Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 341 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Amazon Uk heeft die van mij verzonden!
    die van mij ook, zou as Donderdag geleverd worden, verwacht eigenlijk Woensdag.
    I Love My Sci-Fi

  2. #152

    Standaard

    Ik vind die BBFC certificates op de UK cover afschuwelijk. Daarom koop ik de Franse uitgave. Ik heb een bevestiging gekregen van iemand die het al ontvangen heeft en de menu's zijn in het Engels. De inhoud van de schijven zijn overal identiek.

    Hier een paar foto's van de Franse uitgave

    4L3sfK7.jpgqkNDeKQ.jpg71tYjPyNXAL.jpgI07vhkB.jpg61jXZx01X6L__SL1000_.jpg

  3. #153

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    Geen duitse audio?
    De inhoud is blijkbaar overal identiek. Zie hier een quote van iemand die het bevestigd heeft. Audio en ondertitels ook in het Duits. Zo te zien zal er bij ons nooit een box uitgave zijn.

    Comme d'habitude chez Fox, ils ne listent pas tous les audios/sous-titres. Sur les disques, on a le droit à Anglais, Français, Allemand et Espagnol en audio et sous-titres.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    die van mij ook, zou as Donderdag geleverd worden, verwacht eigenlijk Woensdag.
    Op de Post NL site geven ze zelfs dinsdag al aan!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op de Post NL site geven ze zelfs dinsdag al aan!
    Dat zou mooi zijn
    I Love My Sci-Fi

  7. #157

  8. #158

    Standaard

    Ontvang ook meestal dinsdag mijn spullen van amazon. Heeft die vrouw eigenlijk iets positiefs te zeggen over deze box? Sounds like she hate it. Los daarvan vind ik het artwork geweldig, sfeervol en het doet me zin krijgen aan de serie te beginnen.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik vind die BBFC certificates op de UK cover afschuwelijk. Daarom koop ik de Franse uitgave. Ik heb een bevestiging gekregen van iemand die het al ontvangen heeft en de menu's zijn in het Engels. De inhoud van de schijven zijn overal identiek.

    Hier een paar foto's van de Franse uitgave

    4L3sfK7.jpgqkNDeKQ.jpg71tYjPyNXAL.jpgI07vhkB.jpg61jXZx01X6L__SL1000_.jpg
    Maar heeft de Franse uitgave de episode titels in het engels of in het frans op de verpakking? Want dat is voor mij nog altijd een grotere dealbreaker dan enkele certificaten.

  10. #160

    Standaard

    Heeft de Franse box eigenlijk ook jumbo cases zoals de UK?

  11. #161

    Standaard

    Her artwork van de losse seizoenen vind ik wel fraai, maar de boxset zelf is zo enorm fantasieloos. Een grote, slappe kartonnen doos met daarin los alle 9 seizoenen. Geen boekje, niets van dat alles. Als ik deze set zou kopen, gaat de kartonnen doos meteen de papierbak in en zet ik de losse seizoenen netjes naast elkaar in de kast. Daar had men toch heel wat meer van kunnen maken. Een gemiste kans.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op de Post NL site geven ze zelfs dinsdag al aan!
    Heb zelf even bij post.nl gekeken en daar geeft die ook het "verwachte levermoment" aan as Dinsdag tussen 15:30 & 17:30 uur
    I Love My Sci-Fi

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heeft de Franse box eigenlijk ook jumbo cases zoals de UK?
    Als ik het goed lees, google translate laat nog wel eens te wensen over, dan is dit dezelfde verpakking als die in de UK, opmerking van Mr Wednesday om 5/12 21:48 uur
    http://www.amazon.fr/review/R1J7ISNF8W7Q82/ref=cm_cr_dp_cmt?ie=UTF8&ASIN=B016CAI1BQ&channel=d etail-glance&nodeID=405322&store=dvd#wasThisHelpful


    Google translate maakt er het volgende van:
    Sterker nog, ze zijn hetzelfde als het bewerken van jumbo, die niet goed kunnen worden doordacht met vrije ruimte, want er is een 99% kans dat het seizoen 6 aflevering 10 en niet in de voorwerp van een jumbo o
    Dat gezegd hebbende, hebben allemaal dezelfde grootte geval (dat van Seizoen 2 is ook 25mm) en uniform is nog een plus. De Amerikaanse editie heeft elite dozen voor seizoenen 1 en 3-9, en een jumbo voor Seizoen 2, het is een beetje taak.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 06-12-2015 om 10:00
    I Love My Sci-Fi

  14. #164

    Standaard

    Ik ga wachten tot de US box in prijs zakt & die laten overkomen denk ik...

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik ga wachten tot de US box in prijs zakt & die laten overkomen denk ik...
    Heb ik ook overwogen hoor, maar hij is nu nog $270, zal toch wel een jaar duren denk ik voordat die op $150 staat en dan heb je nog verzend en tax kosten die het dan nog tot $175-180 op laten lopen.
    Baal ook wel van die dikke dozen, scheelt weer 10 cm wat weer vertaalt in 5 seizoenen standaard cases, steeds minder ruimte houd je over, was al blij dat TNG en Enterprise gewoon in standaard cases werden uitgebracht.
    I Love My Sci-Fi

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heeft de Franse box eigenlijk ook jumbo cases zoals de UK?
    Het antwood is spijtig genoeg ja.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Maar heeft de Franse uitgave de episode titels in het engels of in het frans op de verpakking? Want dat is voor mij nog altijd een grotere dealbreaker dan enkele certificaten.
    Dat weet ik niet. Dat kan ik maar pas zeggen als ik de box ontvangen heb. Ik heb een hekel aan die certificates. Als er maar één zou zijn maar hier zijn er twee. En dan nog aan de voorkant, achterkant en zijkant alsof de mensen blind zijn en alsof de mensen daar rekening gaan mee houden.

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Her artwork van de losse seizoenen vind ik wel fraai, maar de boxset zelf is zo enorm fantasieloos. Een grote, slappe kartonnen doos met daarin los alle 9 seizoenen. Geen boekje, niets van dat alles. Als ik deze set zou kopen, gaat de kartonnen doos meteen de papierbak in en zet ik de losse seizoenen netjes naast elkaar in de kast. Daar had men toch heel wat meer van kunnen maken. Een gemiste kans.
    De box heeft inderdaad geen toegevoegde waarde. Je zou kunnen denken dat ze iets exclusiefs bij de box doen, om het aantrekkelijker te maken dan de losse seizoenen.
    Maar goed, ik heb besloten om er toch mee wachten; eerst maar de sf series die ik nog heb afkijken.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op de Post NL site geven ze zelfs dinsdag al aan!
    Pakket van mij nog steeds dat de post het nog niet ontvangen heeft alleen aangemeld, verwachte leverdag nog steeds vandaag maar kans lijkt me nihil.
    I Love My Sci-Fi

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Heb ik ook overwogen hoor, maar hij is nu nog $270, zal toch wel een jaar duren denk ik voordat die op $150 staat en dan heb je nog verzend en tax kosten die het dan nog tot $175-180 op laten lopen.
    Baal ook wel van die dikke dozen, scheelt weer 10 cm wat weer vertaalt in 5 seizoenen standaard cases, steeds minder ruimte houd je over, was al blij dat TNG en Enterprise gewoon in standaard cases werden uitgebracht.
    De Amerikanen hebben meer geluk want ze kunnen kiezen tussen een box met dikke dozen en apparte smalle dozen

    image.jpg

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Pakket van mij nog steeds dat de post het nog niet ontvangen heeft alleen aangemeld, verwachte leverdag nog steeds vandaag maar kans lijkt me nihil.
    Bij mij staat wel dat de zending ontvangen is en vandaag wordt bezorgd.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij mij staat wel dat de zending ontvangen is en vandaag wordt bezorgd.
    Heb jij geluk! Ikkuh pech, krijg net bevestiging dat de mijne morgen pas komt.
    I Love My Sci-Fi

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De Amerikanen hebben meer geluk want ze kunnen kiezen tussen een box met dikke dozen en apparte smalle dozen

    image.jpg
    Die Amerikanen hebben eigenlijk altijd de betere verpakking, begrijp niet waarom Europa weer die dikke jumbo dozen krijgen.
    I Love My Sci-Fi

  24. #174

    Standaard

    Heb morgen pas tijd om te gaan kijken, maar altijd fijn als het binnen is. Bezorger is onderweg ...

  25. #175

    Standaard

    Nou leuk krijg altijd alles op dinsdag, moet die bpost nu weer tegenwerken...

Pagina 7 van 14 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •