Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 341 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Files serie mogelijk op BD in 2013

    Ik ben het hier nog niet tegengekomen dus hier even de link: klik
    Ik hoop echt dat het doorgaat en dat in ieder geval alle seizoenen worden gedaan.

  2. #2

    Standaard

    is de kwaliteit van het bronmateriaal wel goed genoeg?

  3. #3

    Standaard

    Even het artikel lezen waar ik de link van gepost heb. Zoveel tekst is het toch niet?

  4. #4

    Standaard Re:

    Volgens de link is het origineel SD maar gaan ze het als Star Trek omzetten naar HD. Het zal van de prijs afhangen of ik de complete collectie inruil.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Heb vorig jaar met enige spijt mn dvd collectie de deur uitgedaan. Hopelijk is deze HD upgrade de moeite waard want vooral de eerste seizoenen zouden er wel van profiteren. Hopelijk doen ze niet perse een geforceerde omzetting naar 1,85:1, want de meerderheid van de seizoenen is in 1,33:1.
    Maar als het een meerwaarde is mag het van mij ook hoor...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Volgens de link is het origineel SD maar gaan ze het als Star Trek omzetten naar HD. Het zal van de prijs afhangen of ik de complete collectie inruil.
    Nee het bronmateriaal is niet SD maar de special effects en editing zijn in SD gedaan. Alle special effects zullen dus opnieuw moeten worden gedaan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Even het artikel lezen waar ik de link van gepost heb. Zoveel tekst is het toch niet?
    zeker niet, maar de hele serie bevat 202 afleveringen
    dat "even" rebuilden, neemt vermoedelijk een pak tijd en dus geld
    ik vraag mij dus af of het sop de kool waard is
    (ik heb wel BD's, maar voor veel films of series vind ik het weinig meerwaarde hebben)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Nee het bronmateriaal is niet SD maar de special effects en editing zijn in SD gedaan. Alle special effects zullen dus opnieuw moeten worden gedaan.
    + dat de serie op video is gemonteerd...

    De NL DVD's zijn van een NTSC TV-master afkomstig, dus er is heel veel aan kwaliteit te winnen.

    - dus het film materiaal opnieuw in HD scannen (als dit nog beschikbaar is)
    - de delen opnieuw monteren
    - remasteren
    - speciale effecten opniew maken en toevoegen

    heel veel werk dus

  10. #10

    Standaard

    Volgens aantal mensen op blu-ray.com zou de complete series uitkomen in december op blu-ray. Dit naar aanleiding van een Classification Board aankondiging in AU.

    http://thedigitalbits.com/columns/my...ts/092515_1545

    http://www.classification.gov.au/Pag...G4J+3Cksd71Q==

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=267505

  11. #11

    Standaard

    Ik ben al even aan het wachten op een mooie Blu-ray box van The X-Files. Ik hoopte op een release dit jaar aangezien op dit moment The X-Files weer "hot" is. Op Facebook is er de 201 days of X-Files marathon en begin volgend jaar komen er eindelijk nieuwe afleveringen aan. Tijd voor een Blu-ray box dus.

  12. #12

    Standaard

    De 1080p web-dl afleveringen zien er goed uit + het DD5.1 geluid klink ook prima

    Hou er wel rekening mee dat het 35mm filmmateriaal is gescand in 1080p, maar dat de gebruikte archfief beelden (locatie opnamen) en VX/SFX SD upscales zijn.
    Laatst aangepast door Hombre : 28-09-2015 om 20:54
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #13

    Standaard

    Enorm goed nieuws is dit.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Die zou wel op m'n wensenlijstje komen.

  15. #15

    Standaard

    De bevestiging lijkt nu binnen......
    Laatst aangepast door rogue : 30-09-2015 om 19:42

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De bevestiging lijkt nu binnen......
    benieuwd of de films er ook bij zitten.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De bevestiging lijkt nu binnen......
    Ik vind dat altijd wel lastig hoor, aankondigingen van webshops gaan hanteren als bevestiging. Vaak zijn webshops toch wat opportunistisch met info omtrent releases om maar klanten en pre-orders binnen te halen. Die info die ze posten verandert vaak nog zo erg dat ik nu eigenlijk nog maar alleen af op een persbericht van Fox.

  18. #18

    Standaard



    Twentieth Century Fox Home Entertainment has not yet officially announced and detailed its upcoming X-Files Collector's Box Set, but FoxConnect revealed the coverwork for the upcoming release. Preliminary information indicates that the highly-anticipated release will be available for purchase on December 8.

    Official synopsis: Now for the first time, all nine exhilarating, groundbreaking seasons of The X-Files, along with special features, can be yours to own on Blu-ray! Although they began as reluctant partners, FBI special agents Fox Mulder and Dana Scully (Golden Globe winners David Duchovny and Gillian Anderson) ultimately form a powerful bond as they struggle to unravel deadly conspiracies and solve paranormal mysteries. (The set contains full seasons 1 - 9).

    Bron: blu-ray.com

    Het gaat dus toch gebeuren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Ik heb recent nog de laatste DVD box gekocht maar vind het totaal niet erg om deze te dubbel-dippen...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb recent nog de laatste DVD box gekocht maar vind het totaal niet erg om deze te dubbel-dippen...
    Idem, er wordt wel biks gezegd over het feit of de films erbij zitten.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Idem, er wordt wel biks gezegd over het feit of de films erbij zitten.
    Tja, als je die nu nog niet hebt dan ben je natuurlijk geen echte fan...

  22. #22

    Standaard

    Die films zijn het probleem niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, als je die nu nog niet hebt dan ben je natuurlijk geen echte fan...
    Ik ben de serie nog maar pas beginnen kijken...

  24. #24

    Standaard

    Lijkt nu officieel bestigd door fox. Ook nieuwe trailer
    http://www.x-filesblu-ray.com/

  25. #25

    Standaard

    Ja he...EINDELIJK! Maar zou toch graag zien dat we ook in Nederland een aankondiging krijgen. Of vanuit Engeland, of vanuit Duitsland...als er maar Nederlandse ondertiteling bij zit, dat heb ik toch wel het liefst. En daarna droom ik gewoon weer verder dat we in Nederland nog een Agents of S.H.I.E.L.D en Agent Carter blu ray release krijgen.

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •