De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen beeld onkyo versterker

    Ik deed vandaag gewoon zoals normaal mijn versterker en playstation aan. Alleen nu krijg ik helemaal geen beeld en geluid meer. Op mijn samsung tv zegt hij geen signaal. Heb hdmi kabels gewisseld, en ander output geprobeerd, maar niks werkt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik denk dat de hdmi is uitgeschakeld, maar ik heb dus geen idee van hoe ik het terug moet krijgen. Bedankt. Ik heb de onkyo tx -sr508.

  2. #2

    Standaard

    Randapparatuur al wel rechtstreeks op je tv aangesloten zonder tussenkomst van de receiver? Kun je in elk geval uitsluiten of het probleem daar ergens zit. Ik ben niet bekend met de Onkyo receivers, dus inhoudelijk over instellingen kan ik je niet helpen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Het probleem zit zeker bij Onkyo. De ps3 doet het wel normaal als ik hem direct op de tv aansluit.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik deed vandaag gewoon zoals normaal mijn versterker en playstation aan. Alleen nu krijg ik helemaal geen beeld en geluid meer. Op mijn samsung tv zegt hij geen signaal. Heb hdmi kabels gewisseld, en ander output geprobeerd, maar niks werkt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik denk dat de hdmi is uitgeschakeld, maar ik heb dus geen idee van hoe ik het terug moet krijgen. Bedankt. Ik heb de onkyo tx -sr508.
    Waarschijnlijk een onderdeel van een printplaat die de geest heeft gegeven, je kan nog een keer de stekker uit het stopcontact halen van de receiver en als je hem ruim een minuut later er weer in stopt....... wat proberen te schakelen met de ingangen. Misschien eerst de receiver aan, dan TV dan PS3.... maar of dat helpt....

    Hoop als het niet lukt dat je nog garantie hebt en anders wordt het een beetje op je strepen gaan staan bij de winkel, want ook na de garantie mag je verwachten van dit redelijk nieuwe model dat ie nog goed zou moeten functioneren.

    Ben benieuwd hoe eea afloopt, ondertussen wens ik je wel een voorspoedige en gunstig verloop toe.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Ik was de middag verder weg, kwam de avond thuis, en toen deed hij het gewoon weer. Vreemd.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik was de middag verder weg, kwam de avond thuis, en toen deed hij het gewoon weer. Vreemd.
    Zeker vreemd, maar toch weer lekker dat ie het doet, kunnen de bekende HDMI hikken zijn, wel even in de gaten houden, zeker icm de garantie termijn, als er iets niet helemaal lekker zit zou het dan nog even nagekeken kunnen worden.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zeker vreemd, maar toch weer lekker dat ie het doet, kunnen de bekende HDMI hikken zijn, wel even in de gaten houden, zeker icm de garantie termijn, als er iets niet helemaal lekker zit zou het dan nog even nagekeken kunnen worden.
    Heb hem al meer dan 2 jaar gelden gekocht.

  8. #8

    Standaard

    Dan maar hopen dat het een "kromme volt" is geweest We hebben volgens de wet wel langer garantie, alleen ligt het in de praktijk niet altijd even gemakkelijk.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •