De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tradersterren verdwenen

    Zojuist viel me op dat mijn trader sterren niet meer zichtbaar zijn. Heeft dit nog een speciale reden?

    -edit- Plotseling zijn ze weer zichtbaar. Waarschijnlijk een bugje oid geweest?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2

    Standaard

    Volgens mij ligt dat eraan in welke sectie je zit Stephan. Dat is mij ook wel eens opgevallen. Geen idee hoe dat kan.

  3. #3

    Standaard

    In dezelfde post hierboven verdwijnen en verschijnen ze eigenlijk steeds weer, vreemd.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Dat is mij ook wel eens opgevallen. Als je net een bericht hebt geschreven, ontbreken de tradersterren bij dat nieuwe bericht. Ga je de pagina vervolgens verversen, komen ze weer tevoorschijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dus aan-uit, aan-uit lijken wel flikkerlichtjes. Misschien omdat Kerst niet zo ver af meer is
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •