Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 341 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Bij mij ook...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #277

    Standaard

    Hier intussen thuis en het zijn inderdaad de vervangende discs. Hier een foto van de oude en de nieuwe discs. Grappig vind ik dat de print op de disc zelf ook een stuk minder zwart is, en zonder leeftijdlogos.

    image.jpg

  3. #278

    Standaard

    Vervangdiscs staken vandaag in de bus... Yay.

  4. #279

    Standaard

    Bij mij zijn ze ook aangekomen.

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    En het nieuwe seizoen komt eraan op 13 juni in the UK. http://www.amazon.co.uk/The-X-Files-...=x-files+event
    Staat trouwens inmiddels ook op bol.com. ...nu de eerste 9 seizoenen nog... *zucht*

    Wel fijn voor alle mensen die de box in het buitenland besteld hebben de vervangende discs ontvangen

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door its_charro Bekijk bericht
    Staat trouwens inmiddels ook op bol.com. ...nu de eerste 9 seizoenen nog... *zucht*

    Wel fijn voor alle mensen die de box in het buitenland besteld hebben de vervangende discs ontvangen
    Waar moet je daarvoor mailen ? Is me even ontgaan die vervangende discs historie ?

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waar moet je daarvoor mailen ? Is me even ontgaan die vervangende discs historie ?
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?8...=1#post2017269

  8. #283

    Standaard

    Ik heb vandaag de vervangende discs ontvangen.

  9. #284

    Standaard

    Afgelopen week besteld bij Amazon UK, en gisteren de box ontvangen. De discs van seizoen 8 hebben bij mij leeftijdlogo's. Hoe kan ik nu zeker weten, of ik de "juiste" discs heb?
    Laatst aangepast door Johan1967 : 17-02-2016 om 11:28

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Afgelopen week besteld bij Amazon UK, en gisteren de box ontvangen. De discs van seizoen 8 hebben bij mij leeftijdlogo's. Hoe kan ik nu zeker weten, of ik de "juiste" discs heb?
    Als blijkt dat de vervangdiscs geen logo's hebben (wat blijkbaar zo is, de vervangdiscs worden vanuit de VS verstuurd dacht ik) dan heb je waarschijnlijk de verkeerde schijfjes.

  11. #286

    Standaard

    Bij mij werden ze vanuit de UK verstuurd

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Bij mij werden ze vanuit de UK verstuurd
    Bij mij ook.

  13. #288

    Standaard

    Nog altijd geen vervangende discs ontvangen
    I Love My Sci-Fi

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Nog altijd geen vervangende discs ontvangen
    hier ook niet, maar mijn bericht van Fox sprak over 'maart', dus wacht rustig af.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    hier ook niet, maar mijn bericht van Fox sprak over 'maart', dus wacht rustig af.
    Ja bij mij ook wel alleen als je op blu-ray.com leest heeft het merendeel toch al wel hun discs ontvangen, terwijl tegen veel van hen ook Maart werd gezegd.
    I Love My Sci-Fi

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Afgelopen week besteld bij Amazon UK, en gisteren de box ontvangen. De discs van seizoen 8 hebben bij mij leeftijdlogo's. Hoe kan ik nu zeker weten, of ik de "juiste" discs heb?
    Eerst een mailtje naar Amazon gestuurd. Die weten blijkbaar (nog) niets, want ik kon alleen mijn geld terugkrijgen (box was niet meer leverbaar). Toen maar gemaild naar het adres op deze site, en inmiddels ook al een mailtje terug dat mijn discs ook in maart worden verstuurd.

  17. #292

    Standaard

    vandaag de vervangende schijven binnengekregen; top service !

  18. #293

  19. #294

    Standaard

    Vandaag ook de vervangende discs ontvangen van FOX!
    I Love My Sci-Fi

  20. #295

    Standaard

    Ik ook vandaag.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #296

    Standaard

    Me too. Inderdaad een goede daad van Fox!

    image.jpg
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  22. #297

    Standaard

    Mooie kaart van Fox, die zat er bij mij niet bij. Ook de envelop was blanco.

  23. #298

    Standaard

    Hebben jullie een bericht gekregen dat deze disc zijn verzonden ?

    Nog niks ontvangen.

  24. #299

    Standaard

    Nee geen bericht van gehad, lag ineens in de bus. Kwam wel van FOX NL volgens de kaart en de envelop.
    I Love My Sci-Fi

  25. #300

    Standaard

    Als niemand iets met die Fox kaart doet en em weggooit dan hou ik me graag aanbevolen...

Pagina 12 van 14 EersteEerste ... 2891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •