Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 341 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Heeft iemand problemen met het afspelen van het disc 1 van seizoen 1? Ik krijg eerst het Fox logo te zien, dan een of ander secondefilmpje met een mannetje die zegt dat het een blu-ray schijfje is (ofzoiets). Daarna niets, de schijf wil niet verder gaan. Tweede schijf is geen probleem, ik moet ook nog de andere seizoenen controleren, maar dit is nu wel heel vervelend. Ik had zo gehoopt om de pilot nu wel in goede beeldkwaliteit te zien!

    /edit
    Even wat extra info, ik speel af op een Sony BDP-S373 met de laatste firmware (M03.R.804) geinstalleerd.
    Ik heb zelf ook problemen met nieuwe discs van Fox. Ik heb het nog niet kunnen oplossen.
    Na de bekende Fox leader houdt alles op en blijft het beeld zwart.
    Denk dat er een extra bescherming is ingebouwd in de discs van Fox waarvoor aangepast firmware voor je Blurayspeler nodig is.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Volgens de Fransecsites is deze box gelimiteerd. En ja, het is enkel een marketingzet. Ik zei dat alléén wegens het laatste bericht van Rogue.
    Het enige wat ik zou missen, is de doos die er omheen zit en daar geef ik niet om.
    Ik heb nog zo ongeveer 20 a 25 seizoenen van verschillende series die ik voor the x-files zou kijken, dus je begrijpt dat ik mij wel kan inhouden .

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Ik heb zelf ook problemen met nieuwe discs van Fox. Ik heb het nog niet kunnen oplossen.
    Na de bekende Fox leader houdt alles op en blijft het beeld zwart.
    Denk dat er een extra bescherming is ingebouwd in de discs van Fox waarvoor aangepast firmware voor je Blurayspeler nodig is.
    Heb een soortgelijk probleem gehad met de film The Wolverine (schijfje speelde niet zoals het moest - haperend beeld, geluid, vervangexemplaar ook niet).
    Moest een nieuwe bluray speler kopen omdat mijn oude Sony niet meer ondersteund werd (deze speelde wel alle andere niet-Fox films/series naar behoren af). Met mijn Sony BDP-S790 heb ik nog geen enkel probleem gehad nu.
    Kan alleen maar aanraden om de discs te testen op verschillende hardware. Op je PS4, of Xbox One, of een andere bluray speler als je die hebt. Werken ze daar wel naar behoren dan is dit je probleem.

  4. #229

    Standaard

    Zou het niet nuttig zijn om de titel van dit topic te veranderen? Dat van 2013 is achterhaald.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #230

    Standaard

    Jammer dat het zo'n lelijke nutteloze kartonnen doos is.... En helemaal geen luxe uitstraling heeft en wat leuke extra's.
    Het zijn lelijke dikke plastic hoezen in een doos gepropt.
    Die DVD digipacks van alle seizoenen die ik hier nog heb staan zien er vele malen mooier uit!

    Ik ga denk ik proberen de seizoenen los te kopen in smallere doosjes. Even afwachten tot die ergens opduiken
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #231

    Standaard

    Lees op, met name, de blu-ray.com US thread dat er problemen zijn met seizoen 8, is veel te donker, heb zelf gecheckt en heb het ook met de UK versie. Ff in de gaten houden.
    Voor meer info kun je op deze thread terecht, hier heb je vergelijkingen tussen Itunes previews in HD en blu-ray discs van s8
    I Love My Sci-Fi

  7. #232

    Standaard

    Ik ben niet overtuigd van de zogenaamde "black crush" op seizoen 8. Dat de afleveringen donkerder zijn, kan misschien het geval zijn, maar er is geen verlies aan detail zoals ze in de US thread naar alludeerden. Heb ik zelf kunnen testen op mijn UK set. Wat op zich al positief nieuws is. Het blijft de vraag of de persoon die de vergelijkingen heeft opgesteld, wel correcte screenshots heeft genomen. Ik blijf de discussie volgen.

    Ondertussen aan aflevering 17 "E.B.E." en het valt toch op dat voor sommige afleveringen ze niet alle shots gevonden hebben en er toch aanzienlijke scènes in SD ge-upscaled zijn. Waar dit in eerdere afleveringen eerder beperkt was tot stock materiaal en special effects, is het voor "E.B.E." het geval ook bij de gewone dialoog scenes. Wat mij toch doet afvragen als ze meer tijd en budget hadden, ze alles terug gevonden zouden hebben? Ik las in een interview dat er bijvoorbeeld shots van één aflevering opdoken in de archieven van een andere episode etc.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 16-12-2015 om 21:33

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Ik ben niet overtuigd van de zogenaamde "black crush" op seizoen 8. Dat de afleveringen donkerder zijn, kan misschien het geval zijn, maar er is geen verlies aan detail zoals ze in de US thread naar alludeerden. Heb ik zelf kunnen testen op mijn UK set. Wat op zich al positief nieuws is. Het blijft de vraag of de persoon die de vergelijkingen heeft opgesteld, wel correcte screenshots heeft genomen. Ik blijf de discussie volgen.

    Ondertussen aan aflevering 17 "E.B.E." en het valt toch op dat voor sommige afleveringen ze niet alle shots gevonden hebben en er toch aanzienlijke scènes in SD ge-upscaled zijn. Waar dit in eerdere afleveringen eerder beperkt was tot stock materiaal en special effects, is het voor "E.B.E." het geval ook bij de gewone dialoog scenes. Wat mij toch doet afvragen als ze meer tijd en budget hadden, ze alles terug gevonden zouden hebben? Ik las in een interview dat er bijvoorbeeld shots van één aflevering opdoken in de archieven van een andere episode etc.
    Bij mijn UK set wel, is ook veel donkerder dan de Itunes screencap, gewoon zwart op sommige stukken. Ook aan de helderheid knop draaien werkt bij mij niet, wat bij sommigen daar wel werkt en ligt kennelijk ook dat sommige tv's, spelers bepaalde settings kunnen aanpassen die andere tv's, spelers weer niet kunnen.

    edit: heb nu met mijn tv wel een oplossing, had ik gelezen op blu-ray.com, dacht, doe ik ook ff en dat werkt om seizoen 8 te zien zoals het is bedoeld in mijn beleving tenminste.
    Op je tv, onder instellingen, heb ik dit HDMI dynamic range aangepast van "auto" naar "volledig". Daarna beeld wat ik zou verwachten met seizoen 8! Is eigenlijk tuurlijk niet de oplossing maar ik zie niet goed hoe wij als mensen buiten de UK, nieuwe discs kunnen krijgen van FOX.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 17-12-2015 om 05:52
    I Love My Sci-Fi

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Is eigenlijk tuurlijk niet de oplossing maar ik zie niet goed hoe wij als mensen buiten de UK, nieuwe discs kunnen krijgen van FOX.
    Waarom niet? Als je een probleem met een product hebt, dan moet je terug naar de leverancier/winkel waar je het gekocht hebt. Die moet met een oplossing komen en eventueel contact opnemen met de fabrikant. En mocht er een terugroep-actie komen, dan hoef je alleen maar het betreffende product (of een deel ervan) terug te sturen. Meestal geven zij wel aan naar welk adres je dat moet sturen. Zij zien dan wel dat het om het bewuste product gaat. Dan maakt het echt niet uit dat je in het buitenland woont. Zo heb ik twee keer bij een vervangingsactie van een bij amazon.de gekochte Blu-ray een vervangende schijf ontvangen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #235

    Standaard

    Geen problemen met de UK discs hier, spelen prima af. Grappig dat er een NL leeftijdswaarschuwing wordt afgespeeld terwijl er geen NL versie bestaat. Verder vind ik de nieuwe beeld- en geluidskwaliteit -tot dusver- verbluffend mooi geworden. Wat me wel opvalt is het nieuwe lettertype van de titels en dat is een beetje wennen. Ik vind de box met de dikke cases een prima stevige uitvoering met mooi artwork. Doet me een beetje denken aan de eerste complete dvd-box met plastic keepcases. In deze kunnen nu ook de films en het nieuwe seizoen, als je een beetje crea bent met de cases
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-12-2015 om 14:51

  11. #236

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom niet? Als je een probleem met een product hebt, dan moet je terug naar de leverancier/winkel waar je het gekocht hebt. Die moet met een oplossing komen en eventueel contact opnemen met de fabrikant. En mocht er een terugroep-actie komen, dan hoef je alleen maar het betreffende product (of een deel ervan) terug te sturen. Meestal geven zij wel aan naar welk adres je dat moet sturen. Zij zien dan wel dat het om het bewuste product gaat. Dan maakt het echt niet uit dat je in het buitenland woont. Zo heb ik twee keer bij een vervangingsactie van een bij amazon.de gekochte Blu-ray een vervangende schijf ontvangen.
    Goed om te weten!
    I Love My Sci-Fi

  13. #238

    Standaard

    Review van de Amerikaanse boxset op HighDefDigest
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen problemen met de UK discs hier, spelen prima af. Grappig dat er een NL leeftijdswaarschuwing wordt afgespeeld terwijl er geen NL versie bestaat. Verder vind ik de nieuwe beeld- en geluidskwaliteit -tot dusver- verbluffend mooi geworden. Wat me wel opvalt is het nieuwe lettertype van de titels en dat is een beetje wennen. Ik vind de box met de dikke cases een prima stevige uitvoering met mooi artwork. Doet me een beetje denken aan de eerste complete dvd-box met plastic keepcases. In deze kunnen nu ook de films en het nieuwe seizoen, als je een beetje crea bent met de cases
    Grappig dat er een NL leeftijdswaarschuwing wordt afgespeeld terwijl er geen NL versie bestaat.

    Dit zie je wel vaker bij Fox/MGM titels. Deze werken lijkbaar met een algemene template voor waarschuwingsschermen en disclaimers.
    Universal/Warner hebben dat ook wel eens. Alleen jammer dat ze dan niet de moeite nemen om er NL subs op te plaatsen.

    Voorlopig is er maar 1 versie met de reeds eerder vermelde audio tracks en ondertitels.
    Daar ontbreken nog een hoop talen, dus wie weet is er nog hoop op een officiële versie
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #240

    Standaard

    Ik kon het toch niet laten deze te delen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #241

    Standaard

    Werner, ik zie maar zen zwart beeld. Is dat de bedoeling?

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Werner, ik zie maar zen zwart beeld. Is dat de bedoeling?
    Bij mij werkt 'ie gewoon, hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #243

  19. #244

    Standaard

    Nog zolang moeten wachten want eerst wil ik de 9 vorige seizoenen zien en de twee films.

  20. #245

    Standaard

    Ben inmiddels aanbeland in seizoen 3, afgelopen week tot/met vandaag volgende afleveringen gekeken: Colony (1); End Game (2); Fearful Symmetry; Dod Kalm; Humbug; The Calusari; F. Emasculata; Soft Light; Our Town; Anasazi (1); The Blessing Way (2); Paper Clip (3)

    Ik kijk de nieuwe event serie (seizoen 10) sowieso, waar ik ook ben met het herkijken op blu. Kijk het gewoon nog een keer wanneer ik klaar ben met seizoen 9, beetje geluk is dan net de blu uit van event serie (seizoen 10)
    I Love My Sci-Fi

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Op je tv, onder instellingen, heb ik dit HDMI dynamic range aangepast van "auto" naar "volledig".
    Bedankt, deze oplossing werkt bij mijn tv (Sony KDL-37EX720) ook om een normaal beeld te krijgen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ben inmiddels aanbeland in seizoen 3, afgelopen week tot/met vandaag volgende afleveringen gekeken: Colony (1); End Game (2); Fearful Symmetry; Dod Kalm; Humbug; The Calusari; F. Emasculata; Soft Light; Our Town; Anasazi (1); The Blessing Way (2); Paper Clip (3)

    Ik kijk de nieuwe event serie (seizoen 10) sowieso, waar ik ook ben met het herkijken op blu. Kijk het gewoon nog een keer wanneer ik klaar ben met seizoen 9, beetje geluk is dan net de blu uit van event serie (seizoen 10)
    Denk dat ik ook de nieuwe afleveringen meteen op FOX ga kijken en daarna nog een keer op blu-ray.
    Heb vandaag aflevering 14, 15 en 16 van seizoen 4 gekeken. Voor mijn gevoel zitten er steeds minder ge-upscalede SD shots in.

  22. #247

    Standaard

    Weet iemand nog wanneer de films moet bekeken worden ten opzichte van de reeks?

    ik was nog druk bezig met Arrow. Ik heb nog maar een aflevering of zes van X-Files gezien. Persons of Interest en the 100 zullen nog eventjes moeten wachten want nu is het aan de beurt van Mulder en Scully.
    Laatst aangepast door BASIL : 01-01-2016 om 08:17

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bedankt, deze oplossing werkt bij mijn tv (Sony KDL-37EX720) ook om een normaal beeld te krijgen!
    Fijn dat dit heeft geholpen, dacht, kan nooit kwaad om het te melden hier.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Denk dat ik ook de nieuwe afleveringen meteen op FOX ga kijken en daarna nog een keer op blu-ray.
    Heb vandaag aflevering 14, 15 en 16 van seizoen 4 gekeken. Voor mijn gevoel zitten er steeds minder ge-upscalede SD shots in.
    Ja ik weet dat ik de 9 seizoenen never nooit ga halen voor eind Januari en kijk echt zo uit naar die 6 nieuwe afleveringen, ga ik echt niet mee wachten. Komt eigenlijk prima uit, wanneer ik klaar ben met seizoen 9 zal seizoen 10 (hopelijk) inmiddels zijn uitgebracht op Blu. Heb er zelf ondertussen ook genoeg gezien, SD shots, ene kant jammer, aan de andere kant ben gewoon blij dat deze eindelijk op blu is uitgebracht, leer er wel mee leven!
    I Love My Sci-Fi

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Weet iemand nog wanneer de films moet bekeken worden ten opzichte van de reeks?

    ik was nog druk bezig met Arrow. Ik heb nog maar een aflevering of zes van X-Files gezien. Persons of Interest en the 100 zullen nog eventjes moeten wachten want nu is het aan de beurt van Mulder en Scully.
    Eerste film direct na seizoen 5, tweede film na seizoen 9.
    I Love My Sci-Fi

  25. #250

    Standaard

    Fox heeft een replacement program voor degene die last hebben van black crush bij seizoen 8.
    Door een mail te sturen naar foxconnect@orderassistance.com met de benodigde gegevens,
    kun je hier aanspraak op maken. Ik had binnen een dag een reactie dat in maart vervanging wordt verstuurd.

    Voorbeeld:

    Dear all,

    I started watching my X-Files Blu-rays, and I read online about a problem with Season 8 being darker than it's supposed to be.

    I checked my Season 8 discs, and I'm affected by this problem, which is documented on this website I found:

    http://www.brandonklassen.com/x-files/x-files-blu-ray-season-8-black-crush/


    I would like to sign up for replacement discs for Season 8.

    Here is my information:

    - Full Name:
    - Full Shipping Address:
    - Phone:
    - Barcode:
    - Store Bought From:
    - Date of Purchase:
    - Blu-ray Player Make & Model:

    Kind regards,

Pagina 10 van 14 EersteEerste ... 67891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •