Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 341 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Lijkt nu officieel bestigd door fox. Ook nieuwe trailer
    http://www.x-filesblu-ray.com/
    Als ie hier voor een vergelijkbare prijs uitkomt, koop ik 'em zeker.

    Op blu-ray.com zijn nu ook alles specs terug te vinden.

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Om het op zijn Engels te zeggen "I'll be all over this"

    Totaal geen moeite mee om deze te dubbel dippen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #28

  4. #29

    Standaard

    De Franse prijs valt me erg mee, nog geen 16 euro per seizoen.

  5. #30

    Standaard

    Eerst ondertitels weten!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Hopen dat de zweedse uitgave nederlandse ondertiteling heeft. Misschien dat Kristofke dan wel weer een powerbuy wil organiseren. Dat was met The Sopranos en The Wire echt perfect!! Wel supernieuws dat die nog op blu-ray uitkomt. Toch één van mijn favoriete series ooit.

  7. #32

    Standaard

    Australische set is momenteel enigste aangekondigd met de 2 films erbij.

    https://www.jbhifi.com.au/movies-tv-...rs-set/839459/

  8. #33

    Standaard

    Duitsland ook aangekondigd. NL ondertitels staat er (nog) niet bij...

    http://www.areadvd.de/news/offiziell...t-im-dezember/
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #34

    Standaard

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Hopen dat de zweedse uitgave nederlandse ondertiteling heeft. Misschien dat Kristofke dan wel weer een powerbuy wil organiseren. Dat was met The Sopranos en The Wire echt perfect!! Wel supernieuws dat die nog op blu-ray uitkomt. Toch één van mijn favoriete series ooit.
    Ik vrees er wat voor, want The Sopranos en The Wire waren van Warner en The X-Files is van Fox. Mocht ik ongelijk hebben, ben ik eventueel wel kandidaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Duitsland ook aangekondigd. NL ondertitels staat er (nog) niet bij...
    http://www.areadvd.de/news/offiziell...t-im-dezember/
    Mijn ervaring is dat Fox NOOIT de Nederlandse ondertitels op zijn releases vermeldt, zelfs al staan ze er wel op. De eerste BR waarbij ik dat ooit merkte was, gek genoeg, de eerste X-Files-film, Fight The Future, die bij ons nooit met NL subs is uitgebracht. Nu ben ik enerzijds wel gelukkig dat die films niet in de box zitten, want dan moest ik weer double dippen. Ik denk tenandere dat elke zichzelf respecterende X-filesfan de twee films al op Blu-ray heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #36

    Standaard

    Na de commentaren dat niet alle extra's van de dvd-boxen op de Blu-ray zouden staan heeft iemand op blu-ray.com contact opgenomen met Fox, en die hebben bevestigd dat wel degelijk AL het bonusmateriaal van weleer er op zou staan, ook het materiaal van de speciale mythology-uitgaven.

    http://thedigitalbits.com/columns/my...ts/101515_1730
    Laatst aangepast door Werner : 15-10-2015 om 16:47
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Nog steeds geen nieuws over een benelux uitgave? Ik zie het weer gebeuren
    The truth is out there

  13. #38

    Standaard

    Heb de box vorige week op amazon.fr besteld voor 140 euro, staat er nu zelfs op voor maar 130. Als er geen NL ondertitels op staan is dat voor mij geen probleem, ben al erg blij dat deze nu eindelijk op blu-ray komt. de DVD's zij qua beeld kwalitiet niet best.

  14. #39

    Standaard

    Amazon UK heeft hem nu ook, maar een stuk duurder (GBP 191,32).

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door densen Bekijk bericht
    Heb de box vorige week op amazon.fr besteld voor 140 euro, staat er nu zelfs op voor maar 130. Als er geen NL ondertitels op staan is dat voor mij geen probleem, ben al erg blij dat deze nu eindelijk op blu-ray komt. de DVD's zij qua beeld kwalitiet niet best.
    Wouw koopje.

    In NL mag je blij zijn als je hem voor minder dan het dubbele kan kopen, tenminste als hij ooit NL uit gaat komen ...
    Laatst aangepast door Hombre : 20-10-2015 om 16:12
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door densen Bekijk bericht
    Heb de box vorige week op amazon.fr besteld voor 140 euro, staat er nu zelfs op voor maar 130.
    Heb ooit t eerste seizoen nog op DVD gekocht voor 120 gulden!
    Heb m nu ook maar gepreordered.

  17. #42

    Standaard

    Hoor graag of er op de Franse (of andere versie) nl-subs staan
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #43

    Standaard

    Ik denk dat ik wel even wacht. Ik heb nog genoeg series te (her)kijken, dus ik heb geduld. Al hou ik wel een slag om de arm , je weet het nooit.

  19. #44

    Standaard

    EUR 129,99 Kostenlose Lieferung.

    Akte X Season 1-9 Complete Collection [Blu-ray] [Limited Edition]
    http://www.amazon.de/gp/product/B015...0d8066cdd9ea82
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #45

    Standaard

    Schön aber Ich will zuerst die Untertitel wissen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Schön aber Ich will zuerst die Untertitel wissen!
    Een aantal subs is hier te vinden. Lijkt erop dat de Duitse en Franse release dus gelijk zijn aan elkaar.

  22. #47

    Standaard

    Ja, maar zoals ik al zei: da's typisch Duits. Ze zetten er Engels, Frans en Duits op maar zwijgen over de andere talen. Terwijl er meestal toch nog andere op staan ook.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    130€ op amazon.fr, dat is peanuts tegenover die 4000 Belgische franken (= ong. 100€) die we in de tijd moesten betalen voor één seizoen in VHS. En nu hebben we top kwakiteit. Ik heb hem al besteld. Reden om de reeks terug te zien in 2016. En dan komen nog de nieuwe reeksen.

  24. #49

    Standaard

    Heb nu ook de FR versie besteld. Mocht die in de UK nog erg zakken kan ik deze nog altijd cancellen. Ik begreep van reacties van mensen op amazon.co.uk, dat die zo'n 8-10 dagen geleden bij ZAVVI 99 pound was. Is ongeveer dezelfde prijs als die in Frankrijk. Jammer dat ik dat heb gemist.
    I Love My Sci-Fi

  25. #50

    Standaard

    Heb een antwoord gehad van 20th Century Fox op mijn vraag de box in Nederland uitkomt :

    Hi Quint! Helaas zijn er nog geen plannen voor de Blu-ray versie in de Benelux. Op DVD is de box wel beschikbaar!  Groetjes, 20th Century Fox NL
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •