Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik ook,als je dit wilt gewoon doen
    ik daarintegen blijf altijd het origineel kopen.
    noem het verzamelwoede of geld over de balk gooien,
    ieder moet gewoon zijn eigen ding doen en heb al zoveel gekocht dat het mij ook geen barst meer interseert wat een film kost.

    ik leef vandaag en volgend jaar zie ik wel verder,
    geniet van het leven want het duurt maar even.
    ga doen waar je blij van wordt of het nu downloaden is of kopen.
    wie weet waar je volgend jaar bent.
    Laatst aangepast door jamiev : 20-11-2012 om 15:49
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #52

    Standaard

    Uitleggen hoe je moet downloaden, kan natuurlijk niet. Heel begrijpelijk. Maar dat je vermeld een blu-ray te hebben bekeken die je had gedownload. Moet kunnen. Ik zelf download ook eerst films, als ze mooi zijn dan koop ik ze. Zo heb ik veel veel dvd's en blu-ray's gekocht, wat ik niet gedaan zou hebben als ik ze niet van te voren had gezien. Huren doe ik niet, staan vaak te veel krassen op waardoor mijn speler op vast loopt. Dat heb ik maar al te vaak mee gemaakt. Het lijkt wel of mensen de schijfjes als onderzetters gebruiken, of mee frisbeen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Uitleggen hoe je moet downloaden, kan natuurlijk niet. Heel begrijpelijk. Maar dat je vermeld een blu-ray te hebben bekeken die je had gedownload. Moet kunnen. Ik zelf download ook eerst films, als ze mooi zijn dan koop ik ze. Zo heb ik veel veel dvd's en blu-ray's gekocht, wat ik niet gedaan zou hebben als ik ze niet van te voren had gezien. Huren doe ik niet, staan vaak te veel krassen op waardoor mijn speler op vast loopt. Dat heb ik maar al te vaak mee gemaakt. Het lijkt wel of mensen de schijfjes als onderzetters gebruiken, of mee frisbeen.
    Mooi, je kan het vermelden, maar je kan nog steeds geen echt oordeel over het origineel geven

    Zo had ik Total Recall gezien als download van hoge kwaliteit, en dat zag er veelbelovend uit......... en inderdaad een audiotrack in Dolby TrueHD, in mijn beleving het beste wat je kunt krijgen en hij klinkt dan ook als een klok, de sub heeft er ook zijn werk aan.... diep diep zeer diep laag, een appartementencomplex is er niet blij mee

    Deze download heeft het dan ook direct gehaald tot aanschaf, maar met de MM aanbieding voor 3 halen 2 betalen was dat ook een iets minder probleem.

    Huren doe ik ook al heel lang niet meer, in mijn beleving een verlies aan geld dat ik kan besteden vor het kopen van het origineel.

    Toch..... voor de mensen die nooit wat kopen.... dit is niet de manier om films te kijken, als we met z'n allen niets bijdragen gaat het op den duur naar de kl.t.n net als onze economie nu. Helaas zullen we met z'n allen onze schouders er onder moeten zetten en niet alles zelf willen doen, maar ook een ander wat gunnen

    Zolang als ik het kan zal ik deze tak wat bijdragen, het is tenslotte mijn hobby en zo zal ik ook naar de kapper blijven gaan, kan het zelf wel kaal scheren, maar dan heeft ook deze beste medemens geen eten meer, laten we met z'n alleen proberen hier toch ook de economie op gang te houden
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    tja,
    help al genoeg om de economie hier op gang te helpen met al die films kopen.
    naar mijn mening doen ze het allemaal zelf,zeker met de btw verhoging.
    als ik het nu even kan redden doe ik het wel op een andere manier als je begrijpt wat ik bedoel.
    boodschappen etc doe ik nu allemaal in duitsland,laten ze hier lekker de rambam krijgen met hun btw verhoging.
    al die hoge heren met hun fancy pakken en bonussen moeten eens leren nadenken.
    wie helpt mij dan als ik over de kop ga,simpel antwoordt niemand.
    wil de economie best helpen maar niet over mijn eigen rug.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #55

    Standaard

    Er bestaat dus toch een topic op dvd.nl over illegaal downloaden.

    Wat ik me afvroeg: mag ik berichtjes posten over de Despecialized Editions van de Star Wars films in het SW-topic? Ik snap en ondersteun het beleid van dvd.nl m.b.t. het bediscussiëren van illegale downloads maar ik vind dit een wat grijs gebied omdat er feitelijk sprake is van releases die niet officieel beschikbaar zijn. Rechtstreeks linken lijkt me "not done" maar kunnen ontwikkelingen rondom deze releases bediscussieerd worden?

    Voor degenen die willen weten wat de Despecialized Editions zijn: ik ga niet rechtstreeks linken maar Google er maar eens op. Ik vind het een heel mooi initiatief.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •