Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 341 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    maar een aanschaf is de moeite waard?

  2. #202

    Standaard

    Willen forummers geen positieve reacties meer geven over de box, straks ga ik alsnog overstag .

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die beeldkwaliteit z'n geld waard.
    De eerste vergelijkingen tussen DVD en blu-ray verschijnen online, dit is verbluffend sterk:

    http://www.brandonklassen.com/x-file...y-compare-101/

    Ik hoop dat de set morgen arriveert (of ten minste voor het weekend).

  4. #204

    Standaard

    Spijtig dat mensen die nederlandse ondertitels willen terug in de kou gelaten worden.
    Een release die hier waarschijnlijk nooit zal verschijnen...
    BD (1243) What i Watch

  5. #205

    Standaard

    toch maar besteld....

    mezelf een kerstkadoooooooo

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spijtig dat mensen die nederlandse ondertitels willen terug in de kou gelaten worden.
    Een release die hier waarschijnlijk nooit zal verschijnen...
    Misschien als er ooit nog een alternatieve EU versie komt (NO/SE/FI/IT/...). Momenteel zijn er nu ook maar 3 landen van de EU die een release hebben, dus het is eens niet enkel de Benelux. Misschien met de release van het nieuwe seizoen dat ze één uitbrengen voor de 'vergeten' landen?

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    toch maar besteld....

    mezelf een kerstkadoooooooo
    Groot gelijk! Net de pilot gekeken, ziet er echt goed uit!
    I Love My Sci-Fi

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    De eerste vergelijkingen tussen DVD en blu-ray verschijnen online, dit is verbluffend sterk:

    http://www.brandonklassen.com/x-file...y-compare-101/

    Ik hoop dat de set morgen arriveert (of ten minste voor het weekend).
    Niet alleen is het beeld veel beter maar dankzij de 1.78 formaat winnen we links en rechts beeld. En dan het geluid in dts hd master audio 5.1. Dit allemaal geeft een echte filmeffect niet zoals de dvd uitgave in 1.33 en in dolby surround voor de eerste seizoenen als ik me niet vergist. Dit is DE uitgave van het jaar. Dus Rogue, wacht niet te lang meer want het is een gelimiteerde uitgave en binnenkort is die uitverkocht.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Niet alleen is het beeld veel beter maar dankzij de 1.78 formaat winnen we links en rechts beeld. En dan het geluid in dts hd master audio 5.1. Dit allemaal geeft een echte filmeffect niet zoals de dvd uitgave in 1.33 en in dolby surround voor de eerste seizoenen als ik me niet vergist. Dit is DE uitgave van het jaar. Dus Rogue, wacht niet te lang meer want het is een gelimiteerde uitgave en binnenkort is die uitverkocht.
    ??? Ik heb nergens gelezen dat dit een gelimiteerde uitgave zou zijn. Bovendien zijn de boxsets van tal van andere populaire series (Batman, Friends, Breaking Bad etc.) nog steeds ruim verkrijgbaar en tegen beduidend lagere prijzen dan toen ze net uit waren. Bovendien zijn alle seizoenen - in ieder geval in de US - ook los verkrijgbaar. Dus er is geen enkele reden, lijkt me, om nu overhaast je geld uit te geven. Ook zonder die kartonnen doos zonder extra's kun je als fan of liefhebber van deze serie van de zojuist op Blu-ray verschenen uitgave genieten. Eerst maar eens de officiële recensies afwachten.
    Ergo: in de VS betaal je voor de losse 9 delen bij elkaar (op dit moment) $ 213.85, terwijl de boxset maar liefst $ 269.99 kost. Dat is veel geld ($ 56.14) voor een kartonnen doos... Maar ook die prijzen zullen binnenkort flink gaan dalen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 10-12-2015 om 08:00
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Niet alleen is het beeld veel beter maar dankzij de 1.78 formaat winnen we links en rechts beeld. En dan het geluid in dts hd master audio 5.1. Dit allemaal geeft een echte filmeffect niet zoals de dvd uitgave in 1.33 en in dolby surround voor de eerste seizoenen als ik me niet vergist. Dit is DE uitgave van het jaar. Dus Rogue, wacht niet te lang meer want het is een gelimiteerde uitgave en binnenkort is die uitverkocht.
    Eerst en vooral ik geef ook de voorkeur aan widescreen formaat. Ik hou er niet van om 4:3 ratio te projecteren. Echter waar de eerste seizoenen extra beeld links en rechts winnen, verliezen ze ook beeld vanboven en vanonder. En het wil nu net dat dat laatste eigenlijk behoorde tot de originele manier waarop ze deze serie filmde, met als gevolg dat enkele shots minder goed gekadreerd zullen zijn. Van wat ik tot nu toe gelezen heb van reacties, blijkt dat echter miniem te zijn. Ik zal er zelf aandacht aan besteden als ik de afleveringen bekijk.

    En ja, gelimiteerde uitgave met betrekking tot een titel als X-files is enkel een marketingzet. Uiteraard is deze set niet gelimiteerd anders hadden ze het aantal vooraf bekend gemaakt.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    En ja, gelimiteerde uitgave met betrekking tot een titel als X-files is enkel een marketingzet. Uiteraard is deze set niet gelimiteerd anders hadden ze het aantal vooraf bekend gemaakt.
    Volgens de Fransecsites is deze box gelimiteerd. En ja, het is enkel een marketingzet. Ik zei dat alléén wegens het laatste bericht van Rogue.

  12. #212

    Standaard

    3 down, 199 (+ 2 films) to go

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    De eerste vergelijkingen tussen DVD en blu-ray verschijnen online, dit is verbluffend sterk:

    http://www.brandonklassen.com/x-file...y-compare-101/
    Ai, wat dreigt dit prachtig en mooi te worden...
    Te koop ook bij het Franse en Duitse Amazon voor € 129,99.

  14. #214

    Standaard

    Eerste disc gisteren bekeken. Het is net alsof ik naar een nieuwe tv serie zat te kijken. Wat een gigantisch verschil met de DVD's zeg...

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Eerste disc gisteren bekeken. Het is net alsof ik naar een nieuwe tv serie zat te kijken. Wat een gigantisch verschil met de DVD's zeg...
    Heb gisteren en eergisteren afleveringen 1 & 2 gekeken en idd, het ziet er geweldig uit! Helemaal blij, straks nog een aflevering kijken!
    I Love My Sci-Fi

  16. #216

    Standaard

    Heeft iemand problemen met het afspelen van het disc 1 van seizoen 1? Ik krijg eerst het Fox logo te zien, dan een of ander secondefilmpje met een mannetje die zegt dat het een blu-ray schijfje is (ofzoiets). Daarna niets, de schijf wil niet verder gaan. Tweede schijf is geen probleem, ik moet ook nog de andere seizoenen controleren, maar dit is nu wel heel vervelend. Ik had zo gehoopt om de pilot nu wel in goede beeldkwaliteit te zien!

    /edit
    Even wat extra info, ik speel af op een Sony BDP-S373 met de laatste firmware (M03.R.804) geinstalleerd.
    Laatst aangepast door Yohanneman : 12-12-2015 om 09:05
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Heeft iemand problemen met het afspelen van het disc 1 van seizoen 1? Ik krijg eerst het Fox logo te zien, dan een of ander secondefilmpje met een mannetje die zegt dat het een blu-ray schijfje is (ofzoiets). Daarna niets, de schijf wil niet verder gaan. Tweede schijf is geen probleem, ik moet ook nog de andere seizoenen controleren, maar dit is nu wel heel vervelend. Ik had zo gehoopt om de pilot nu wel in goede beeldkwaliteit te zien!

    /edit
    Even wat extra info, ik speel af op een Sony BDP-S373 met de laatste firmware (M03.R.804) geinstalleerd.
    Nee ik heb iig geen problemen ondervonden tot nu toe, heb de eerste 3 afleveringen gekeken de afgelopen dagen.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 12-12-2015 om 09:44
    I Love My Sci-Fi

  18. #218

    Standaard

    Vandaag mn UK set binnengekregen en wat ben ik blij dat ik voor deze versie heb gekozen. De UK leeftijdsaanduidingen zijn zeer netjes en subtiel geplaatst en met de (door mij gewenste) Engelse teksten en titels ben ik erg blij mee. En dat voor een hele scherpe prijs (128 euro inc verzending). De ruimte voor S10 van komend jaar heb ik nu opgevuld met de 2 keepcases van de films. Ik lees op Bluray.com dat velen de cases van de box al vervangen om zo de films erin te doen, maar ik ga eerst eens kijken wat voor case het nieuwe seizoen gaat krijgen....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-12-2015 om 11:44

  19. #219

    Standaard

    Ik vraag me af... ik zit volgende week in Londen. Zou ik de set beter bestellen via Amazon of zo, of ter plekke ergens gaan zoeken? Via Amazon kan ik 'm makkelijk terugsturen als er iets mis is of zo, dat weet ik, maar da's een gedoe, en als ik 'm ter plekke koop ben ik (hopelijk) zeker van een niet-gedeukt exemplaar. Iemand een idee van de prijs in de Londense winkels?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #220

    Standaard

    Ik zou persoonlijk toch via amazon gaan. Als je hem meeneemt en er blijken discs te ontbreken etc. dan zit je ermee. Met amazon kan je altijd terugsturen.

    Ik heb gisteren een mail gekregen van Zavvi dat mijn set vandaag geleverd werd. Ik had gratis verzending optie genomen en niet verwacht dat er PostNL tracking bij ging zitten, maar ok ik dus de hele dag hier gebleven of gezorgd dat iemand hier was om in ontvangst te nemen. De hele dag niemand gezien. Ik verwacht niet dat ze nu nog gaan langskomen. Ik hoop dat dit de kansen op een near mint set niet verminderen.

    EDIT: de UK set net geleverd gekregen (lol) en ze leveren blijkbaar tot 22:00 op zaterdag
    Laatst aangepast door bumblefeet : 12-12-2015 om 16:55

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Ik zou persoonlijk toch via amazon gaan. Als je hem meeneemt en er blijken discs te ontbreken etc. dan zit je ermee. Met amazon kan je altijd terugsturen.

    Ik heb gisteren een mail gekregen van Zavvi dat mijn set vandaag geleverd werd. Ik had gratis verzending optie genomen en niet verwacht dat er PostNL tracking bij ging zitten, maar ok ik dus de hele dag hier gebleven of gezorgd dat iemand hier was om in ontvangst te nemen. De hele dag niemand gezien. Ik verwacht niet dat ze nu nog gaan langskomen. Ik hoop dat dit de kansen op een near mint set niet verminderen.

    EDIT: de UK set net geleverd gekregen (lol) en ze leveren blijkbaar tot 22:00 op zaterdag
    Mooi, kun je nu gaan genieten!
    I Love My Sci-Fi

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Mooi, kun je nu gaan genieten!
    En hoe! Ik heb net de eerste drie afleveringen bekeken, de kwaliteit van de transfers en audio mix is in het algemeen uitstekend. Het widescreen ratio is zeer leuk en enige kritiek hier is niet het verloren beeld vanboven en vanonder (dat valt mee), maar enkele shots zie je gewoon dat ze voor 4:3 gekadreerd hebben; Scully en Mulder staan zeer dicht bij elkaar met een zee van ruimte aan beide kanten. Desondanks een goede compromis. In de eerste 3 afleveringen zou ik zeggen dat er gemiddeld 2 à 3 shots inzitten die SD kwaliteit zijn. Meestal wide exterior shots of special effects shots. Maar zeker niet storend. De audio hier en daar lijkt niet zo helder opgenomen, maar dit zal bij de eerste seizoenen meer het geval zal zijn dan in de latere. Er was veel te doen over het nieuwe "font" voor de plaats -en tijdbenoemingen maar eerlijk gezegd vind ik het goed ogen.

    Mijn set kwam van zavvi geleverd in een kartonnen doos temidden luchtkussentjes. Er was een relatief kleine deuk aan de spine onderaan "collector's set" op de voorkanthoes maar gelukkig kon ik die terug uitduwen en merk je het nu niet meer (phew). De jumbocases zijn dezelfde als de Hobbit extended trilogie en zijn niet zo moeilijk dicht te krijgen eens je doorhebt dat je gewoon moet zien dat de flappen met discs tegen hun respectievelijke zijkant moeten zitten. Zeer tevreden van de set!

  23. #223

    Standaard

    De eerste 8 afleveringen gezien en geen spijt van mijn aankoop.

  24. #224

    Standaard

    Zal wel tijdelijk zijn, maar niet meer te bestellen bij Amazon UK.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zal wel tijdelijk zijn, maar niet meer te bestellen bij Amazon UK.
    Ik heb het gemerkt
    (heb 'm net bij Zavvi besteld - zelfde prijs maar gratis verzenden)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 9 van 14 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •