De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rock of Ages - Blu-ray NL

    Als iemand em bij FRS heeft gezien laat het dan weten
    Blijkbaar komt er enkel een blu-ray uit bij FRS hier bij ons.

  2. #2

    Standaard

    Niemand nog zien liggen op blu-ray bij FRS ?

  3. #3

    Standaard

    Film is er op Blu-Ray, vandaag gehaald bij de FRS € 18

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Film is er op Blu-Ray, vandaag gehaald bij de FRS € 18
    welke FRS.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    welke FRS.
    Den Bosch (Helftheuvelpassage)

  6. #6

    Standaard

    Zou deze nog ergens anders te koop komen ook?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zou deze nog ergens anders te koop komen ook?
    Vandaag nog een laatste exemplaar gevonden in FRS, 18 €.

  8. #8

    Standaard

    Is deze film ergens te verkrijgen? Ik kan hem nergens vinden.

    Graag originele NL uitgave als dat mogelijk is.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Is deze film ergens te verkrijgen? Ik kan hem nergens vinden.

    Graag originele NL uitgave als dat mogelijk is.
    Dat was een Free Record Shop exclusive... Denk niet dat je die nog ergens kan verkrijgen. Je zal voor de UK moeten gaan.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat was een Free Record Shop exclusive... Denk niet dat je die nog ergens kan verkrijgen. Je zal voor de UK moeten gaan.
    Aha.. helaas dan. Overigens dat je weet wel de moeite waard om aan te schaffen? Puur toen ik de trailer voorbij zag komen toen ik vanmiddag een film ging kijken sprak hij me erg aan en leek hij me goed te pruimen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die zag ik wel.. maar hij verkoopt hem via MP bijna € 4,- goedkoper incl. de verzending. Daarbij is hij erg duur met zijn verkoop en naar mijn mening matige communicatie.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is ook de UK uitgave (als de barcode correct is). In Nederland is er nooit een Blu-ray uitgebracht van Rock of Ages, behalve door FRS.
    Bij Zavvi is ie iets meer dan een tientje: http://www.zavvi.nl/blu-ray/rock-of-ages/10627719.html
    En met regelmaat in de 2 voor 13 aktie.
    Ik zelf heb ook de UK uitgave. Is voorzien van Nederlandse ondertiteling..
    Ik vind het een erg leuke film, maar dat is omdat het ook helemaal mijn muziek is.
    Mocht je niet van jaren 80 (hard) rock houden, dan blijft er van de film weinig over.
    Lees anders onze recensie nog eens even door. Vooral de laatste zin van het commentaar moet je niet overslaan (even het stukje over DVD en de FRS-Blu ray niet meegerekend).
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 07-04-2016 om 22:17
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Die zag ik wel.. maar hij verkoopt hem via MP bijna € 4,- goedkoper incl. de verzending. Daarbij is hij erg duur met zijn verkoop en naar mijn mening matige communicatie.
    Ik vind het nog wel netjes dat hij op MP een lagere prijs aanhoudt, want bij Bol moet hij een percentage afstaan en dan had hij met dezelfde prijs op MP dook nog in zn zak kunnen steken, dus wat dat betreft vind ik dat wel voor hem spreken. Ook de prijs van 15,- voor een gesealde BD die bij de FRS 18,- kostte vind ik erg netjes. Maar wat bedoel je met dat "hij erg duur is met zijn verkoop"? Bedoel je daar de prijs mee? Zoals gezegd is die wel erg netjes hoor. En het is de enige die nu in NL verkrijgbaar is. En vwb communicatie: wat is daar matig aan? De snelheid? Ik merk ook dat ik niet elke dag de zin en de tijd heb om te reageren. Geef iemand een paar dagen de tijd. Niet iedereen zit elke dag op internet. Succes!

  14. #14

    Standaard

    Ik heb deze indertijd gekocht gehad bij Amazon.de. Momenteel zit die daar in de 4 voor 30€ actie. (Vanaf 29€ is levering ook gratis)

    http://www.amazon.de/Rock-Ages-Blu-r...s=rock+of+ages

  15. #15

    Standaard

    Of je koopt 'm tweedehands via amazon voor €5,45 (inclusief). Daar kun je je geen buil aan vallen, lijkt mij.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is wel een slechte film eigenlijk.
    Zoals je weet is dat subjectief; er bestaan geen goede of slechte films .

  18. #18

    Standaard

    Niet waar. Het is een goeie film. Dat is mijn algemene objectieve mening.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •