Pagina 4 van 54 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1338 worden weergegeven.
  1. #76

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, maar volgens mij was dat toch echt JAWS 19 in HOLOMAX
    Maar uiteraard very funny...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #78

    Standaard

    De geruchtemachine komt op gang; Matthew Vaughn zou in bespreking zijn voor de regieklus. Collider heeft hun gebruikelijke dubbelcheck nog niet kunnen doen, maar ze vinden hun bron aannemelijk genoeg om het toch te melden.




    Vaughn heeft een aardig track-record; De films die hij heeft geregisseerd zijn allemaal goed ontvangen en hij heeft in ieder geval ervaring in het fantastische genre.

    Intussen zou Harry Ford best nog wel openstaan voor een terugkeer als scruffy nerdherder.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #79

    Standaard

    ik weet niet of hij nou de juiste keus is.Behoorlijk wisselvallige regiseur.Heeft naar mijn mening meer nonsense gemaakt als echt goeie films.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik weet niet of hij nou de juiste keus is.Behoorlijk wisselvallige regiseur.Heeft naar mijn mening meer nonsense gemaakt als echt goeie films.
    Vaughn heeft 4 films geregisseerd.
    Welke 3 van deze vind je nonsens? Alle 4 vind ikzelf (erg) goed gelukt. In X-men heeft hij al bewezen goed met sfx om te kunnen gaan, al is Star Wars wel wat grootschaliger...

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik weet niet of hij nou de juiste keus is.Behoorlijk wisselvallige regiseur.Heeft naar mijn mening meer nonsense gemaakt als echt goeie films.
    Welke nonsens ?

    Hoe kun je al wisselvallig zijn als je 4 films maakt ? Moet je er toch iets meer gemaakt hebben denk ik.

  7. #82

    Standaard

    Wat -naast 4 goede films in uiteenlopende stijlen- ook wel voor Vaughn zou pleiten, is dat hij ook z'n sporen verdiend heeft als producent. Dat geeft hem toch wel een ruimere blik op het filmproces. Hij heeft voor Kick-Ass nota bene zelf de financiering geregeld en de film daardoor onafhankelijk van de traditionele filmfinanciers gedraaid.

    Het blijven nog maar geruchten, maar ik vind het een erg interessante kandidaat.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #83

    Standaard

    Harrison Ford ziet Star Wars-rol nog zitten

    AMSTERDAM - Harrison Ford is bereid om weer in de huid van Han Solo te kruipen. De Hollywoodacteur heeft wel oren naar een nieuwe Star Wars-film.

    Foto: Wenn
    Dat zegt een anonieme bron tegen het Amerikaanse tijdschrift Entertainment Weekly.
    De 70-jarige Ford liet eerder nog weten met weinig genoegen terug te kijken op zijn rol als Han Solo, die hij vertolkte in de eerste drie Star Wars-films en waarmee hij doorbrak in Hollywood.


    "Als personage was hij niet zo interessant voor mij", zei hij in een interview in 2010. "Hij had dood moeten gaan in de laatste film om het personage wat meer body te geven", zegt hij over Return of the Jedi.
    Vervolgfilms
    Luke Skywalker-acteur Mark Hamill heeft ook aangegeven open te staan voor de drie nieuwe Star Wars-films. Ook Carrie Fisher zou wel terug willen keren als Princess Leia.
    George Lucas, de bedenker van de sciencefictionfilms, verkocht vorige week zijn filmmaatschappij Lucasfilm aan Disney, dat meteen aankondigde de komende jaren te werken aan vervolgfilms die zich afspelen na Return of the Jedi uit 1983.
    In de drie Star Wars-films die verschenen tussen 1999 en 2005 waren Ford, Hamill en Fisher niet te zien. De eerste nieuwe Star Wars-film, Episode VII, staat gepland voor 2015.

    nu.nl
    Lijkt mij ook leuk voor de continuïteit..zolang het verhaal niet helemaal op hun gericht is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Harrison Ford ziet Star Wars-rol nog zitten
    Dubbel, zie hierboven (of voor het gemak hieronder), met link naar het bewuste EW-artikel.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Intussen zou Harry Ford best nog wel openstaan voor een terugkeer als scruffy nerdherder.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Welke nonsens ?

    Hoe kun je al wisselvallig zijn als je 4 films maakt ? Moet je er toch iets meer gemaakt hebben denk ik.
    4 films zijn al aardig wat films.4 compleet verschillende films,dat dan weer wel.
    maar 't is de kwaliteit van de films waar ik het over heb.
    Alleen z'n x-men film vind ik wel goed.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Harrison Ford ziet Star Wars-rol nog zitten



    Lijkt mij ook leuk voor de continuïteit..zolang het verhaal niet helemaal op hun gericht is..
    weet niet of ze dit moeten doen.Ford is te oud.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    weet niet of ze dit moeten doen.Ford is te oud.
    Ford in een 'General Rieekan' rol
    Hamill in een 'Obi-Wan' rol
    Fisher in een 'Mon Mothma' rol

    Kan best.
    Ergens zeg ik nee......maar om 32 jaar na RotJ de 'big 3' weer in SW te zien.....dan ben ik om
    (Zolang ze deze 3 maar niet het loodje laten leggen....zoals R.A. Salvatore deed met Chewbacca in Vector Prime)

    Mbt Vaughn: deze uitspraak van hem werkt wat mij betreft enorm in zijn voordeel...
    "If you've got the money, you can do anything on film these days. Nothing is impossible, which becomes boring. One should only use CG as a prop to the story, not the other way around."
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 06-11-2012 om 18:03

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Misschien wel iets voor de Wachowski brothers
    Bedoel je niet, wachowski brother en omgebouwde sister?
    Dus jij wilt hun nog een trilogy om zeep laten helpen? the matrix was goed, maar bij het 2e deel waren ze qua verhaal aan het einde al het spoor bijster en puur omdat je toen Lord of the Rings had en Kill Bill volume 1 en 2 wilden de wachowski's ook zo iets doen, dus laten we er maar een 3e deel van maken waarin de machines en de mensheid vrede sluiten.
    nee dank je , dadelijk krijgen je nog overgebleven Sith in episode VI en die willen vrede sluiten met de Jedi en de republiek. En wat me dan nog het meeste aan het tweetal stoort; "ze doen geen interviews " ze laten Joe Silver het woord denken, wie denken ze wel niet wie ze zijn, zelfs de grootmeesters onder de regisseurs geven/gaven interviews; Hitchcock, David lean , Spielberg , Nolan ,noem ze maar op.

    En denk dat je Disney in een dragqueen als regisseur/regisseuse trapt?
    Niks persoonlijks tegen wachowski's wat voor geslachtsvoorkeur ze ook moge hebben, ik stoor me gewoon aan die arrogantie.

  14. #89

    Standaard

    Zo dat klinkt belovend. Matthew Vaughn & Star Wars.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    weet niet of ze dit moeten doen.Ford is te oud.
    Waarom moet Ford erin zitten dan? Bovendien kan het prima. Moeten ze alleen wel zijn personage van ongeveer dezelfde leeftijd maken. Maar je hebt de personages uit de originele films helemaal niet nodig. Misschien in een cameo maar meer niet. Het verhaal van Anakin Skywalker en Luke is verteld en klaar. Het Rijk is overwonnen en het geheel is afgerond. Dus is er ruimte om een totaal nieuw verhaal te vertellen met nieuwe personages.Ze moeten wat mij betreft ook niet te veel voortborduren op de originele films. Dan gaan ze sowieso de mist in omdat het publiek bepaalde dingen niet gaat pikken. Beter een nieuw verhaal in het Star Wars universum. Dat is groot zat. Kan me voorstellen dat op het moment van de val van het Rijk er een machtsvacuum optreedt en dat dat de basis is voor een machtsstrijd met alle gevolgen van dien. Dan kan bijv. Luke in een soort Obiwan rol in het begin van de film zijn protege daar op af sturen en dan verder uit beeld verdwijnen. Stokje is doorgegeven en we kunnen weer door..

  16. #91

    Standaard

    Ben ook geen voorstander van Ford. Zeer matig acteur.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ben ook geen voorstander van Ford. Zeer matig acteur.
    Nou ik heb niets tegen Ford. Superacteur wat mij betreft. Maar je moet iemand er niet bij gaan halen om het erbij halen. Heeft een cameo van hem in deel VII nut, dan mag het van mij. Maar dan wel in een realistische zin. Geen oude opa dat nog eens de strijd aangaat met een stel stormtroopers of whatever. Maar Ford in de rol van een generaal of zo kan best (die hoeft nl. zelf niet te vechten).

    Maar zoals ik zeg: je moet het niet doen om maar een bekend gezicht erin te hebben oid. Het moet functie hebben.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Bedoel je niet, wachowski brother en omgebouwde sister?
    Dus jij wilt hun nog een trilogy om zeep laten helpen? the matrix was goed, maar bij het 2e deel waren ze qua verhaal aan het einde al het spoor bijster en puur omdat je toen Lord of the Rings had en Kill Bill volume 1 en 2 wilden de wachowski's ook zo iets doen, dus laten we er maar een 3e deel van maken waarin de machines en de mensheid vrede sluiten.
    nee dank je , dadelijk krijgen je nog overgebleven Sith in episode VI en die willen vrede sluiten met de Jedi en de republiek. En wat me dan nog het meeste aan het tweetal stoort; "ze doen geen interviews " ze laten Joe Silver het woord denken, wie denken ze wel niet wie ze zijn, zelfs de grootmeesters onder de regisseurs geven/gaven interviews; Hitchcock, David lean , Spielberg , Nolan ,noem ze maar op.

    En denk dat je Disney in een dragqueen als regisseur/regisseuse trapt?
    Niks persoonlijks tegen wachowski's wat voor geslachtsvoorkeur ze ook moge hebben, ik stoor me gewoon aan die arrogantie.
    Nou ja, al doende leert men. De eerste twee delen van the Matrix waren prima te pruimen waar het eerste deel een meesterwerk was. Een bewijs dat bij hun een film met dergelijke SFX echt wel in goede handen is. Ook V For Vendetta vond ik een toppertje. De heren(?) zouden nu van te voren al weten dat ze met een trilogie te maken hebben, dus dat lijkt me sowieso een voordeel.

    En breek me de bek niet open over eigenaardigheden van acteurs/actrices of regisseurs. Al ben ik wel met je eens dat een interviewtje geen kwaad kan zo nu en dan.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #94

    Standaard

    Heb zelf niks tegen ford trouwens.Spielberg zou de trilogie moeten regiseren.houd de typische sw sfeer erin.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Nou ja, al doende leert men. De eerste twee delen van the Matrix waren prima te pruimen waar het eerste deel een meesterwerk was. Een bewijs dat bij hun een film met dergelijke SFX echt wel in goede handen is. Ook V For Vendetta vond ik een toppertje. De heren(?) zouden nu van te voren al weten dat ze met een trilogie te maken hebben, dus dat lijkt me sowieso een voordeel.

    En breek me de bek niet open over eigenaardigheden van acteurs/actrices of regisseurs. Al ben ik wel met je eens dat een interviewtje geen kwaad kan zo nu en dan.
    Helemaal mee eens.

    Al hoewel ik wel vermoed dat de Wachowski's een eigen draai aan de saga zouden geven. En daarbij één die drastischer is dan bijvoorbeeld bij een Aronofsky of Spielberg.

    Ik ben erg fan van de Wachowski's (en ben ontzettend gehyped voor Cloud Atlas), maar ik hoop dat ze Star Wars zullen laten passeren.

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat betreft Harrison. Ik vind wel dat hij Star Wars naast de andere namen de nodige inhoud heeft gegeven, zonder hem zou ik het een stuk simpeler vinden. Ik vind hem namelijk wel erg goed. Iets waar overigens de prequels dus last van had imho. En dan ben ik niet eens negatief over de prequels. Tja, D'oh Star Wars...

    Daarnaast zou ik het toejuichen als hij net als Mark en Carrie een kleine rol of cameo kreeg. Van Mark zou ik het nog eerder toejuichen omdat het verhaal in de OT letterlijk bij hem eindigd. Het zou de cirkel rond maken. Wie het gaat doen maak me nog niet eens zoveel uit in verband met de continuïteit. Zou raar zijn als Star wars opeens een hoogstaand stukje acteer en regisseurswerk zou omvatten. Dat is namelijk never nooit zo geweest (op TESB na). Ze zijn het verplicht om een hele lading nieuwe cheesy acteurs en actrices te brengen. Star Wars hoeft van mij nooit The Dark Knight,The Godfather of Apocalypse Now te worden. Maar alsof dat een reëel punt zou zijn bij Disney aan het roer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97

    Standaard

    Ik spreek uit "Star Trek ervaring" dat het geweldig is om 'originele' acteurs in een vervolg serie en/of film te zien. Dat zijn juist heerlijke momenten, al is het in het huidige info-tijdperk bijna onmogelijk om zoiets niet van tevoren te weten.
    Ik weet nog goed toen bijvoorbeeld Scotty opeens meedeed in de serie van de ST:TNG; ik was als een kind zo blij .

  23. #98
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou het ook heel leuk vinden en een mooie mogelijkheid om de diehard fans te behagen. Vandaar ook een cameo of kleine rol. Een leadcharacter zou denk ik wel weer een herhaling van zetten zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #99

    Standaard

    Toch is het best zonde. Er zijn uitstekende boeken geschreven in het SW universe, met name de Thrawn trilogie. Ik snap wel dat er probleem gaat optreden met de continuiteit en acteurs/actrices die te oud zijn, maar daar zou nog best aan te sleutelen zijn. Het verhaal opzich van Zahn staat als een huis.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #100

    Standaard

    Spielberg en Tarentino zijn niet geinteresseerd:

    Tarentino:
    Now Quentin Tarantino told EW something similar: “I could so care less. Especially if Disney’s going to do it. I’m not interested in the Simon West version of Star Wars.”

    Spielberg:
    Steven Spielberg told Access Hollywood: "No! No! It’s not my genre. It’s my best friend George’s genre.”

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=96868

Pagina 4 van 54 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •