Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
De resultaten 326 tot 341 van 341 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard xfiles

    de nieuwe box bevat de gecorrigeerde discs😁

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    aloha, heb gisteren de duitse box ontvangen, de tweede editie met dunnere doosjes en alle discs op elkaar. iemand die met zekerheid kan zeggen of het black crush probleem van seizoen 8 nog voorkomt op deze nieuwe box?

  2. #327

    Standaard

    X-Files "The Complete Series" (alle 10 seizoenen) verschijnt op 14 september 2016 wel in Nederland, maar alleen op DVD. Of was dat hier al vermeld?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #328

    Standaard

    Whooooooo, wat een slimme zet van Fox, daar zit iedereen die de vorige diverse DVD uitgaven heeft gemist en welke voor weinig 2e hands te kopen zijn, op te wachten.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    X-Files "The Complete Series" (alle 10 seizoenen) verschijnt op 14 september 2016 wel in Nederland, maar alleen op DVD. Of was dat hier al vermeld?
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #329

    Standaard

    En de prijs dan ook van bol

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En de prijs dan ook van bol
    Grappig ik heb diezelfde box een paar dagen voor 19.99 EUR eens zien staan op bol.com. Was wel snel aangepast
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #331

    Standaard

    denk dat veel mensen zitten te wachten om EINDELIJK de blu ray's met nederlandse ondertiteling te kunnen aanschaffen!!! En wat doet FOX ... nogmaals de DVD's. De moed zakt in je schoenen. Wat een bende prutsers

  7. #332

    Standaard

    Er worden 4k tv's aan de lopende band verkocht. De eerste uhd schijven liggen in de winkel. En nog steeds krijgen we releases enkel op dvd. ONBEGRIJPELIJK!
    The truth is out there

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Er worden 4k tv's aan de lopende band verkocht. De eerste uhd schijven liggen in de winkel. En nog steeds krijgen we releases enkel op dvd. ONBEGRIJPELIJK!
    Totaal verschillende doelgroepen. 4K en UHD zijn voor de liefhebber en niet voor de grote massa. Daar is de laatste de doelgroep voor. Tis ook niet dat iedere koper van een 4K TV persé ineens UHD wil gaan kijken. Een collega van mij heeft er ook eentje gekocht, puur vanwege de prijs en dat er verder geen andere beschikbaar was. Maar om 4K geeft hij helemaal niks, alleen voor TV en Netflix.

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Totaal verschillende doelgroepen. 4K en UHD zijn voor de liefhebber en niet voor de grote massa. Daar is de laatste de doelgroep voor. Tis ook niet dat iedere koper van een 4K TV persé ineens UHD wil gaan kijken. Een collega van mij heeft er ook eentje gekocht, puur vanwege de prijs en dat er verder geen andere beschikbaar was. Maar om 4K geeft hij helemaal niks, alleen voor TV en Netflix.
    Misschien, maar ik wel eens zien wat de beeldkwaliteit van zo'n dvd op een hedendaagse tv is. Gaat dan geen kleine teleurstelling volgen? Gaat hij dan dvd's blijven kopen die minder zijn van beeldkwaliteit dan wat hij ziet via Netflix en tvbroadcast? Want zoals je zelf zegt je hebt vandaag bijna geen andere optie dan een 4k tv aan te schaffen.
    Maar mijn punt was vooral dat het enkel op dvd wordt uitgebracht, terwijl een groot deel van het publiek dat tegenwoordig nog fysieke media koopt, meestal wel om kwaliteit geeft.
    The truth is out there

  10. #335

    Standaard

    Prachtige manier van relativeren, maar de DVD doelgroep is grotendeel weg, want die download de HD versies of streamt.

    De BD doelgroep zit op de BD's met NL ot te wachten en .....

    Overigens heb ik de DVD oude boxen... en koop al z'n 10 jaar geen SD meer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Totaal verschillende doelgroepen. 4K en UHD zijn voor de liefhebber en niet voor de grote massa. Daar is de laatste de doelgroep voor. Tis ook niet dat iedere koper van een 4K TV persé ineens UHD wil gaan kijken. Een collega van mij heeft er ook eentje gekocht, puur vanwege de prijs en dat er verder geen andere beschikbaar was. Maar om 4K geeft hij helemaal niks, alleen voor TV en Netflix.
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    maar de DVD doelgroep is grotendeel weg, want die download de HD versies of streamt.
    Nee hoor, want je hebt altijd nog de provo achtige groen links en green peace aanhanger met kleine lcd met dvd speler of de niet in techniek geinterseerde x files fan met beeldbuis en kruidvat dvd speler. Of een combi uiteraard. Beetje stigmatiserend maar puur ter verbeelding, want er zijn genoeg mensen die niet in HD of stream zijn geintersseerd die met dvd genoegen nemen. Puur een aanname, maar waarom anders is het aanbod van dvd dan nog zo groot? Of men deze box voor deze prijs gaan kopen is weer een ander verhaal.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 08-09-2016 om 20:35

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Misschien, maar ik wel eens zien wat de beeldkwaliteit van zo'n dvd op een hedendaagse tv is. Gaat dan geen kleine teleurstelling volgen? Gaat hij dan dvd's blijven kopen die minder zijn van beeldkwaliteit dan wat hij ziet via Netflix en tvbroadcast? Want zoals je zelf zegt je hebt vandaag bijna geen andere optie dan een 4k tv aan te schaffen.
    Ik heb nergens gesteld dat hij dvd's koopt. Hij is niet geinteresseerd in dat soort dingen en 4K ed. Puur Netflix.

    Maar mijn punt was vooral dat het enkel op dvd wordt uitgebracht, terwijl een groot deel van het publiek dat tegenwoordig nog fysieke media koopt, meestal wel om kwaliteit geeft.
    Dat blijft een aanname, kun je dat onderbouwen of is dat een gevoel? Ik heb het idee dat de dvd markt nog wel groter is dan menigeen vermoedt.

  13. #338

    Standaard

    Ik zag idd onlangs dat er een box in Nederland uit is gekomen met alle seizoenen t/m 10 er in...en toen zag ik dat dit een DVD box is, ik moest huilen. Waarom doet Fox zo moeilijk om de X-Files box ook op blu ray uit te brengen in Nederland? Kan (of wil) er bij mij gewoon niet in.

  14. #339

    Standaard

    Ik heb nog steeds de allereerste, overigens prachtige, digipack DVD uitgaves staan van alle seizoenen. Ik zou niet weten waarom ik deze zou vervangen door deze all-in-one DVD box. Maar een X-Files bluray box zou ik METEEN in huis halen! Ik denk dat The X-Files en Twin Peaks de eerste echt grote amerikaans "cult-series" waren die in Europa voor zo'n ophef gezorgd hebben bij zoveel mensen... Van Twin Peaks is gelukkig al een mooie bluray box uitgekomen. Nu the X-Files nog (en neen, het 10e seizoen hoef je er echt niet bij te steken, Fox!)

  15. #340

    Standaard

    Die is toch allang uit op BD? Of bedoel je Nederland/België? Daar zou ik niet meer op hopen.

  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Ik heb nog steeds de allereerste, overigens prachtige, digipack DVD uitgaves staan van alle seizoenen. Ik zou niet weten waarom ik deze zou vervangen door deze all-in-one DVD box. Maar een X-Files bluray box zou ik METEEN in huis halen! Ik denk dat The X-Files en Twin Peaks de eerste echt grote amerikaans "cult-series" waren die in Europa voor zo'n ophef gezorgd hebben bij zoveel mensen... Van Twin Peaks is gelukkig al een mooie bluray box uitgekomen. Nu the X-Files nog (en neen, het 10e seizoen hoef je er echt niet bij te steken, Fox!)
    Voor diegenen die niet noodzakelijk Nederlandse ondertitels willen, hij staat momenteel aan €76 te koop op zavvi.nl
    The truth is out there

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •