Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 82 worden weergegeven.

Discussie: Mediamarkt 3 = 2

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De mediaflyer die momenteel op de website van MM te zien is heeft alleen betrekking op de vestiging Roermond (zie de tekst onderaan). En in de vestiging Zwolle heb ik nog geen spoor gezien van deze actie. Is het wel zeker dat deze actie landelijk is?
    Viel mij vandaag ook op in de winkel in Zwolle, echter vanmiddag viel wel de folder in de bus.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De mediaflyer die momenteel op de website van MM te zien is heeft alleen betrekking op de vestiging Roermond (zie de tekst onderaan). En in de vestiging Zwolle heb ik nog geen spoor gezien van deze actie. Is het wel zeker dat deze actie landelijk is?
    Mediamarkt Arena Amsterdam in ieder geval wel, vandaag nog € 150 achtergelaten....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Viel mij vandaag ook op in de winkel in Zwolle, echter vanmiddag viel wel de folder in de bus.
    Dan ga ik zo toch nog maar eens even langs. Ik heb nog wel het e.a. op het oog.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Mediamarkt Arena Amsterdam in ieder geval wel, vandaag nog € 150 achtergelaten....
    Krijg je de goedkoopste van de 3 gratis of 33,3% korting op alle 3 je items?

  5. #30

    Standaard

    Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Zo staat het ook in de flyer.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Zo staat het ook in de flyer.
    Nee klopt, maar ik meende me te herinneren dat hun kassa systeem het niet op een dergelijke manier kan afrekenen. Misschien zou iemand die vandaag wat gekocht heeft hun bon er op kunnen naslaan?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Zo staat het ook in de flyer.
    Dan moeten ze wel hun kassasysteem aangepast hebben, of je moet een bon laten maken op de afdeling, maar dan wens ik die medewerkers daar suc7
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    In Zwolle is het kassasysteem inmiddels aangepast, en hoef je geen factuur meer te laten maken.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    In Zwolle is het kassasysteem inmiddels aangepast, en hoef je geen factuur meer te laten maken.
    Dan zal dat landelijk ook wel zo zijn, wel verstandig van ze want dan werken deze acties ook voor ze...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aldo Raine Bekijk bericht
    Krijg je de goedkoopste van de 3 gratis of 33,3% korting op alle 3 je items?
    Ik moest in ieder geval een aparte bon laten maken waarbij de goedkoopste "gratis" was.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Ik moest in ieder geval een aparte bon laten maken waarbij de goedkoopste "gratis" was.
    Staat dat dan ook aangegeven?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Staat dat dan ook aangegeven?
    Yep, prijs van de 3e (goedkoopste) bluray op de bon is € 0,00, de andere twee volle prijs.

    Het kan trouwens zijn dat in Amsterdam ook het kassasysteem inmiddels aangepast is hoor, ik was er vanmorgen al om half 11, toen ze net open waren.

  13. #38

    Standaard

    Dat zou jammer zijn. Ik ben de vorige keer bij de entertainment special van 3/4 maanden geleden (ook in A'dam) direct naar de kassa gelopen en kreeg daar nog 33,3% korting per product. Als ze het systeem nu toch hebben aangepast is het inderdaad wel interessant om te kijken of we een group buy op poten kunnen zetten voor de grotere titels (Bond 50, Indy enz.)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Yep, prijs van de 3e (goedkoopste) bluray op de bon is € 0,00, de andere twee volle prijs.

    Het kan trouwens zijn dat in Amsterdam ook het kassasysteem inmiddels aangepast is hoor, ik was er vanmorgen al om half 11, toen ze net open waren.
    Ik bedoelde eigenlijk of het aangegeven staat dat je een bon moet laten maken, maar mijn vraag was idd op 2 manieren te beantwoorden
    Zal overigens niet zo zijn schat ik zo in, je was gewoon te vroeg
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #40

    Standaard

    Na een (onsuccesvol) retourtje naar de MM moet ik toch tot de conclusie komen dat ze, zelfs met dit soort acties, eigenlijk niet echt meer goedkoop te noemen zijn. De weinige dingen die ik op het oog heb kan ik beter online bestellen.

  16. #41

    Standaard

    Amazon moet echt naar Nederland komen, het lijkt wel of er geen competitie is in Nederland!!
    De webshops zijn enorm duur, de enige grote winkel met blu-ray's is enorm duur.

    Alleen Blokker heeft een leuke actie met de 2 voor €5,- en de FRS kan soms ook wel goedkoop zijn, maar dan houd het echt op!

    Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Alleen Blokker heeft een leuke actie met de 2 voor €5,- en de FRS kan soms ook wel goedkoop zijn, maar dan houd het echt op!
    2 voor 10 euro

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!
    Mits je geen douane bemoeienis krijgt natuurlijk en QoS is iig bij amazon.com regio A. Is wel goedkoper dan de standaardprijs in UK, die is ongeveer 90 pond.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!
    Het leuke van dit soort acties vind ik wel dat het je rekenkundige kennis vergroot.

    Maar goed: zelfs met de beste berekening kon ook ik geen 3-tal bedenken die een leuke deal zou vormen.

  19. #44

    Standaard

    wat is het nu ? 33% korting aan de kassa, al koop je er geen 3 of bon laten opmaken en goedkoopste gratis ?

  20. #45

    Standaard

    Indiana Jones: the complete collection voor €33,33 p.s. vind ik toch wel een leuke deal. Als er nog 2 mensen zijn met interesse?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aldo Raine Bekijk bericht
    Indiana Jones: the complete collection voor €33,33 p.s. vind ik toch wel een leuke deal. Als er nog 2 mensen zijn met interesse?

    heb zeker ook interesse in die box voor 33.33 euro

    groetjes

  22. #47

    Standaard

    Top! Dan hebben we nog 1 iemand nodig. Het enige lastige is nog hoe we het doen met verzenden/ophalen. De box past niet door de brievenbus en met pakketpost á €6,75 is de aanbieding toch minder.

  23. #48

    Standaard

    Ik zoek nog iemand, liefst omgeving Roosendaal / Breda in een straal van 20 km, die mee wilt doen met James Bond Boxset of de Indiana Jones boxset.

    Ik heb al een vriend die ook interesse heeft in beiden. Dus ik zoek nog 1 persoon die mee wilt doen voor deze boxsets.

    Door mijn werk maak ik veel kilometers, dus wellicht kan ik ze zelfs aan huis zonder vooruitbetaling afgeven, mocht je in de buurt wonen.

    Zelfs als je op de route Breda naar Arnhem woont kan ik hem nog afgeven in een straal van 20km. Deze rit maak ik wel pas weer eind november.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aldo Raine Bekijk bericht
    Top! Dan hebben we nog 1 iemand nodig. Het enige lastige is nog hoe we het doen met verzenden/ophalen. De box past niet door de brievenbus en met pakketpost á €6,75 is de aanbieding toch minder.
    Verzenden met dhlforyou.nl van servicepoint naar servicepoint dan zit je op €4 verzendkosten.
    Laatst aangepast door Nisei : 20-11-2012 om 00:01

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Amazon moet echt naar Nederland komen, het lijkt wel of er geen competitie is in Nederland!!
    De webshops zijn enorm duur, de enige grote winkel met blu-ray's is enorm duur.

    Alleen Blokker heeft een leuke actie met de 2 voor €5,- en de FRS kan soms ook wel goedkoop zijn, maar dan houd het echt op!

    Geen interesse in de Bond Box als die standaard €155,- is. Dat maakt het €103,- per stuk, dus zelfs als je zo'n dure box-set gratis krijgt, ben je duurder uit dan bij Wow HD of Amazon met hun standaard prijzen!
    Vergelijkingen met het UK zijn eigenlijk niet op zijn plaats. De DVD/blu-ray markt is in het UK anders dan in de Benelux.

    Amazon in Frankrijk en Duitsland is standaard ook duur. Pre-orders durven in Duitsland wel eens goedkoop zijn, maar voor de rest bestel ik zelden iets uit Duitsland of Frankrijk (daar zijn af en toe leuke acties als -50 euro bij aankoop van 100 euro).

    Het is onredelijk te denken dat Amazon in Nederland plots UK prijzen zal hanteren en de markt kapot concurreren. Dat zullen ze niet doen. Het zou ook dom zijn voor hun. Ze hoeven gewoon een euro'tje onder de concurrentie te zitten en men bestelt gewoon bij Amazon, waarom zouden ze vijf euro onder de prijs moeten zitten?

    Entertainment in de Benelux en meer algemeen West-Europa exclusief UK is altijd al duur geweest, en men is er altijd mee weggekomen.

    Landen in het zuiden zoals bijvoorbeeld Italië zijn ook landen waar entertainment minder waard is, daar komen boxen als Indiana Jones BD standaard uit voor 39 euro, omdat niemand het in zijn hoofd haalt om daar 60 euro voor te vragen, en dus past Amazon gewoon de lokale marktmentaliteit toe.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •