Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 341 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    In maart pas? Bij mij zeiden ze eind januari.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #252

    Standaard

    Bij mij is ook maart aangegeven.

  3. #253

    Standaard

    bij mij ook Januari.

    Zal dan toch wel Maart worden verwacht ik
    I Love My Sci-Fi

  4. #254

    Standaard

    Ik heb geduld; ik ben nog niet aan S8 toe...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #255

    Standaard

    Inderdaad, zo snel gaat het bij mij ook niet. Ben nu aan het einde van seizoen 3
    I Love My Sci-Fi

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Inderdaad, zo snel gaat het bij mij ook niet. Ben nu aan het einde van seizoen 3
    Ik moet wat rustiger aan gaan doen, heb net aflevering 4 van seizoen 6 gekeken ,
    grappig om in afleveringen van Vince Gilligan allemaal acteurs uit zijn latere series te zien.

  7. #257

    Standaard

    Is dit een internationale replacement program voor zowel de UK, US en Franse uitgaves? Want ze vragen de barecode van seizoen 8 maar bij de UK uitgave is er alléén een barecode voor de volledige boxset.

    EDIT: Bij mij is ook maart aangegeven. Is er ook een replacement program voor seizoen 4? Want blijkbaar zijn er een paar afleveringen niet in de goede volgorde.
    Laatst aangepast door BASIL : 12-01-2016 om 23:42

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Is er ook een replacement program voor seizoen 4? Want blijkbaar zijn er een paar afleveringen niet in de goede volgorde.
    Volgens mij klopt de volgorde gewoon bij seizoen 4.

  9. #259

    Standaard

    (1) wat zou er niet kloppen, en (2) is dat een praktisch bezwaar?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #260

    Standaard

    Vandaag de laatste aflevering van het derde seizoen gezien. Is echt weer genieten geblazen. Aan het einde van dit seizoen zaten wel een paar zwakkere afleveringen bij, maar de laatste twee waren weer top.
    I Love My Sci-Fi

  11. #261

    Standaard

    Amazon.de verkoopt de box niet meer zelf. Alleen nog daar te koop via derde partijen. Zou me niet verbazen als amazon.de wacht op een nieuwe versie van de box.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #262

    Standaard

    Dacht, ik vraag het eens

    20th Century Fox Nederland
    Hi Marcel! Helaas, wij gaan X-files op Blu-Ray voorlopig niet uitbrengen.. Wel hebben we vele andere leuke Blu-Ray's in ons assortiment! Groet, 20th Century Fox

    Vind ik leuk · Beantwoorden · Gisteren om 15:42

  13. #263

    Standaard

    Voorlopig biedt dus hoop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dacht, ik vraag het eens

    20th Century Fox Nederland
    Hi Marcel! Helaas, wij gaan X-files op Blu-Ray voorlopig niet uitbrengen.. Wel hebben we vele andere leuke Blu-Ray's in ons assortiment! Groet, 20th Century Fox

    Vind ik leuk · Beantwoorden · Gisteren om 15:42
    zoals Americans, Sleepy Hollow, American Horror Story, ... op blu-ray?

  15. #265

    Standaard

    Wat een kleuterklas reactie van Fox !

  16. #266

    Standaard

    Nogal,

    maar ja dat K3 gedrag zie je wel vaker als ze het eigenlijk niet weten.
    Feit is natuurlijk dat het merkwaardig is dat je je afzetgebied zo beperkt houdt door alleen frans, spaans en duits te bieden.

    Ik vermoed dat hier niet goed over is nagedacht bij Fox.
    Je wilt iedereen warm maken voor de terugkeer van Mulder en Scully en je hebt de oude serie opgekalefaterd maar biedt niet de mogelijk om deze te zien in HD met ondertitels.

    Mijn oorspronkelijk vraag aan Fox was: Allemaal leuk en aardig maarrrrrrr waar blijft de Blu Ray box van The X-Files met nederlandse ondertiteling. Of moeten we het maar downloaden?

    Grappig dat ze niet zeggen dat we dat maar niet moeten doen

  17. #267

    Standaard

    Ik heb geen sociale media, en kan dus niet antwoorden op dat zielige en infantile antwoord.

    althans..... downloaden want daar is het wel beschikbaar
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #268

    Standaard

    Volgens TVShowsOnDVD is Fox al begonnen met het versturen van de discs, waarschijnlijk eerst in de US.

    As we reported, this past early December the folks at Fox Home Entertainment released Blu-ray Disc versions of The X-Files - Collector's Box Set and as individual season sets. Folks who have made it as far as The X-Files - The Complete Season 8 on Blu-ray will have noticed that EVERY EPISODE in that season has an issue with the black levels on those, resulting in substandard video quality. Our friend Bill Hunt at The Digital Bits has previously reported that Fox is "replicating replacement discs now, with an expected ship date of March 2016. If you've purchased the set, contact Fox Customer Care by this e-mail address to arrange a replacement: foxconnect@orderassistance.com. This exchange program should work in all countries/regions globally." Our thanks to one of our readers, "Mark," for pointing it out to us!


    UPDATE (1/28): Another of our readers, Jake Grantz, informs us overnight that shipments of replacement discs (without a case...with "each individual replacement disc housed in white sleeves wrapped in bubble tape") have actually begun arriving this week. Thanks for the heads-up, Jake!
    I Love My Sci-Fi

  19. #269

    Standaard

    (Snelle) reactie gekregen op mijn omruilverzoek vanwege de 'Franse' editie:

    Thank you for providing the requested information. Not all the X-Files Season 8 Blu-ray discs are affected. Would you kindly confirm that you have viewed your Season 8 Blu-ray discs and provide us with feedback?

    Thank you,
    Fox Customer Care

    Inmiddels teruggemaild dat ook mijn BD's (proef op de som met afl. 4 en 10 genomen) niet in orde zijn.
    (wordt vervolgd)

  20. #270

    Standaard

    Thank you for providing the requested information. Your replacement season 8 discs will begin shipping in March of 2016. A tracking number will be emailed, once available. Please be advised that territories outside of the US and Canada may take longer to assist.

    Thank you,
    Fox Customer Care

  21. #271

    Standaard

    In Duitsland is bij sommige winkels al de nieuwe editie van maart te bestellen. Deze zal gecorrigeerde discs van seizoen 8 hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #272

    Standaard

    Ik wil eigenlijk ook de boel wel op Blu-ray hebben maar ik vind de set zo kneuterig... Plastic keepcases in een kartonnen doos gefrot, zonder leuke extra's.
    Ik geloof dat alleen Japan een mooie (en onbetaalbare) set heeft?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #273

  24. #274

    Standaard

    Vandaag ineens vervangende discs van seizoen 8 in de bus. Terwijl maart aangegeven was.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door densen Bekijk bericht
    Vandaag ineens vervangende discs van seizoen 8 in de bus. Terwijl maart aangegeven was.
    Echt? Komt het pakketje van "maydh" want daarvan heb ik ook een pakketje in de brievenbus gekregen (hoorde ik van mn vrouw maar ik zit op mn werk) en verder heb ik niks besteld...

Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 7891011121314 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •