Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 82 worden weergegeven.

Discussie: Mediamarkt 3 = 2

  1. #51

    Standaard

    Ja klopt. Maar ik wacht Black Friday even af. Amazon.com komt met een James Bond Golden Box Lightning Deal, dus ik hoop dat Amazon UK hen na doet .

  2. #52

    Standaard

    Ik denk dat ik de Indiana Jones box ga halen in Rotterdam...
    Nog twee mensen interesse in Rotterdam en/of Dordrecht? Ik kan de box dan langsbrengen, of hij kan opgehaald worden...
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #53

    Standaard

    volgens de flyer is de 3=2 actie enkel in Roermond van toepassing.

    Mocht iemand daar de box vinden tegen reguliere prijs van 100-120 dan ben ik wel geïnteresseerd.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    volgens de flyer is de 3=2 actie enkel in Roermond van toepassing.
    Je bedoeld de folder op de website. Maar in de folder die bij mij in de bus viel stond in de tekst geen plaatsnaam. Het lijkt dus een foutje te zijn geweest.

  5. #55

    Standaard

    Was ik maar een Nederlander.
    De Blokker online actie krijgen wij niet want Blokker heeft geen online winkel in België.
    Een actie zoals die van Mediamarkt NL krijgen wij nooit en vandaag dacht ik eindelijk ook een actie in ons land.
    De Saturn entertainment folder lag in de bus met als actie 4 + 1 gratis op artikelen die voorzien zijn van de actiesticker.
    Als ik de folder bekijk dan is duidelijk dat ze de voorkeur aan DVD geven want de bluray's moet je met een vergrootglas zoeken.
    Kortom snel vergeten deze actie.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Was ik maar een Nederlander.
    De Blokker online actie krijgen wij niet want Blokker heeft geen online winkel in België.
    Een actie zoals die van Mediamarkt NL krijgen wij nooit en vandaag dacht ik eindelijk ook een actie in ons land.
    De Saturn entertainment folder lag in de bus met als actie 4 + 1 gratis op artikelen die voorzien zijn van de actiesticker.
    Als ik de folder bekijk dan is duidelijk dat ze de voorkeur aan DVD geven want de bluray's moet je met een vergrootglas zoeken.
    Kortom snel vergeten deze actie.
    Zulke leuke acties krijgen wij echt niet hoor.
    Alleen Blokker. Mediamarkt is totaal niet interessant.
    Ik koop ook bijna niets meer in NL, importeer vrijwel alles.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Je bedoeld de folder op de website. Maar in de folder die bij mij in de bus viel stond in de tekst geen plaatsnaam. Het lijkt dus een foutje te zijn geweest.
    Kreeg gister de folder van Mediamarkt Almere, daar is de actie ook van toepassing.

    Ik kan eventueel morgen avond kijken wat de standaard prijs is van deze box en er 3 meenemen.

    Wie interesse heeft kan zich hieronder melden.

    ik vermoed dat de reguliere prijs zo rond de 140 per stuk zal zijn is 93,333 per stuk.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  8. #58

    Standaard

    Ik hoorde vorige week dat de actie 2 + 1 gratis deze week ook nog is.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #59

    Standaard

    Was afgelopen week nog even bij de Media Markt en moest tot mijn ontzetting constateren dat het mij niet lukte om drie Blu-rays uit te zoeken die ik én graag wilde hebben én die dusdanig geprijsd waren dat ik er nog een leuk voordeel uit zou slepen... Verzadiging begint toe te slaan, vrees ik.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik hoorde vorige week dat de actie 2 + 1 gratis deze week ook nog is.

    Klopt de actie gaat door tot en met 4 December 2012
    Laatst aangepast door Driekus : 27-11-2012 om 19:22 Reden: n

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Was afgelopen week nog even bij de Media Markt en moest tot mijn ontzetting constateren dat het mij niet lukte om drie Blu-rays uit te zoeken die ik én graag wilde hebben én die dusdanig geprijsd waren dat ik er nog een leuk voordeel uit zou slepen... Verzadiging begint toe te slaan, vrees ik.
    had afgelopen weekend hetzelfde "probleem"
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #62

    Standaard

    Nog Indy liefhebbers voor deze actie? Las dat deze bij Mm € 35 kost. Als dat klopt is dat 23 euri per indy. Das toch leuk. Ik ga vandaag voor TDKR, Brave en Coldplay. En wellicht nog wat Spielberg scifi
    uh, uh, It's a dinosaur

  13. #63

    Standaard

    vanmiddag even naar mediamarkt bergen-op-zoom

    3 blu rays mee naar de kassa. aan de kassa vriendelijk verzoek om factuur te halen voor gratis blu ray.

    "ach mijnheer, brave doet niet mee"
    " hoezo ? in de folder staat duidelijk ALLE blu rays"
    "mijnheer u moet zich niet opwinden wij weten toch wel wat wel en wat niet en brave is een actie blu ray waarbij je een dvd krijgt"
    "wat moet ik met een pixar dvd ? kan ik er geen pixar shorts blu ray bijkrijgen ?
    "neen!!"
    "en mijnheer madagascar 3 doet ook niet mee, is ook een actietitel"
    "hoezo ??"
    "hij staat in de folder tegen verminderde prijs"
    "en de dark knight rises doet ook niet mee "
    "hoezo ??"
    "die is pas vanaf 6 december beschikbaar en dan is de aktie 3 halen, 2 betalen afgelopen"
    "maar hij ligt nu wel al met pakken in de winkel"
    "ja maar het is ook een actietitel "
    "en wat zijn actietitels ???
    "alle titels die in de folder staan en al verminderd zijn"

    tja versta zelf dus iets anders onder ALLE titels

    even kijken of er dan toch nog iets mee te nemen is bij de actie.

    titels die je bij blokker voor 5 euro vindt, hier 15 euro en meer
    titels die je bij bol en frs vindt voor 10 euro, hier vanaf 15 tot zelfs 23 euro
    boxen 'hitchcock, bond,indiana jones...."minstens 10 euro duurder dan elders

    en dan wil ik nog niet vergelijken met met webshops als amazon ed..

    waarschijnlijk geldt dit niet voor ander mediamarkten

    maar conclusie; mediamarkt bergen-op-zoom. nooit meer.
    ik ben niet gek.

  14. #64

    Standaard

    In Zwolle vandaag gewoon The Dark Knight Rises en Brave meegekregen met de actie incl. een Pixar Shorts DVD. Die laatste ging niet vanzelf, moest eerst wel even nagevraagd worden.

  15. #65

    Standaard

    In Utrecht kreeg ik afgelopen zaterdag ook Brave gewoon mee in de 3=2-actie en de DVD van Pixar Short Films Collection Volume 2 was gratis (nu ja € 0,01, want anders kregen ze het in het systeem niet verwerkt). De DVD is ook geen actie van Media Markt, maar van Disney.

  16. #66

    Standaard

    Ik had geluk, kreeg bij de 3D versie van Brave de Short Movies 2 Bluray dr bij (liet factuur maken).
    Had 3 films van 24.99 + short movies 14.99 voor 50 euro
    Dus in dit geval eigenlijk 2+2
    Laatst aangepast door ingrid89 : 29-11-2012 om 15:48

  17. #67

    Standaard

    Vandaag het e.a ingekocht bij Mediamarkt Breda.

    De 'hoofdverkoper' van de afdeling vertelde mij nog dat alle blu-ray's mee deden. Hij gaf zelfs een tip om The Dark Knight Rises mee te nemen en wat andere nieuwe titels, dus ik begrijp niet waarom ze zo lomp doen in Bergen op Zoom...

    Ik twijfelde vandaag om een tweede copy van The Dark Knight Rises mee te nemen... gisteren HELAAS gekocht bij de FRS voor 23 euro .

    Ik wou deze combinatie maken: The Dark Knight Rises + Iron Sky + Magic Mike. Waren allemaal 17,99.
    Maar ik twijfel over Magic Mike... Het lijkt mij echt een film voor vrouwen, maar veel YouTubers die ik zo nu en dan volg (Flickpick, Wetmovie1, Coolduder enz., jullie hebben ze misschien ook wel eens gezien), raden de film wel aan.

    De actie duurt trouwens nog deze hele week.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herbie53 Bekijk bericht
    vanmiddag even naar mediamarkt bergen-op-zoom

    3 blu rays mee naar de kassa. aan de kassa vriendelijk verzoek om factuur te halen voor gratis blu ray.

    "ach mijnheer, brave doet niet mee"
    " hoezo ? in de folder staat duidelijk ALLE blu rays"
    "mijnheer u moet zich niet opwinden wij weten toch wel wat wel en wat niet en brave is een actie blu ray waarbij je een dvd krijgt"
    "wat moet ik met een pixar dvd ? kan ik er geen pixar shorts blu ray bijkrijgen ?
    "neen!!"
    "en mijnheer madagascar 3 doet ook niet mee, is ook een actietitel"
    "hoezo ??"
    "hij staat in de folder tegen verminderde prijs"
    "en de dark knight rises doet ook niet mee "
    "hoezo ??"
    "die is pas vanaf 6 december beschikbaar en dan is de aktie 3 halen, 2 betalen afgelopen"
    "maar hij ligt nu wel al met pakken in de winkel"
    "ja maar het is ook een actietitel "
    "en wat zijn actietitels ???
    "alle titels die in de folder staan en al verminderd zijn"

    tja versta zelf dus iets anders onder ALLE titels

    even kijken of er dan toch nog iets mee te nemen is bij de actie.

    titels die je bij blokker voor 5 euro vindt, hier 15 euro en meer
    titels die je bij bol en frs vindt voor 10 euro, hier vanaf 15 tot zelfs 23 euro
    boxen 'hitchcock, bond,indiana jones...."minstens 10 euro duurder dan elders

    en dan wil ik nog niet vergelijken met met webshops als amazon ed..

    waarschijnlijk geldt dit niet voor ander mediamarkten

    maar conclusie; mediamarkt bergen-op-zoom. nooit meer.
    ik ben niet gek.
    Ongelooflijk, alle BD's is ook echt ALLE BD's.. Ben zelf ook in Utrecht MM geweest en daar was geen enkel probleem (2x TDKR en 1x Magadascar 3). Wel heel zuur dat ze bij jou zo moeilijk deden.

  19. #69

    Standaard

    Deze actie loopt ook in België, maar ik moet vaststellen dat je amper voordeel doet.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Deze actie loopt ook in België, maar ik moet vaststellen dat je amper voordeel doet.
    is het niet 4+1 in België ???

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    is het niet 4+1 in België ???
    Ja, en ook nog eens op alle Blu-ray's, CD's, DVD, games en tv-series.

  22. #72

    Standaard

    Die ****** bij MM Hengelo hebben alles omgestickerd. Al die titels van 6,99 zitten in de 3 voor 15. Maar doen dus verder niet meer mee met de 3=2 actie. Alle nieuwe titels (waaronder TDKR) doen ook niet mee met de 3=2 actie.
    Blijft er één groot schap met titels over, die ineens allemaal 12,99 kosten. En alleen die titels doen mee voor de 3=2. En ze waren ook nog zo vriendelijk om die allemaal door elkaar te gooien, dus daar kon je ook niks tussen vinden.

    Top actie
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Die ****** bij MM Hengelo hebben alles omgestickerd. Al die titels van 6,99 zitten in de 3 voor 15. Maar doen dus verder niet meer mee met de 3=2 actie. Alle nieuwe titels (waaronder TDKR) doen ook niet mee met de 3=2 actie.
    Blijft er één groot schap met titels over, die ineens allemaal 12,99 kosten. En alleen die titels doen mee voor de 3=2. En ze waren ook nog zo vriendelijk om die allemaal door elkaar te gooien, dus daar kon je ook niks tussen vinden.

    Top actie
    lol

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    is het niet 4+1 in België ???
    In de online-folder (niet meer te zien) stond duidelijk 2+1. Misschien een gecorrigeerde fout?

  25. #75

    Standaard

    Ik meen ergens gelezen te hebben dat de actie t/m 4 december loopt? Kan iemand dat voor de zekerheid bevestigen?

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •