Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    PM voor mijn berichtje hier verstuurd, dus moet in de inbox staan ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Exclamation Winnaars bekend!

    Nou het is me gelukt. De winnaars zijn bekend, maar om dat zo klakkeloos hier te plaatsen is niet des Claudio's. Vandaar zo dan maar.

    Komt jouw naam in het filmpje voor en ben je winnaar? Stuur me een pm met jouw keuze van twee Blu-rays en je adres gegevens.

    De runner-up krijgt automatisch de troostprijs van één overgebleven Blu-ray, maar ook daar heb ik het adres dan voor nodig.

    Mag ik iedereen hartelijk bedanken voor de inzet. Ik en hoop ook anderen heb me kostelijk vermaakt! Grazie mille.

    En uiteraard winnaars van harte gefeliciteerd.

    Hier de link met de bekendmaking..

    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-10-2013 om 18:18
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    De winnaars gefeliciteerd

    Leuke presentatie van de winnaars Claudio, je hebt er weer een hoop werk ingestoken
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Toppie gedaan Claudio

    En gefeliciteerd aan de prijzenwinnaars!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    Leuk gedaan! (leuke uitslag ook )

  6. #56

    Standaard

    Congrats all! En leuk filmpje Claudio

  7. #57

    Standaard

    Leuk filmpje en de winnaars van harte!

    Maar ik kan mij de opmerking niet onthouden dat mijn onderschrift toch het beste is

    Daarom wil ik toch mijn dankspeech voordragen:

    In de eerste plaatst wil ik mijn.....snif snif (jankmodus aan)...snif ouders bedanken. Zonder hen kon ik niet meedoen.

    Snif snif, tevens wil ik diegene bedanken die dit mogelijk hebben gemaakt.
    Nee, snif, niet jij Claudio, maar de uitvinder van het internet en de makers van....snif snif.....DVD.nl.

    en en.........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    Zo, net als de echte Oscaruitreiking......totaal niet leuk en slaaaaaaaaaapverwekkend......
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, Raymond...

    Heren bedankt, het was allemaal niet zo heel veel werk en best snel in elkaar gezet, maar deed het graag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Geweldig Claudio, wat heb/ben je toch een creatieve geest, eigenlijk zou je in de 'vermaak' moeten.
    Winnaars gefeliciteerd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    Leuk gedaan en gefeliciteerd aan de winnaars.

  11. #61

    Standaard

    Geinig filmpje, ik had Statler en Waldorf nog wel verwacht :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #62

    Standaard

    Top idee om de uitslag op deze manier bekend te maken. De winnaars wens ik veel plezier met de films toe.

  13. #63

    Standaard

    Zelfs in de bekendmaking wordt zo veel moeite en tijd gestoken. Wat een creatievelingen op dit forum!

    Winnaars gefeliciteerd!
    The future is Blu

  14. #64

    Standaard

    Zo zie je maar, wat mensen verschillende humor smaken hebben.
    Ik had ook nog deze in mijn gedachte, maar is dan geen humor. "Met mijn hobby fotografie, voel ik me als een vis in het water."
    Laatst aangepast door De_Hollander : 14-11-2012 om 10:37

  15. #65

    Standaard

    LOL. Leuk videootje Heb je leuk verzonnen
    Nog ff geheim houden...: van harte!

    Christiaan: Sorry voor het aanpassen, maar vind het leuker als hij het in het fimpje ontdekt.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-11-2012 om 11:16

  16. #66
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij deze aan alle het verzoek de naam van de winnaar nog niet prijs te geven totdat hij het zelf heeft ontdekt in het filmpje.

    En wederom en niet geheel onbelangrijk. Thanks voor de mooie complimenten, daar doe ik het voor.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-11-2012 om 11:24
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #67

    Standaard

    Leuk initiatief, leuk filmpje! Winnaars gefeliciteerd!
    Who buys DVD's anyway? :)

  18. #68

    Standaard

    Leuk gedaan!! Proficiat winnaars!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #69
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Proficiat aan de winnaars enne Claudio het was des Claudio's Je hebt er in
    ieder geval de spanning wel weten in te houden met dit filmpje en het hier ook
    nog niet vermelden van de winnaars.

    Ook nog even vermelden dat de jury in deze niet werd omgekocht ... hoewel 'k
    daar wel altijd voor te vinden ben ... iedereen heeft immers zijn prijs
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #70
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Erg leuke manier om de winnaars bekend te maken, Claudio! De jury heeft het er maar moeilijk mee gehad...

    Gefeliciteerd aan de winnaars. Het was een leuke actie die veel lol heeft opgeleverd.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #71

    Standaard

    Hap hap hap, Claudio en zijn jury zijn één grote grap

  22. #72

    Standaard

    hey hey ik zie dat ik gewonnen heb! das leuk na een lange dag werken haha wel een gave manier om het bekend te maken trouwens. leuk filmpje! en hartstikke bedankt voor de mooie eer
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Bij deze aan alle het verzoek de naam van de winnaar nog niet prijs te geven totdat hij het zelf heeft ontdekt in het filmpje.

    En wederom en niet geheel onbelangrijk. Thanks voor de mooie complimenten, daar doe ik het voor.
    Uh, goeie Mijn nederige excuses

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    No worries mate, caught it just in time!

    En jij hoeft soweiso nooit geen excuses te maken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    hey hey ik zie dat ik gewonnen heb! das leuk na een lange dag werken haha wel een gave manier om het bekend te maken trouwens. leuk filmpje! en hartstikke bedankt voor de mooie eer
    Ook hier van harte gefeliciteerd, je hebt het met heel veel stemmen dik verdiend!

    De eer was overigens volledig aan mij.

    Ergens was ik direct al uitgegaan dat de gekozen titels een duo zouden vormen. Blijft één over en die is voor de runner-up. En om de troostprijs iets minder voor de troost te maken en omdat het tenslotte wel Claudio & Sons favo was, u heeft pm.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ook nog even vermelden dat de jury in deze niet werd omgekocht ... hoewel 'k
    daar wel altijd voor te vinden ben ... iedereen heeft immers zijn prijs

    Euh Stef... Ik weet echt niet waar je op doelt hoor. Mijn naam is Piet. The man was death when i got there... Zak met euh "harde pepernoten"?
    Ik denk dat je mij verward met iemand anders...

    [darkmatter mode] Stef: De zwart paarze glanzende gans is niet vertrokken en de wielen van de fiets zijn weer rond. Maar let op: ET don't phone home, I repeat: ET do not phone home!!! [/darkmatter mode]
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •