De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blu-ray speler met subtitle shift en 3D (regiovrij?)

    Dames en Heren,

    Ik heb onlangs een philips 50pfl7956h gekocht en dit is een 21:9 scherm. Hierdoor wil ik dus niet dat mijn ondertitels in de zwarte balk vanonder komen...

    Zijn er huidig spelers (liefst niet te duur) op de markt die subtitle shift en 3d bieden. Liefst ook nog regiovrij?

    Merci,
    Dave

  2. #2

    Standaard

    Welke spelers heb je zelf al gevonden?

    Dan zijn hier misschien best wat mensen die onderling de spelers kunnen vergelijken?

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oppo toestellen voldoen aan alle voorwaarden, behalve de prijs misschien.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Ik promoot het merk liever niet, maar kijk eens naar een speler waar je ook de TV van hebt, maar die kunnen alleen voor DVD regiovrij gemaakt worden.
    Er is ook een Toshiba speler die regiovrij gemaakt kan worden de BDX3200, maar ik weet niet of die de subs kan verschuiven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat het deze gaat worden ( http://www.philips.be/c/blu-ray-dvd/...980_12/prd/nl/ )

    iemand ervaring ermee?
    heeft 3d playback en subtitle shift (helaas wel niet regiovrij)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •