De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard BR-speler met weinig geluidsproductie?

    Ik ben op zoek naar een BR-speler die tijdens het afspelen van een film zo min mogelijk geluid maakt... iemand tips?

    Ik had eerst een PS3 (Slim), maar als die een BR-disc afspeelt lijkt het net of er in de kamer iemand staat te stofzuigen. Daarna een Sony BDP S 185 gekocht, die maakte al iets minder geluid, maar ook nog niet echt waar ik naar op zoek ben.

    Ik had vroeger een simpele en goedkope dvd-speler van Sony en die speelde alle dvd's altijd geruisloos af. Zoiets moet er toch ook wel zijn voor BR? Een zo laag mogelijke geluidsproductie is zo ongeveer de enige eis die ik stel aan een BR-speler
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ikzelf heb een Panasonic DMP-BDT100.
    Is niet duur en is heel stil..

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een Sony BDP-S390. Ook erg stil. Niet duur en snel.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Dank voor de tips.

    Ik kijk in het weekend nog regelmatig snachts een BR en dan heb ik liever niet dat het gebrom van de speler boven het zachte geluid van mijn tv uitkomt... dus suggesties voor wat stillere spelers blijven welkom.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet goedkoop, maar muisstil! De oppo BDP93EU.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat kan je alleen weten als je ook effectief last hebt van muizen in huis

    Alle gekheid op een stokje, de Oppo is inderdaad een stille jongen dat in tegenstelling tot zijn grote broer de 95 welke een fan bevat. Volgens sommige maakt die fan in de 95 toch iets teveel lawaai.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha, precies mijn gedachte, maar die is helemaal duur, dus vermoedde dat ik die niet hoefte te vermelden, maar wel een essentieel punt.

    Maareuh, lees je pm. je hebt werk te doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •