Pagina 40 van 54 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1338 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vond Kylo Ren een geweldig personage....totdat hij zn masker afdeed en het een watje bleek te zijn. Weg mysterie...
    Ja precies. De achtergrond van Darth vader werd stukje bij beetje verder ontrafelt en werkte toe naar een climax. Hier weet je in één klap bijna alles al van kylo Ren. En waarom draagt hij in hemelsnaam een masker als hij hem later toch afdoet? Dat masker heeft zijn functie volledig verloren. Bij Darth Vader diende het masker nog een doel. Bij Kylo Ren zie ik dat veel minder, enkel om zijn grootvader te immiteren(?) Nogal een matige motivatie.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In die films zat die oude lullen vibe niet meer hé.
    Ja, zal dat het zijn!? Nee, ik denk toch van niet. Ik probeer er toch ook wat realistischer en nuchterder naar te kijken. Verhalen vertellen is een vak. En dat gebeurt hier gewoon niet op de best mogelijke manier. Er staan op Youtube ook genoeg filmpjes van jongere gasten die dezelfde bezwaren hebben als ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja precies. De achtergrond van Darth vader werd stukje bij beetje verder ontrafelt en werkte toe naar een climax. Hier weet je in één klap bijna alles al van kylo Ren. En waarom draagt hij in hemelsnaam een masker als hij hem later toch afdoet? Dat masker heeft zijn functie volledig verloren. Bij Darth Vader diende het masker nog een doel. Bij Kylo Ren zie ik dat veel minder, enkel om zijn grootvader te immiteren(?) Nogal een matige motivatie.
    Toch zal je hem in de volgende films nog beter leren kennen.

  4. #979

    Standaard

    Ja, dat verwacht ik ook. Het zal vast nóg duidelijker worden dat hij z'n training bij Luke heeft gehad en heeft afgebroken. Snoke zal daar wel de hand in hebben gehad neem ik aan. We zullen het zien.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja, dat verwacht ik ook. Het zal vast nóg duidelijker worden dat hij z'n training bij Luke heeft gehad en heeft afgebroken. Snoke zal daar wel de hand in hebben gehad neem ik aan. We zullen het zien.
    Dat laatste zal een grote rol gaan spelen in de volgende films dus ik ben erg benieuwd.Van de info die ik heb moet Snoke iets verrassends zijn wat alleen met CGI te doen is.

    We zullen zien ja.

    Eerst nog Rogue One: A Star Wars Story hé.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-12-2015 om 11:11

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ja precies. De achtergrond van Darth vader werd stukje bij beetje verder ontrafelt en werkte toe naar een climax. Hier weet je in één klap bijna alles al van kylo Ren. En waarom draagt hij in hemelsnaam een masker als hij hem later toch afdoet? Dat masker heeft zijn functie volledig verloren. Bij Darth Vader diende het masker nog een doel. Bij Kylo Ren zie ik dat veel minder, enkel om zijn grootvader te immiteren(?) Nogal een matige motivatie.
    ...niemand weet wie hij is (uitgezonderd Solo, Snoke, Leia)....dus heeft het nog steeds een functie (identiteit verbergen en intimiderend zijn voor stormtroopers zijn etc)
    Buiten dat zijn er eerder personages met helm geweest...die de helm ooit afdeden.....zonder dat de helm daarna geen functie meer had (denk aan Jango Fett. Commander Rex, Sabine Wren....)
    Verder zou de scene met Solo minder 'power/impact/emotie(denk aan Solo die het gezicht van zijn zoon aanraakt)' hebben met helm.

  7. #982

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ELKE andere Star Wars? Volgens mij rammelt er compleet niets aan The Empire Strikes Back.
    http://movieplotholes.com/star-wars-...ikes-back.html
    Diverse zaken zijn te weerleggen, maar het is even om aan te geven dat je als je echt wil op alles wat kunt aanmerken.....

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    http://movieplotholes.com/star-wars-...ikes-back.html
    Diverse zaken zijn te weerleggen, maar het is even om aan te geven dat je als je echt wil op alles wat kunt aanmerken.....
    Tuurlijk, maar het is hier ook een optelsom van zaken. Het masker schaar ik niet eens onder de allerbelangrijkste bezwaren. En met het laatste punt wat je hierboven aangeeft kan ik goed leven:
    "Verder zou de scene met Solo minder 'power/impact/emotie(denk aan Solo die het gezicht van zijn zoon aanraakt)' hebben met helm."

    Neemt niet weg dat ik zelf die emotie dus nauwelijks heb gevoeld, om redenen die ik hiervoor duidelijk heb trachten te maken. Er zitten echter nog zoveel meer dingen in de film die alleen nog maar meer vragen oproepen (op een verkeerde manier), dat het gaat storen en de film in de weg gaat zitten, voor mij tenminste. Daar had en heb ik bij de originele eerste drie delen nooit last van gehad. Ook niet toen ik nog niet alle delen had gezien. En ik ben blij voor diegenen die hier geen last van hebben.

    Om dan nog maar even een andere vraag op te roepen:
    Waarom is het pas nu voor het eerst in al die delen tesamen dat een stormtrooper gewetenswroeging krijgt? En waarom is hij van al die duizenden en duizenden de enige? Op zo'n grote hoeveelheid is dat gewoon apart en inconsequent en roept dat dus vragen op. Zeker gezien het feit dat hij al van jongs af aan getraind en gehersenspoeld is. En dan wordt dat makkelijk wegverklaard door te zeggen dat hij pas nog schoonmaker was of iets dergelijks. Van schoonmaker gepromoveerd tot gevechtssoldaat? En dan één keer naar het slagveld en hij is in no time om en één van de rebellen, zonder enig wantrouwen van wiens kant dan ook? Dat gaat er bij mij gewoon niet zomaar als zoete koek in on komt over als gemakzuchtig schrijven. Bij Star Wars wordt altijd op de kleinste details gelet, dus een plausibelere uitleg voor dit soort dingen lijkt me wel het minste dat je mag verwachten, anders komen ze overal wel erg makkelijk mee weg. En zo is er een waslijst van zaken. Het zijn er gewoon te veel. Je moet als fan/liefhebber ook eerlijk durven erkennen als een film inhoudelijk gewoon niet zo heel sterk is, hoe jammer ik dat ook vind. Juist als fan moet je extra kritisch zijn, en niet alles willen vergoeilijken, vind je niet dan?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-12-2015 om 20:36
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Om dan nog maar even een andere vraag op te roepen:
    Waarom is het pas nu voor het eerst in al die delen tesamen dat een stormtrooper gewetenswroeging krijgt? En waarom is hij van al die duizenden en duizenden de enige? Op zo'n grote hoeveelheid is dat gewoon apart en inconsequent en roept dat dus vragen op. Zeker gezien het feit dat hij al van jongs af aan getraind en gehersenspoeld is. En dan wordt dat makkelijk wegverklaard door te zeggen dat hij pas nog schoonmaker was of iets dergelijks. Van schoonmaker gepromoveerd tot gevechtssoldaat? En dan één keer naar het slagveld en hij is in no time om en één van de rebellen, zonder enig wantrouwen van wiens kant dan ook? Dat gaat er bij mij gewoon niet zomaar als zoete koek in on komt over als gemakzuchtig schrijven. Bij Star Wars wordt altijd op de kleinste details gelet, dus een plausibelere uitleg voor dit soort dingen lijkt me wel het minste dat je mag verwachten, anders komen ze overal wel erg makkelijk mee weg. En zo is er een waslijst van zaken. Het zijn er gewoon te veel. Je moet als fan/liefhebber ook eerlijk durven erkennen als een film inhoudelijk gewoon niet zo heel sterk is, hoe jammer ik dat ook vind. Juist als fan moet je extra kritisch zijn, en niet alles willen vergoeilijken, vind je niet dan?
    FN-2187 is niet de eerste.......Davin Felth ging hem bijvoorbeeld voor.

    Uit de prequels/CloneWars/Rebels hebben we Captain Rex, Wolffe en Gregor. Zij zijn voorbeelden van troopers die zich eigenlijk tegen de Jedi hadden moeten keren (na Order 66) maar dit niet deden. De reden hiervan is gelijkeen mooi antwoord op je vraag: de troopers die in AotC worden getraind zijn allemaal clones die een chip in zich hebben waardoor ze oa niet opeens tegen The Empire kunnen zijn. (Rex, Gregor en Wolffe hebben deze echter verwijderd).

    Ook een mooi voorbeeld is uit A New Hope. Hierin zien we Biggs Darklighter (Red 3); een vriend van Luke. ZIjn Tatooine scenes zijn geknipt, zijn Death Star/Yavin 4 scenes niet. In de deleted scenes (en het filmboek etc) wordt duidelijk dat Biggs de Imperial academy heeft doorlopen en is overgelopen naar de Rebellen.

    Inzake FN-2187: In het onlangs verschenen boek 'Before the Awakening' gaat zijn segment over dat wat net aan TFA voorafging: het was zijn eerste missie pas. Dit maakt de switch m.i. een stuk aannemelijker. (er is m.i. een groot verschil tussen trainen met wapens.......en je wapen écht gebruiken om iemand neer te knallen)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 25-12-2015 om 21:05

  11. #986

    Standaard

    Prettig om dat al iets verhelderd te zien, maar ik zou dat dan graag uit de films zelf gehaald kunnen hebben. Je moet dus al de hele Star War canon hebben bestudeerd om die dingen te weten, begrijp ik? En de clonetroopers uit AotC zijn toch niet hetzelfde als de stormtroopers?
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-12-2015 om 21:19
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Prettig om dat al iets verhelderd te zien, maar ik zou dat dan graag uit de films zelf gehaald kunnen hebben. Je moet dus al de hele Star War canon hebben bestudeerd om die dingen te weten, begrijp ik? En de clonetroopers uit AotC zijn toch niet hetzelfde als de stormtroopers?
    Dat van Rex, Wolffe en Gregor zit in de Clone Wars (en Rebels) animatieserie.

    Biggs zit zoals gezegd in de film.....maar zijn scene waarin hij Luke verteld dat hij naar de Rebellen overstapt is geknipt (de deleted scene staat op de BR)

    Overigens maakte niemand minder dan Han Solo ook ooit deel uit van de Imperial Navy......in de Han Solo trilogy valt te lezen dat hij in zijn jonge jaren daar bij heeft gezeten (echter zijn deze boeken geen canon meer; Disney heeft immers na de overname een hele rits Expanded Universe boeken de status van canon afgenomen. De andere voorbeelden zijn wel canon).

    In ANH (en verder) zijn de troopers (op een uitzondering na) inderdaad geen Clones meer. Zoals Finn al aangeeft zijn de troopers op jonge leeftijd gedrild. Zie het als de IS die jongeren hersenspoelt: er zal er best eens een overlopen maar het gros blijft ze gewoon trouw.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 25-12-2015 om 21:27

  13. #988

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie dat dan allemaal weten, buiten de die hard fans Maar bedankt voor de opheldering...dan kunnen we tenminste één bezwaar van de lijst wegstrepen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #989

    Standaard

    Maar ThinWhiteDuke, hoe vind jij eigenlijk, als grootste fan en kenner van het forum, hoe J.J. Abrams het gedaan heeft? Heb jij niet bepaalde kritiekpunten?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Maar ThinWhiteDuke, hoe vind jij eigenlijk, als grootste fan en kenner van het forum, hoe J.J. Abrams het gedaan heeft? Heb jij niet bepaalde kritiekpunten?
    Ik weet niet of je deze al gelezen hebt http://www.starwarsawakens.nl/nieuws...ew-van-dennis/

  16. #991

    Standaard

    Nope...bij deze

    Een 10 als score voor een film die hij duidelijk als niet perfect omschrijft (anders zou het een 12 zijn zelfs!) en beste film van de laatste 25 jaar!? Dat zegt mij dat de liefde voor Star Wars toch wat verblindt Maar het is een ieder gegund om een film te nemen en ervaren zoals het hem/haar toekomt. Handig voor de beleving als je weinig last hebt van een kritische blik. Dat kan ik helaas niet zeggen.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 25-12-2015 om 22:37
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #992

    Standaard

    Het belangrijkste om te zeggen is dat ik mij vermaakt hebt bij de film en dat de negatieve punten mijn filmbelevenis niet hebben verpest (had ik wel met Spectre). Ik merkte maar 1 echter directe referentie naar de Prequels en dat was het noemen van de Sith. Zelfs dat vond ik niet erg. Ik sluit mij heel erg aan bij BigLebowski.

    Hij krijgt van mij een 7.5+

    Disney heeft heel erg op safe willen spelen en zo de franchise klaar willen maken voor meer films. Niets gedurft. Heck, de soundtrack laat ook veel te veel te wensen over. Allemaal erg koeltjes en allen nummer 6 - introductie van Rey - komt iets boven het gemiddelde uit. EP1 (ja...van de Prequels) had een hele goede soundtrack. Ook John Williams durfde blijkbaar weinig, terwijl Star Wars en alle andere film gemaakt worden door de muziek bij iedere scene.

    En omdat deze film toch door iedereen onder een vergrootglas wordt gelegd (sorry van de Engelse woorden, ik heb hem vertaald van een Engelse reactie die ik ergens heb gegeven):
    --------
    0) Ze hebben teveel storyline van Star Wars '77 gebruikt. Originaliteit was ver te zoeken.
    1) Rey: fantastich karater en goede sterke vrouwelijke hoofdrol. Toen ik de scene met de lightsaber zag die zo uit de wampa-grot-scene was gegrepen was ik tereurgesteld, maar toen niet Kylo maar Rey de saber pakte werd het een superscene.
    2) Finn: wel oke, maar zijn problemen met het gebeuren van de First Order gebeurde te snel. Ja, het werd uitgelegd dat het zijn eerste gevecht was, maar dit was overacting. Hij had ook richting de dorpsbewoners kunnen schieten om de schijn op het houden. Hij werd ook een beetje teveel als een nar afgeschilderd, maar dat was waarschijnlijk om beter het karakter van Rey neer te zetten.
    3) Poe: jammer genoeg te weinig screentime, maar dat zal vast veranderen bij de volgende films. Deze film was echt om Rey op de kaart te zetten. Want als ze Poe niet verder uitbouwen dan is het een totale verspilling van zo'n goede acteur.
    4) Kylo Ren: zijn eerste scene was goed met het laten zien van zijn force abilities, maar hij had nooit zijn mask af moeten doen. Hij had die op omdat hij zich wilde inleven in zijn opa, maar het was totaal onnodig in deze film om de masker af te doen. Hij leek ook totaal niet op de piraat waar Leia blijkbaar de dirty-diry mee heeftf gedaan, want zijn echte vader is natuurlijk KyBo Ren, de piraat uit de Droids animatie. Of te wel, welke idioot komt er met een naam die zoveel op een bestaand karakter lijkt.
    5) Phasma: ik had bij haar wat ik bij Monica Belluci had in Spectre, had veel media-exposure maar zonder enig belang voor het verhaal in TFA. Ze hebben het karakter eigenlijk vermoord door haar enkel een knop in te laten drukken om iets uit te schakkelen. Iedere andere officier had dat kunnen doen en dan was het Phasma karakter nog steeds klaar om badass te spelen in latere films. Nu kan dat eigenlijk niet meer, maar gezien ze ook in de volgende film zal verschijnen gaan ze het toch proberen.
    6) Hux: miste de nazi-leider kwaliteit. Hij had beter een evil sidekick kunnen zijn voor een meer Peter Cushing-style oudere man. Hij was te jong voor de rol.
    7) Snoke: really...dat is de naam die ze hebben verzonnen? Snape...ik bedoel Snape... Als ze hem een kuchje hadden gegeven dan hadden ze hem sMoke kunnen noemen.
    8) Han: Zijn dood op dat moment was zo voorspelbaar. Ik hoopte zo erg dat hij niet naar beneden zou vallen en ze weer niet - zie punt 0 - te veel het vallen van Luke/The Emperor zouden lenen.
    9) Leia: leuk om te zien, verder niets
    10) Luke: hij had op zijn minst kunnen zeggen “I think that belongs to you now”
    11) 3PO: waarom de rode arm grap Ja, hij had een zilveren arm in de OT. Who cares?
    12) R2: Hij wordt waarom wakker? Blijkbaar heeft JJ het in een interview uitgelegd, maar je moet bij het kijken van een dergelijke film zo'n uitleg geven in de freaking film. Het was beter geweest als hij de lightsaber van Luke had gezien die Rey droeg en dat hij daarop regaeerde. Kijk, zo moeilijk is dat niet om in een script te zetten.
    13) Chewie: top, en hopelijk krijgt hij ook meer screentime zonder het zijn van een sidekick.
    14) Een death star in een planeet: hoe ga je die richten? Even de rotatie van een planeet veranderen of de baan? Als ze geen Death Star hadden verwerkt in de film dan had ik het geleen uit SW '77 minder erg gevonden.


    Er is meer te noemen, zowel positief als negatief. Overal heb ik mij vermaakt en ga ik zeker nog een keer naar de bios (hopelijk ditmaal 2D).
    Laatst aangepast door lockedfor : 26-12-2015 om 09:29
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #993

    Standaard

    Fijn dat er toch ook wat meer mensen zijn die de film daadwerkelijk kunnen zien voor wat het is, zonder met 9,5en en 10en te gooien.

  19. #994
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een spoilertag hier en daar is wel op zijn plaats.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nope...bij deze

    Een 10 als score voor een film die hij duidelijk als niet perfect omschrijft (anders zou het een 12 zijn zelfs!) en beste film van de laatste 25 jaar!? Dat zegt mij dat de liefde voor Star Wars toch wat verblindt Maar het is een ieder gegund om een film te nemen en ervaren zoals het hem/haar toekomt. Handig voor de beleving als je weinig last hebt van een kritische blik. Dat kan ik helaas niet zeggen.
    Hij had een punt van kritiek dus die score snap ik dan niet echt.Ik denk dat hij die review net na de bios gedaan heeft.

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Fijn dat er toch ook wat meer mensen zijn die de film daadwerkelijk kunnen zien voor wat het is, zonder met 9,5en en 10en te gooien.
    Wat vond jij van de film ?

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik vond Kylo Ren een geweldig personage....totdat hij zn masker afdeed en het een watje bleek te zijn. Weg mysterie...
    Ik had toen zoiets van "Hee. Anakin was toch dood???"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat vond jij van de film ?
    Ik heb al t een en ander met de release gepost over de film.

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wie dat dan allemaal weten, buiten de die hard fans Maar bedankt voor de opheldering...dan kunnen we tenminste één bezwaar van de lijst wegstrepen
    Duidelijk toch? Als je de moeite niet neemt om de stripboeken, novels, tekenfilms, websites en deleted scenes grondig te bestuderen, dan heb je ook geen recht van spreken, vind ik....

  25. #1000

    Standaard

    precies, ik had beter moeten weten
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 40 van 54 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •