Pagina 52 van 54 EersteEerste ... 24248495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Is er ook al een releasedatum bekend voor nederland ?
    16 april

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    16 april
    Thx, dus komt uit op een zaterdag ? ach ja dan zullen we hem op een ander manier vanaf/voor 5 april alvast bekijken.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Als bij de BR ook een DVD zit dan wordt er maar 1 versie aangeschaft.
    Op Bol.com zijn de verschillende uitgaves weer online.
    De steelbook heeft 2 Blu-ray disks en een DVD disk: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-e...0000055524923/ (€39,99)
    De normale 2-disk Blu-ray: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000040534959/ (€27,99)
    Er staat ook een 3D/2D versie maar zonder release datum: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000043162045/ (€39,99)

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Geen idee of de DVD wat extras heeft. Ik wil de film op BR vanwege de betere kwaliteit en op DVD om een paar vage redenen :P (1-ik heb alle andere films ook minimaal 1x op DVD en BR, 2-ik vind het handig om (daar er 1 BR speler (beneden) en meerdere DVD spelers (slaapkamer en de Star Wars mancave) in huis zijn het handig dat ik het ook op DVD kan kijken (en ivm screencaps maken op de PC voor de site etc).


    Edit: zie dat de BR een BR/DVD combo is (sterker: het staat zelfs op de afbeeldingen die ik vandaag en wat dagen geleden hier zelf gepost heb.....crap ik word oud ). Mooi, maar 1x aanschaffen dus.
    In VS is het vaak nog een combo, in NL tegenwoordig vaak niet.

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Thx, dus komt uit op een zaterdag ? ach ja dan zullen we hem op een ander manier vanaf/voor 5 april alvast bekijken.
    Net een mail gehad van zavii, hij zou uitkomen op 18 april.

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kris_d Bekijk bericht
    Net een mail gehad van zavii, hij zou uitkomen op 18 april.
    Zavvi is UK toch? Nederlandse release is 16 april. Op zaterdag dus.

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Op Bol.com zijn de verschillende uitgaves weer online.
    De steelbook heeft 2 Blu-ray disks en een DVD disk: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-e...0000055524923/ (€39,99)
    De normale 2-disk Blu-ray: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000040534959/ (€27,99)
    Er staat ook een 3D/2D versie maar zonder release datum: https://www.bol.com/nl/p/star-wars-t...0000043162045/ (€39,99)

    Dan nog even afwachten welke steelbook versie NL dan zal krijgen, normaal zijn de steelbook covers wel WWA , lijkt me sterk dat nederland een ander cover op de steelbook krijgt
    ik vind de US best buy steelbook versie ook heel mooi

    Ik ga zeker ook de 3D blu ray kopen, gelukkig dat deze ook uitkomt, al is het dan later
    misschien krijgen we nog een goedkopere versie van het steelbook via Mediamarkt??

  8. #1283

    Standaard

    amazon.co.uk geeft 18/04 aan. Limited slipcover geen 3D, daar kunnen we dus achter fluiten. Trouwens wat een lelijke steelbook op bol.com. Die spine lijkt nergens op. Enkel extra's zien er ok uit, nu maar hopen dat ze elk langer dan 5 minuten duren Disney kennende.

    trouwens ik vermoed dat de officiele dag voor de release bij ons op 20/04 is maar dat winkels deze al zullen mogen verkopen in het weekend ervoor.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 04-03-2016 om 05:46

  9. #1284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    amazon.co.uk geeft 18/04 aan. Limited slipcover geen 3D, daar kunnen we dus achter fluiten. Trouwens wat een lelijke steelbook op bol.com. Die spine lijkt nergens op. Enkel extra's zien er ok uit, nu maar hopen dat ze elk langer dan 5 minuten duren Disney kennende.

    trouwens ik vermoed dat de officiele dag voor de release bij ons op 20/04 is maar dat winkels deze al zullen mogen verkopen in het weekend ervoor.
    Met de extra's zit het denk ik wel goed, die staan op een extra disc, dat doe je niet voor een half uurtje. De eerste extra Secrets of The Force Awakens: A Cinematic Journey wordt een feature documentary genoemd, wat de nodige lengte impliceert.

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    trouwens ik vermoed dat de officiele dag voor de release bij ons op 20/04 is maar dat winkels deze al zullen mogen verkopen in het weekend ervoor.
    Nope; de 16e is echt de dag. Dit staat in het officiële nederlandse bericht.

    Deleted scenes:
    >Finn And The Villager
    >Jakku Message
    >X-Wings Prepare For Lightspeed
    >Kylo Searches The Falcon
    >Snow Speeder Chase
    >Finn Will Be Fine

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nope; de 16e is echt de dag. Dit staat in het officiële nederlandse bericht.

    Deleted scenes:
    >Finn And The Villager
    >Jakku Message
    >X-Wings Prepare For Lightspeed
    >Kylo Searches The Falcon
    >Snow Speeder Chase
    >Finn Will Be Fine
    Ik heb net het boek uit en veel van de deleted scenes zaten daar al in, dus ze zijn canon
    Laatst aangepast door tmvde : 04-03-2016 om 09:57

  12. #1287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik heb net het boek uit en veel van de deleted scenes zaten daar al in, dus ze zijn canon
    In het boek zit ook de scene op Takodana waar Chewbacca de arm van Unkar Plutt (die ze vanaf Jakku is nagereisd) eraf rukt. Deze zit helaas niet bij de deleted scenes (wat dus mogelijk komt omdat de scene jammergenoeg niet is opgenomen). Had deze graag gezien!

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Met de extra's zit het denk ik wel goed, die staan op een extra disc, dat doe je niet voor een half uurtje. De eerste extra Secrets of The Force Awakens: A Cinematic Journey wordt een feature documentary genoemd, wat de nodige lengte impliceert.
    De bonusmaterialen zijn exclusief beschikbaar Digital Download en Blu-ray:
    * Geheimen van The Force Awakens: Een reis door de film – Ontdek hoe Star Wars: The Force Awakens tot stand is gekomen in deze korte documentaire. Goed bewaarde geheimen worden gedeeld door zowel cast- als crewleden.
    Vraag is: wat verstaan ze onder kort?

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Vraag is: wat verstaan ze onder kort?
    In de trailer van de blu-ray wordt het dan weer een full length documentary genoemd,
    bij de release zullen we het weten. Zal waarschijnlijk niemand weerhouden deze te kopen.

  15. #1290

    Standaard

    Ik ga hem in ieder geval in het buitenland halen, want dat ''La reveil de la force'' verkloot voor mij heel de hoes.

    En ik ga niet dubbel dippen, ik wacht wel tot de 3D versie uitkomt, waar dan ook wel de 2D bij zal zitten (hoop ik).

    Sowieso geen NL aankoop hier.

  16. #1291

    Standaard

    Duke:
    Zie je nou wel dat ze toch de poster gebruiken voor de Blu-ray hoes.

  17. #1292

    Standaard

    Op starwarsnewsnet.com staat nu de lengte van de extra's. Bijna 2 uur totaal. De docu bijna 70 minuten. De deleted scenes maar een minuut of drie.

  18. #1293

    Standaard

    Van areaddvd.de:
    In Sachen 3D sieht es zumindest ein wenig besser aus. Zwar erscheint die Blu-ray 3D-Version nicht zeitgleich zur normalen Blu-ray Disc-Veröffentlichung, aber immerhin kündigt Disney bereits an, dass die 3D-Version von „Star Wars: Das Erwachen der Macht“ zu einem späteren Zeitpunkt in diesem Jahr erhältlich sein soll.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Van areaddvd.de:
    In Sachen 3D sieht es zumindest ein wenig besser aus. Zwar erscheint die Blu-ray 3D-Version nicht zeitgleich zur normalen Blu-ray Disc-Veröffentlichung, aber immerhin kündigt Disney bereits an, dass die 3D-Version von „Star Wars: Das Erwachen der Macht“ zu einem späteren Zeitpunkt in diesem Jahr erhältlich sein soll.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er komt een 3D versie, maar pas later dit jaar, persbericht (van starwars.com):

    Note: The 3D version of Star Wars: The Force Awakens will be available later this year.
    Hetzelfde stond al in het persbericht
    Laatst aangepast door tmvde : 05-03-2016 om 09:52

  20. #1295

    Standaard

    Alsof die dubbele titels op de Nederlandse covers niet lelijk genoeg zijn... Nu zetten ze de Franse titel zelfs bovenaan? Wie ontwerpt die dingen!?

    TFABluray.jpg
    Volgens Zavvi heeft de UK versie Nederlandse subs. Ik overweeg serieus die versie aan te schaffen.

    Edit: Nog iets geks met die cover. In Nederland voor 12 jaar en ouder, maar in België voor alle leeftijden?
    Laatst aangepast door MJK1988 : 05-03-2016 om 18:46

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Edit: Nog iets geks met die cover. In Nederland voor 12 jaar en ouder, maar in België voor alle leeftijden?
    Is niet geks. In Nederland wordt de filmkeuring gedaan door Nederlands Instituut voor de Classificatie van Audiovisuele Media. Dat wordt gecommuniceerd dmv Kijkwijzer naar consumenten.
    In België wordt de filmkeuring gedaan door de Belgische filmkeuringscommissie en deze hebben een totale andere filmkeuring incl leeftijds categorieën.

    Label KT: Kinderen Toegelaten. Hier zit geen officiële leeftijdsrestrictie op. Dit wil niet zeggen dat elke film met een label 'KT' even geschikt is voor jonge kijkers.

    Label 12: niet geschikt voor kijkers onder de 12 jaar.


    Label KNT: wordt enkel toegekend aan films voor personen vanaf 16 jaar.

  22. #1297

    Standaard

    En nu maar afwachten of de UK versie Nederlandse ondertiteling heeft.....ik wil deze toch ook aan de kinderen laten zien.

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En nu maar afwachten of de UK versie Nederlandse ondertiteling heeft.....ik wil deze toch ook aan de kinderen laten zien.
    Volgens Zavvi heeft deze wel Nederlandse ondertiteling. Nog even afwachten natuurlijk of die info juist is.

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Volgens Zavvi heeft deze wel Nederlandse ondertiteling. Nog even afwachten natuurlijk of die info juist is.
    Dank je voor het melden. Maar ik zou zelf nooit afgaan op de specs van zavvi. In principe geldt dat voor elke webshop, maar als amazon bijvoorbeeld een verkeerde melding heeft van de specs, dan kan je het makkelijk retour zenden.
    Er is nog genoeg tijd, tegen die tijd zal er meer bekend zijn.

  25. #1300

    Standaard

    Jiust wel zou ik zeggen maar dat is een "matter of opinion

    Veel Interstellar kijkers zijn zeker weten ook naar Star wars geweest aangezien het beide sf films zijn.

    De enige reden waarom deze film nam als vergelijk is bovenstaande en nogmaals als fan van star wars was de beleving in vergelijk met Interstellar nu eenmaal minder.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

Pagina 52 van 54 EersteEerste ... 24248495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •