Pagina 32 van 54 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1338 worden weergegeven.
  1. #776

  2. #777

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En nog meer:
    hahah

  3. #778

    Standaard

    "Ewoks don't surf"?
    Duidelijk waar Abrams de inspiratie vandaan heeft gehaald:

  4. #779
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb eigenlijk al ff een informatie stop ingelast, wil eigenlijk zo onbevooroordeeld mogelijk de film in. Heb jij dat niet Duke? Trailers heb ik nog wel ff meegepakt. Maar spoilers zoals waarom huilt ze en is dat dan niet ... die daarvoor ligt, mijd ik liever.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk al ff een informatie stop ingelast, wil eigenlijk zo onbevooroordeeld mogelijk de film in. Heb jij dat niet Duke? Trailers heb ik nog wel ff meegepakt. Maar spoilers zoals waarom huilt ze en is dat dan niet ... die daarvoor ligt, mijd ik liever.
    Ik hou echt alles bij. Elke dag weer. Daardoor weet ik zowat de hele film al (in grote lijnen,en ook diverse details) . Een week of 2 geleden was er het eea om de roots van Rey te doen. Uit het niets dook deze info op. 1 zin uit deze nieuwe trailer bevestigd deze info. Onlangs verschenen boeken en comics bevatten zoals ik hier eerder postte ook diverse hints. Voor veel zaken is het een kwestie van 'connecting the dots'.
    Het enige grote wat nog steeds niet 100% waterdicht is is of Solo deze film overleeft . In februari van dit jaar werd gemeld dat hij het niet red.... , maar onlangs is er toch weer wat twijfel over ontstaan.
    Zelf vind ik het vreemd dat zoiets groots 10 maanden voor de premiere al lekt ondanks JJ's mystery box. Aan de andere kant: 'Khan' lekte ook al snel bij zijn vorige film.....

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Prachtig warm gebaar van de regisseur : http://www.gelderlander.nl/algemeen/...ling-1.5412308
    Pagina hiervoor niet gelezen zeker ?

  7. #782

    Standaard

    Ik begin te denken dat Luke de vijand zou kunnen zijn...
    BD (1243) What i Watch

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk al ff een informatie stop ingelast, wil eigenlijk zo onbevooroordeeld mogelijk de film in. Heb jij dat niet Duke? Trailers heb ik nog wel ff meegepakt. Maar spoilers zoals waarom huilt ze en is dat dan niet ... die daarvoor ligt, mijd ik liever.
    Ik heb exact hetzelfde Claudio, ik wil juist niet alles weten....

  9. #784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik begin te denken dat Luke de vijand zou kunnen zijn...
    Kylo (en Snoke, Phasma, Hux) is de vijand. Luke is pas op het einde van de film te zien. De scenes gefilmd op Skellig Michael. Voor Ep8 is daar met Hamill ook al gefilmd. In het boek 'Weapon of a Jedi' wordt gehint dat de planeet waar hij zit Devaron zou kunnen zijn. Tevens is een foto van Hamill laatst gelekt: http://media.melty.com/article-4183-...ns-revival.jpg

    Op de vorige pagina postte ik de nieuwe 'character posters'.....vandaag zijn er weer 2 bekendgemaakt:


  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Pagina hiervoor niet gelezen zeker ?
    Nee sorry, dat is me ontschoten, want ik ben niet echt een volger van deze serie, en lees dus niet alles.

    Dus neem me niet kwalijk dat ik het plaatste.

    Maar om jou een plezier te gunnen: het is verwijderd

  11. #786
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik hou echt alles bij. Elke dag weer. Daardoor weet ik zowat de hele film al (in grote lijnen,en ook diverse details) . Een week of 2 geleden was er het eea om de roots van Rey te doen. Uit het niets dook deze info op. 1 zin uit deze nieuwe trailer bevestigd deze info. Onlangs verschenen boeken en comics bevatten zoals ik hier eerder postte ook diverse hints. Voor veel zaken is het een kwestie van 'connecting the dots'.
    Het enige grote wat nog steeds niet 100% waterdicht is is of Solo deze film overleeft . In februari van dit jaar werd gemeld dat hij het niet red.... , maar onlangs is er toch weer wat twijfel over ontstaan.
    Zelf vind ik het vreemd dat zoiets groots 10 maanden voor de premiere al lekt ondanks JJ's mystery box. Aan de andere kant: 'Khan' lekte ook al snel bij zijn vorige film.....
    Eigenlijk kan jij je het ook helemaal niet veroorloven al die input allemaal links te laten liggen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Eigenlijk kan jij je het ook helemaal niet veroorloven al die input allemaal links te laten liggen.
    Grootste bak ooit zou zijn als de 16e blijkt dat zowat alles wat gelekt is....nep is. Een door JJ vooropgezet plan. De ultieme stunt.

  13. #788
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou zomaar kunnen. Het is ook de eerste film ooit waar ik de kaartjes al meerdere maanden van te voren in huis heb. Denk dat er vast een heel strijdplan achter zit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #789

    Standaard

    Sfeervol trailer...Het wachten duurt nog lang.

    https://youtu.be/7XNit858b6I

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Zou zomaar kunnen. Het is ook de eerste film ooit waar ik de kaartjes al meerdere maanden van te voren in huis heb. Denk dat er vast een heel strijdplan achter zit.
    Er is een heuse SW storygroup (wat een baan is dat zeg) die ervoor zorgt dat alles (films, series, comics, boeken) elkaar niet tegenspreekt en het een solide geheel vormt. Dus ja: er zit een heel plan achter.

    Inzake de gelekte info was mn vorige opmerking (een bak als het allemaal nep is) niet serieus bedoeld. Inmiddels is er veel info op wat voor manier dan ook bevestigd.

  16. #791

    Standaard

    En weer een nieuwe trailer (TV spot) met nieuwe beelden (en Maz Kanata voiceover)

    https://youtu.be/RU-s_HAEwsg

  17. #792

    Standaard

    Inzake Maz Kanata (gespeeld door Lupita Nyong'o): ze stond al (klein) op de poster......en vannacht is haar LEGO minifig gelekt: http://i.imgur.com/sKQ3c6u.png (ok, het is LEGO.....maar het geeft wel een goed beeld hoe ze er uit ziet.)

    Verder schaamteloze spam (mods: verwijder dit als het niet mag): sinds een tijdje is er weer een Nederlandstalig SW forum. Het zou mooi zijn als er (net als vroeger met EchoBase en ToscheStation) weer een NL community komt. Voor de geinteresseerden: http://starwarsawakens.nl/forum/
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 27-11-2015 om 08:52

  18. #793

    Standaard

    Tja,het is een grote hype.
    Het zal best een aardige film zijn,maar nu de geldkraan gaat lopen en er in totaal al 6!! Films zijn aangekondigd,wordt star wars veel te veel cash cow.

    Wel geinig dat ze vantevoren al met de kaarten beginnen,anders zijn ze zeker bang dat de zalen niet vol zitten

    De grootste release van het jaar hebben we al gehad trouwens , spectre!!

    Ik ben wel benieuwd naar deze film,maar is meer iets om na 2 weken te kijken,als de zalen weer voor 30% gevuld zitten.

    Groeten niels
    T2: I'll Be Back!

  19. #794

    Standaard

    De trailer ontleed en van pittig (sarcastisch) commentaar voorzien:


  20. #795

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    Tja,het is een grote hype.
    Het zal best een aardige film zijn,maar nu de geldkraan gaat lopen en er in totaal al 6!! Films zijn aangekondigd,wordt star wars veel te veel cash cow.

    Wel geinig dat ze vantevoren al met de kaarten beginnen,anders zijn ze zeker bang dat de zalen niet vol zitten

    De grootste release van het jaar hebben we al gehad trouwens , spectre!!

    Ik ben wel benieuwd naar deze film,maar is meer iets om na 2 weken te kijken,als de zalen weer voor 30% gevuld zitten.

    Groeten niels
    Goed, ik neem aan dat je dan best een weddenschap aandurft? Ik durf namelijk te wedden dat The Force Awakens (waar blijkbaar na 2 weken de zalen voor 30% vol zitten) wereldwijd meer gaat opleveren dan 'de release van het jaar' Spectre.
    Inzet: een biosbon?

  22. #797

    Standaard

    Die weddenschap win je gelijk,want wereldwijd zal hij in meer zalen draaien.
    Ik denk echter wel dat de film nooit aan de verwachtingen kan voldoen.

    Na 2 weken rustig is tegenwoordig bij iedere film.

    Geniet er iig van zodra hij er is Dennis!

    Groeten niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #798

    Standaard

    Na 2 weken rustig is tegenwoordig bij iedere film.



    Maar dit is niet zomaar een film, dit is een Star Wars film. niet vergelijkbaar met welke film dan ook.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    Wel geinig dat ze vantevoren al met de kaarten beginnen,anders zijn ze zeker bang dat de zalen niet vol zitten

    De grootste release van het jaar hebben we al gehad trouwens , spectre!!
    Bij SPECTRE begon de ticketverkoop ook al eerder. En ik weet niet hoe het bij andere bioscopen zit, maar bij Pathé Arnhem werd laatst verteld dat de interesse in STAR WARS juist groter lijkt dan voor SPECTRE.

  25. #800
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Berichten verplaatst. Hier verder on topic!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 32 van 54 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •