Pagina 42 van 54 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Voor de BD uit gave komen vooralsnog 3 versies.

    Een gewone 2D versie een 3D versie en een gelimiteerde Steelbook versie met Bonus disc....
    Zijn er nog geen beelden van de uitgave ?

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mijn enige punt van kritiek is/was de dood van Solo. Waarom? Omdat dit personage zo fantastisch is en ik er graag meer van gezien zou hebben. Komt ook bij dat er een paar decennia Expanded Universe in mn hoofd zitten en ik deze er niet 1-2-3 uit krijg. Ik snap de keuze van Abrams en Kasdan om dit te doen wel. Het is ze inmiddels vergeven :P
    Zou een eis van Ford om de film te doen kunnen zijn dat Solo nu wel doood gaat waarvan Ford eigenlijk al vond dat dat in TESB had moet gebeuren ?
    uh, uh, It's a dinosaur

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Zou een eis van Ford om de film te doen kunnen zijn dat Solo nu wel doood gaat waarvan Ford eigenlijk al vond dat dat in TESB had moet gebeuren ?
    Onlangs gaf Ford aan blij te zijn dat datgeen wat hij destijds wilde niet is gebeurd.
    Afgaande op recente interview met JJ is het geen eis van Ford geweest maar een beslissing van JJ (en Kasdan): http://collider.com/star-wars-the-fo...ene-jj-abrams/

  4. #1029

    Standaard

    Ik had zelf graag nog wat meer verdieping willen zien in het verhaal en de relatie tussen Han Solo en Kylo Ren, waarom het mis is gelopen tussen hun. Nu zou dat nog kunnen met flashbacks misschien. Al vond ik Ford niet meer zo soepel en overtuigend acteren in deze film, toch had hij van mij nog een deeltje mee mogen gaan. Het scheelt ze nu overigens wel weer 30 miljoen op de balans natuurlijk!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hoe de neuk haal je dit nu weer uit mijn opmerking?... Dermate hoge cijfers zijn net als een 1 gewoon geen echte objectieve cijfers. Dit omdat er geen perfecte film bestaat. Zulke cijfers komen er door mensen die gaan van: OMFGWTFBBQ NEW STARWARS!!!!1!!one!!!!

    Uiteraard dit weer, zielig ***ventje dat je bent....
    Als jij dit post: "Fijn dat er toch ook wat meer mensen zijn die de film daadwerkelijk kunnen zien voor wat het is, zonder met 9,5en en 10en te gooien", dan is dat toch duidelijk?
    En als je weer over objectieve cijfers gaat beginnen....misschien kun je nogmaals mijn post lezen. Er bestaan geen objectieve criteria om een film te beoordelen, alleen (wel of niet onderbouwde) meningen, punt. Daarover is simpelweg geen discussie nodig. Ergo; de perfecte film kan wel bestaan voor een individu. Af en toe geef ik ook een 10 voor een film, waarom niet, het is mijn subjectief cijfer.

    Wel jammer trouwens dat je het niet zonder schelden afkunt. Ik verwijs naar een racistische opmerking die je zelf had geplaatst en je hebt nooit wat gepost dat je er nu anders over dacht. Vandaar dat ik vermoed dat het bij jouw (subjectieve) cijfer heeft meegewogen.
    Als dat niet zo is en je laat weten dat je niet meer zo over denkt; dan trek ik mijn woorden natuurlijk terug en zal ik er nooit meer wat over zeggen.

    Ontopic: er komt steeds meer achtergrondinfo over deze film in dit topic, heerlijk, ga zo door TWD.

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Ontopic: er komt steeds meer achtergrondinfo over deze film in dit topic, heerlijk, ga zo door TWD.

    Volgens mij heb ik dit enige tijd geleden (voor TFA uit was) al gepost (?) maar nu de meesten TFA gezien hebben kan het geen kwaad om het weer onder de aandacht te brengen.

    The Knights of Ren. Wie zijn het? En we weten nu dat Kylo de helm van Vader heeft......kan er een link zijn met The Acolytes of the Beyond? Er is weinig over deze groep bekend; ze verschenen voor het eerst in het boek 'Aftermath' op 4 september 2015 (het eerste deel van een trilogie die zich vlak na ROTJ afspeelt).
    In dit boek staat een korte passage

    "We are not violent. Not yet." ―An Acolyte of the Beyond[src]
    During the Battle of Endor, the Dark Lord of the Sith Darth Vader was killed after sacrificing his life to kill his Sith Master: Darth Sidious, the Emperor of the Galactic Empire.[2] Several months later, the group known as the Acolytes of the Beyond were in contact with a junk dealer on the planet Taris named Ooblamon, who claimed to possess the red-bladed lightsaber that had belonged to the Dark Lord. Three Acolytes of the Beyond purchased the lightsaber from Ooblamon, intending to destroy it and return it to Vader in death. Ooblamon was unsure if it was Vader's lightsaber, but the transaction was carried out nonetheless.[1]

    http://starwars.wikia.com/wiki/Acolytes_of_the_Beyond




    Verder wordt in dit boek gesuggereerd dat Jawas het harnas van Boba Fett hebben. Enige tijd geleden heeft George Lucas bevestigd dat Fett nog leeft en NIET stierf in de Sarlacc....

    From the box, he withdraws a helmet. Pitted and pocked, as if with some kind of acid. But still-- he raps his knuckles on it . The Mandalorians knew how to make armor, didn't they? "Look at this," he says, holding it up. "Mandalorian battle armor. Whole box. Complete set, by the looks of it. Been through hell and back. I think my boss will appreciate this."
    "I actually think I might take that home with me," Cobb says.
    "I think not," Adwin says, turning around, the helmet tucked under his arm. The blaster at his hip suddenly feels heavy, pendulous. Eager to be drawn. A strange sensation, that. Adwin feels like he's really getting into the spirit of this planet. He's never had to shoot a man before.



    1+1=...

    Ook interessant (mogelijk heeft het met Snoke te maken?) is dit:

    Some Imperials want to take the fight to the Rebels. Others want to regroup. One, the Emperor's old advisor, Tashu, wants to do something much more interesting: He wants to retreat beyond the edge of the galaxy into uncharted space and study the Dark Side in pure secrecy.

    The other Imperials literally laugh off his suggestion.


    "We must instead move toward the Dark Side," Tashu tells his peers. "Palpatine felt that the universe beyond the edges of our maps was where his power came from. Over the many years he, with our aid, sent men and woman beyond known space. They built labs and communication stations on distant moons, asteroids, out there in the wilds. We must follow them. Retreat from the galaxy. Go out beyond the veil of stars. We must seek the source of the Dark Side like a man looking for a wellspring of water."


    Al deze zaken zijn korte interludes in het boek (in totaal iets van 15 meen ik....ook wat over Luke, Han, etc). Het boek an sich is geen aanrader vind ik (ik heb previews gelezen en het is (los van die 15 passages) niet al te best geschreven en de auteur is niet bepaald tof (is online tekeer gegaan tegen fans die het boek geen beste recensie gaven).
    Op Amazon etc zijn de recensies ook matig: 2,5 ster op Amazon.com.
    Deze 3 (die tegelijk met Aftermath verschenen) zijn veel beter. (Aparte is dat Aftermath voorafgaand aan de release veel meer aandacht kreeg......)

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    @John Tak.....over smaak valt uiteraard wel te twisten. Die kun je beargumenteren, vormen, bijstellen etc etc.
    Beargumenteren, vormen en bijstellen is "uiteraard" iets heel anders dan twisten en dat gekift van hierboven, Melzz.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #1033

    Standaard

    Heerlijk dat op een 2de kerstdag hier gewoon een flinke discussie is over een Star Wars film.

  9. #1034

    Standaard

    Net voor de tweede keer geweest en ik denk dat ik nog meer genoten heb dan de eerste keer.
    Voor mij klopt echt alles aan deze film, de muziek (ook na de soundtrack een aantal keer geluisterd te hebben) bevalt me steeds beter, de vaart van de film is goed, de nieuwe cast overtuigt en de oude cast is vertrouwd.

    Gelukkig maar 1,5 jaar wachten op Episode VIII.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-12-2015 om 16:21

  10. #1035

    Standaard

    Ik ga hem aankomende week ook voor een tweede keer bekijken...en dan in 3D. Nu ik meer weet en me op de zwakkere kanten van de film kan instellen, hoop ik al datgene dat me stoorde een beetje los te kunnen laten en me meer op de dingen te kunnen focussen die wél goed gedaan zijn. Op hoop van zegen...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ga hem aankomende week ook voor een tweede keer bekijken...en dan in 3D. Nu ik meer weet en me op de zwakkere kanten van de film kan instellen, hoop ik al datgene dat me stoorde een beetje los te kunnen laten en me meer op de dingen te kunnen focussen die wél goed gedaan zijn. Op hoop van zegen...
    Ik ook.
    Maar verwacht maar niets van het 3D effect want dat was 3x niets.[Persoonlijk ben ik ook echt klaar met 3D]

    TIP: Dolby Cinema voegt wel iets toe.

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als jij dit post: "Fijn dat er toch ook wat meer mensen zijn die de film daadwerkelijk kunnen zien voor wat het is, zonder met 9,5en en 10en te gooien", dan is dat toch duidelijk?
    En als je weer over objectieve cijfers gaat beginnen....misschien kun je nogmaals mijn post lezen. Er bestaan geen objectieve criteria om een film te beoordelen, alleen (wel of niet onderbouwde) meningen, punt. Daarover is simpelweg geen discussie nodig. Ergo; de perfecte film kan wel bestaan voor een individu. Af en toe geef ik ook een 10 voor een film, waarom niet, het is mijn subjectief cijfer.

    Wel jammer trouwens dat je het niet zonder schelden afkunt. Ik verwijs naar een racistische opmerking die je zelf had geplaatst en je hebt nooit wat gepost dat je er nu anders over dacht. Vandaar dat ik vermoed dat het bij jouw (subjectieve) cijfer heeft meegewogen.
    Als dat niet zo is en je laat weten dat je niet meer zo over denkt; dan trek ik mijn woorden natuurlijk terug en zal ik er nooit meer wat over zeggen.
    Dat is blijkbaar voor jou niet duidelijk dus. We zitten hier op een plek waar elke uitgave op de millimeter wordt uitgeplozen en er wordt geouwehoerd over de audiotracks en bitrates, maar een beetje objectief kijken naar een film kunnen we dan ineens niet meer...? Het script is matig, Kylo komt uitermate zwak uit de verf, Rey is bijna direct een gelijke aan Kylo die notabene training zou moeten hebben gehad, WEER een alles vernietigende laser schietende bal zoals de death star , WEER die vliegscene door een geul op die bewuste bal. Maar hey, laten we vooral met 10en gooien...want hey, Star Wars.... Dat kan je toch als normaal denkend persoon niet serieus nemen of wel dan? Als je een audio track, videotransfer of de berg aan extra's op waarde kan waarderen, verwacht ik dat mensen dat ook met de film zelf kunnen. ZEKER HIER!

    En als jij graag wilt vasthouden aan een woordje wat ik in het verleden heb neer gezet ipv zwarte, afrikaan, ot wat dan ook wel als politiek correct wordt beschouwd, dan moet je dat toch lekker doen?

  13. #1038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ook.
    Maar verwacht maar niets van het 3D effect want dat was 3x niets.[Persoonlijk ben ik ook echt klaar met 3D]

    TIP: Dolby Cinema voegt wel iets toe.
    Ik zal er niet te veel van verwachten, maar ik wil toch het verschil even zien/beleven. Dolby Cinema moet nog maar even wachten tot deel VIII
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Dat is blijkbaar voor jou niet duidelijk dus. We zitten hier op een plek waar elke uitgave op de millimeter wordt uitgeplozen en er wordt geouwehoerd over de audiotracks en bitrates, maar een beetje objectief kijken naar een film kunnen we dan ineens niet meer...? Het script is matig, Kylo komt uitermate zwak uit de verf, Rey is bijna direct een gelijke aan Kylo die notabene training zou moeten hebben gehad, WEER een alles vernietigende laser schietende bal zoals de death star , WEER die vliegscene door een geul op die bewuste bal. Maar hey, laten we vooral met 10en gooien...want hey, Star Wars.... Dat kan je toch als normaal denkend persoon niet serieus nemen of wel dan? Als je een audio track, videotransfer of de berg aan extra's op waarde kan waarderen, verwacht ik dat mensen dat ook met de film zelf kunnen. ZEKER HIER!
    En bovenstaande is jouw subjectieve mening, net zoals velen die hebben. Jij vindt bovenstaande, maar anderen vinden iets anders. En beide meningen zijn waar, voor zowel jou als voor die ander. Maar jij hebt niet het recht om anderen te veroordelen op hun mening, zoals je hier wel doet.

    En als jij graag wilt vasthouden aan een woordje wat ik in het verleden heb neer gezet ipv zwarte, afrikaan, ot wat dan ook wel als politiek correct wordt beschouwd, dan moet je dat toch lekker doen?
    Dit heb je zelf veroorzaakt, zo zien mensen jou dus. Als je niet wilt dat mensen hieraan vasthouden moet je misschien voortaan eerst eens nadenken wat voor taal je hier op het forum neerzet. Daarvoor ben jij verantwoordelijk en niemand anders, dus ga het niet proberen te verschuiven want dat gaat je niet lukken.

  15. #1040

    Standaard

    Lol, ik verschuif helemaal niks en als jij denkt dat ik mij iets aantrek van wat anderen over mij denken heb je t erg mis. Zeker als t over de keyboardwarriors hier gaat. Maar ga niet doen alsof de wereld vergaat om 1 woordje en dit vervolgens elk moment dat het je uitkomt weer oprakelen.
    Laatst aangepast door Chris W : 27-12-2015 om 17:21

  16. #1041

    Standaard

    Chris, ga jij fijn je zwartgalligheid ergens anders spuien. On topic weer.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #1042

    Standaard

    Er zijn twee versies in omloop!

    In hoeverre ze verder verschillen weet ik niet, maar wat me vandaag opviel is dat in de scene waarin de TIE's voor die zon naar je toe komen vliegen
    in de Pathe IMAX versie geen en in de JT Dolby Vision versie wel uitlaatgassen (bij in ieder geval de linker) zichtbaar zijn!

    Lekker belangrijk, ik weet t maar t viel me op...

  18. #1043

    Standaard

    Het kan niet verklaard worden door een verschil in projectiescherpte denk je? Volgens mij gaan die TIE-fighters namelijk op schone energie Staat dat niet in de canon?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het kan niet verklaard worden door een verschil in projectiescherpte denk je? Volgens mij gaan die TIE-fighters namelijk op schone energie Staat dat niet in de canon?
    http://lmgtfy.com/?q=TIE+fighter+exhaust

  20. #1045

    Standaard

    Zie, als ik het niet dacht!

    Technology

    The TIE series derived its name from the SIE-TIE twin ion engine, which was unveiled to the public by Raith Sienar in 22 BBY. Prototypes of TIE series starfighters may have been tested as early as 29 BBY. TIE fighters were used on Imperial Victory-class Star Destroyers, such as the Strikefast as early as 19 BBY, one week after the Empire was formed. At first, the launching systems often suffered from failures, and had to undergo several redesigns. Because of the nature of their engines, the TIE series also had a distinct sound uttered whenever they flew about.

    All TIE series starfighters had two or more ion engine outlets, linked to a solar ionization reactor and solar array wings.

    Except for advanced models, TIE series vessels were not generally equipped with hyperdrives, but they could be added as an option. Early TIE models tended to suffer noticeably in sublight performance if given this upgrade, due to the added mass of the hyperdrive and navicomputer systems. Apparently not all TIEs were equipped with a missile lock warning sensor to warn a pilot of an enemy missile lock, though many were.
    en:

    The ion drives

    The Ion drive was a type of engine technology used to propel most starships at sublight velocities. Ion engines were fueled by power cells, liquid chemical reactants, onboard generators, or virtually any other device capable of providing sufficient power. The engine utilized internal fusion reactions to produce a stream of highly-charged particles that were forced through the engine's exhaust port at nearly the speed of light. Ion engines were sometimes called ion rockets.

    Ion engines were known to emit mildly radioactive byproducts, requiring onboard technicians to wear protective gear. Because of this radioactivity, and the disabling effects that ions had on electronics and electrical systems, it was common protocol for most ships to utilize repulsorlifts for propulsion during atmospheric flight and reserve use of the more powerful ion drives for orbital navigation.

    The most noted craft using ion drives were TIE Fighters, who received their name in accordance with the number of ion engines they used: Twin Ion Engine.
    Uitlaatgassen lijken me dus sterk. Twee verschillende filmversies nog meer
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Zie, als ik het niet dacht!



    en:



    Uitlaatgassen lijken me dus sterk
    BigLebowski gaat zich in de canon verdiepen!


  22. #1047

    Standaard

    The Force awakened...have you felt it!?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    ZUitlaatgassen lijken me dus sterk. Twee verschillende filmversies nog meer
    Ok uitlaatgassen is misschien een verkeerde woordkeus, maar er was wel degelijk een soort uitstoot zichtbaar.
    Hij draait nog dus voor degene die nog naar JT Hilversum gaat...

  24. #1049

    Standaard

    Het is me bij de tweede kijkbeurt aardig gelukt om mijn eerdere hekelpunten wat aan de kant te schuiven. Deze tweede keer heb ik hem ook in 3D gezien. En eerlijk is eerlijk, dat voegde wel degelijk een dimensie toe *duh* Vooral in de ruimte en bij de luchtgevechten. Zag er goed uit! Verder leek het redelijk terughoudend te zijn toegepast, wat ik alleen maar prettig vind, omdat het dan minder afleidt. Wel vind ik nog steeds de humor op sommige plaatsen wat te nadrukkelijk...met name John Boyega zat soms op of over het randje....en de zoetsappige scènes, zoals tussen Rey en Finn, mogen van mij ook een tandje minder. Overall heb ik toch genoten en is mijn score met een halve punt verhoogd naar een 7,5
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #1050

    Standaard

    Heb voor een 2de kijkbeurt gereserveerd voor Zaterdag.

Pagina 42 van 54 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •