De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard B&W eruit, iets anders erin

    ik ga mijn B&W setje verkopen

    en wilde eens wat anders proberen.
    Wat zouden jullie adviseren voor een budget van 800 euro

    center front en rear.

    sub heb ik, dat is een klipsch


    of zeggen jullie: jij bent helemal gek

    want nu staat er

    front DM602
    center CC6
    rear DS3
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  2. #2

    Standaard

    a
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skull landgraaf Bekijk bericht
    a
    b
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Alle gekheid op een stokkie......

    Maar je wilt wat anders, dat zal dan een reden moeten hebben.....

    Wat wij er wel of niet van vinden is in weze niet ter zake doende, als je zelf vind dat je wat mist in het geluid of gewoon wat anders zoekt omdat je iets hebt gehoord dat beter/fijner klinkt, ja.... wie zijn wij dan om te zeggen dat je gek zou zijn

    Maar kun je dan niet beter uitleggen wat je dan wel zoekt? Het lijkt mij overigens niet dat je voor 800 euro iets gelijkwaardigs(buiten de klank om dan) weer zult vinden.....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    ik weet het eigenlijk ook niet

    volgens mij laat ik me een beetje gek maken door anderen

    "er staan teveel luidsprekers"

    mijn 604 ben ik zo goed als kwijt

    en de componenten zijn verkocht

    ik ben er eigenlijk niet zeker van of ik het wel weg wil doen
    tv: samsung ue46D8000 -tab: samsung 10.1-receiver: yamaha RX V-37 - fronts: B&W 602 series 1 - center: B&W CC6 - rears: B&W DS3 THX - Sub Klipsch sub-10 - PS3 - Cisco actieve decoder Ziggo - LG HDD

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skull landgraaf Bekijk bericht
    ik weet het eigenlijk ook niet

    volgens mij laat ik me een beetje gek maken door anderen

    "er staan teveel luidsprekers"

    mijn 604 ben ik zo goed als kwijt

    en de componenten zijn verkocht

    ik ben er eigenlijk niet zeker van of ik het wel weg wil doen
    Ik heb er ergens plaatjes van gezien, vond dat je een prachtige samenstelling had/hebt, over het geluid kan ik niets zeggen, want dat is je persoonlijke smaak, maar met B&W kan het toch niet snel echt verkeerd gaan lijkt mij....

    Voor het oog zag het er keurig uit, en voor 800 euro ga je echt niet zoiets knaps weer terugkijgen lijkt mij.

    Je gek laten maken door anderen...... je zou wel gek zijn

    Er staan teveel luidsprekers, ja ja ja, zou je hier eens een kijkje moeten komen nemen So what, als het er netjes uitziet dan is er toch niets aan de hand en bij jou vond/vind ik het er op die plaatjes toch wel indrukwekkend en netjes uitzien.

    Je componenten ben je kwijt..... nou daar is mee te leven, maar als je van je speakers houd, dan gooi je die vrienden toch niet de deur uit... Houd de deur maar dicht voor die ...... "er staan teveel speakers" zeikerds, dat zijn geen vrienden van liefhebbers van geluid zoals wij.

    Zou de schade beperken als je dat nog kan....
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Met zo'n set kan het idd niet snel verkeerd gaan, tenzij je zelf ergens naar op zoek bent en je niet weet wat dat is. In zulke gevallen kun je beter wachten met 'upgraden', omdat de kans op succes dan veel kleiner is.

    Wanneer je een set met 9 luidsprekers en/of 2 subs zou hebben, kan ik me het voorstellen dat iemand anders dit "te veel" vindt. Ik denk dat het in jouw geval een andere oorzaak heeft nl. het formaat en de plaatsing. Doordat je bvb de 'surrounds' op oorhoogte hebt geplaatst vallen deze meer op en zijn ze voor het gehoor meer aanwezig in het geluidsbeeld dan eigenlijk de bedoeling is. Het lijkt mij daarom verstandig om ze wat hoger te plaatsen, zodat ze eindelijk kunnen gaan doen waarvoor ze ontworpen zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •