blurry and only in a brief moment, but I made the trailer, lol!
    I'm just to the left of Finn's cheek. You can just make out my large head and black vest wink emoticon
    Dang I love those new X-Wings!
    Ik stuurde hem direct een bericht met de vraag of dit serieus was (maanden geleden heb ik gekscherend tegen hem gezegd dat ik vermoedde dat hij weer in TFA zou zitten (nav de gelekte foto's van Nien).....maar hij wilde niet bevestigen dat hij ook daadwerkelijk Nien zou spelen of dat het nu een andere acteur zou zijn.

    Binnen een paar minuten deze reply van hem:
    Yeah. Surely you saw the shot of his face in the behind the scenes footage shown at SDComic Con. I had to return to play him. they really tried hard to keep this authentic and have some continuity
    Maw: naast Hamill, Fisher, Ford, Daniels, Mayhew en Tim Rose nu ook Mike Quinn die terugkeert.

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kylo Ren bedoel je denk ik ipv Rey (= personage Daisy Ridley)
    Ja klopt, die bedoelde ik!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #760

    Standaard

    Kan het zijn dat we Luke toch zien in de trailer rond 2:36 bij R2..iemand strekt daar zijn rechterarm met een soort grijze achtige handschoen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Kan het zijn dat we Luke toch zien in de trailer rond 2:36 bij R2..iemand strekt daar zijn rechterarm met een soort grijze achtige handschoen?
    Dat is inderdaad Luke (die shot zat ook in trailer #2) vermoedelijk is dit flashback waarin we hem zien nadat de Jedi academy is aangevallen.

  12. #762

    Standaard

    Ik weet niet of iemand deze site al genoemd heeft: maar als dit ongeveer in de buurt komt van het verhaal dan wordt dit de beste Star Wars tot nu toe: Let op , deze stikt wel v/d spoilers, als deze kloppen !!
    http://boards.theforce.net/

  13. #763

    Standaard

    The Force seems strong with this one.

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik weet niet of iemand deze site al genoemd heeft: maar als dit ongeveer in de buurt komt van het verhaal dan wordt dit de beste Star Wars tot nu toe: Let op , deze stikt wel v/d spoilers, als deze kloppen !!
    http://boards.theforce.net/
    Site ken ik (al tig jaar lid van) maar je link verwijst naar het algemene gedeelte en niet naar iets specifieks?

    Deze zijn al een paar weken oud maar nog niet gepost hier:
    https://www.youtube.com/watch?v=A40PK2MXZtA
    https://www.youtube.com/watch?v=gOYiu6ZlMkE

    Op 4 september veschenen diverse boeken onder de banner 'Journey to the Force Awakens'. Van 2 boeken (Weapon of a Jedi en Smuggler's Run) (die zich ruim voor TFA afspelen maar een proloog en epiloog ten tijde van TFA hebben) zijn van een passage uit het verhaal (zeer fraaie) korte animatiefilmpjes gemaakt waarin we kort kennismaken met nieuwe personages uit TFA; o.a. Sarco Plank die we eerder op de Vanity Fair fotos zagen en Major Ematt

    Bonus: een gelekte foto van PZ4CO, de nieuwe robot van Leia die al kort in het boek 'Moving Target' voorkomt.

  15. #765

    Standaard

    Beste Chris W. Dit soort taalgebruik en racistische opmerkingen zijn not done! Ik heb daarom de inhoud van je post verwijderd.

    Gr. Michael Hamers
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-10-2015 om 09:27 Reden: racistische opmerking

  16. #766

    Standaard

    mod edit
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-10-2015 om 09:09

  17. #767

    Standaard

    mod edit
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-10-2015 om 09:09

  18. #768

    Standaard

    Ik zou het werkelijk beschamend vinden voor dit forum als dit soort opmerkingen door de beugel kan ......

    Mod edit: dat kan het dus zeker niet
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-10-2015 om 09:08

  19. #769

    Standaard

    OK, jou neem ik ook niet meer serieus na deze opmerking...

    mod edit: quote verwijderd. Wij ook niet overigens.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-10-2015 om 09:10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Gaat die [...]
    Speciaal ingelogd om je te rapporteren...

    mod edit: Bedankt daarvoor!
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-10-2015 om 09:10
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #771

    Standaard

    Snelle mod actie

    John Boyega heeft al het nodige over zich heen gehad (oa op Twitter) maar ik denk dat hij geweldig zal zijn.
    In ieder geval is hij een enorme Star Wars nerd (hij liep incognito op Celebration rond; er zijn meerdere filmpjes van hem en zijn SW merchandise; het filmpje waarin hij de 3e trailer voor het eerst ziet is briljant, en het verhaal dat hij op de set zijn Han Solo actiefiguur door Ford heeft laten signeren is nu al legendarisch).

  22. #772

    Standaard

    Over Boyega gesproken

    Toen ik de eerste trailer zag en Boyega erin zag, met iedere keer zwetend en zijn mond open van verbazing, had ik zoiets van... ik weet het niet....
    De laatste trailer met een lightsaber in zijn hand... ik weet het nog steeds niet....
    Gistern gesproken met mijn broertje die hem helemaal geweldig vond in Attack The Block (wat ik ook trouwens een goede film vond).... hebben we de volgende conclusie verzonnen > We zien wel na 2,5 uur Star Wars, of Boyega een goede Star Wars toevoeging is

    Kan zoiezo niet wachten op deze film! Je wordt nu al letterlijk door iedereen de hype in gezogen... En dan moet de nieuwe Bond nog uitkomen

  23. #773

    Standaard

    Een terminaal zieke star-wars fan heeft de film al mogen zien. Film is nog niet af blijkbaar.

    http://www.ad.nl/ad/nl/1023/Film/art...rvulling.dhtml

  24. #774

  25. #775

Pagina 31 van 54 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •