Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 341 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik krijg nu een bericht dat mijn exemplaar ook morgen geleverd wordt.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Die Amerikanen hebben eigenlijk altijd de betere verpakking, begrijp niet waarom Europa weer die dikke jumbo dozen krijgen.
    Ja en neen want ze zijn niet blij dat seizoen 2 ook een dikke doos heeft. De kans bestaat dat binnen een jaar of twee als ze voor niets verkocht worden dat ik de versie met dunne dozen ga kopen.

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ja en neen want ze zijn niet blij dat seizoen 2 ook een dikke doos heeft. De kans bestaat dat binnen een jaar of twee als ze voor niets verkocht worden dat ik de versie met dunne dozen ga kopen.
    Zou ik dan weer niet zo'n moeite mee hebben, 1 dikke doos omdat die 7 discs bevat.
    I Love My Sci-Fi

  4. #179

    Standaard

    Ik was te laat om mijn bestelling nog te annuleren toen ik op bluray.com leesde dat de apparte seizoenen in dunne dozen te verkrijgen warren. En apparte seizoenen betekent ook dat je ze appart kan bestellen en dus geen last hebt met de douane wat het geval niet is met de box. Nu kan je sommige seizoenen al kopen voor minder dan 15$. Blijkbaar zijn er die zelfs minder dan 10$ hebben betaald per seizoen. De kans is dus groot dat binnen een jaar of twee, wie weet met de volgende Black Friday, de seizoenen voor minder dan 10$ te verkrijgen zullen zijn op amazon.com

  5. #180

    Standaard

    De box is binnen en ik vind hem mooi. Mijn Buffy DVD box is volgens mij groter.
    Vind de dikte van de cases geen probleem.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De box is binnen en ik vind hem mooi. Mijn Buffy DVD box is volgens mij groter.
    Vind de dikte van de cases geen probleem.
    Geen schade? Had amazon hun best gedaan met verpakking?
    Ben daar namelijk zelf bang voor, dat de helft beschadigd is.
    I Love My Sci-Fi

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Geen schade? Had amazon hun best gedaan met verpakking?
    Ben daar namelijk zelf bang voor, dat de helft beschadigd is.
    Helemaal goed overgekomen. De blu-ray box is best stevig karton en daar zitten de doosjes goed in.
    Daarnaast had Amazon een goed formaat doos gebruikt met wat opvulling, zodat de boel niet gaat schuiven. Het is altijd ook mijn angst. The 100 seizoen 2 had bijvoorbeeld een flinke beschadiging,
    maar daar heb ik toen zonder dat te vragen een volledige refund voor gehad en daarmee heb ik bij iwonatec een heleboel reserve cases besteld.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Helemaal goed overgekomen. De blu-ray box is best stevig karton en daar zitten de doosjes goed in.
    Daarnaast had Amazon een goed formaat doos gebruikt met wat opvulling, zodat de boel niet gaat schuiven. Het is altijd ook mijn angst. The 100 seizoen 2 had bijvoorbeeld een flinke beschadiging,
    maar daar heb ik toen zonder dat te vragen een volledige refund voor gehad en daarmee heb ik bij iwonatec een heleboel reserve cases besteld.
    Goed om te horen, hoop dat dit bij mij ook het geval is. Zie echter op post.nl nog altijd alleen maar dat de zending is aangemeld....
    I Love My Sci-Fi

  9. #184

    Standaard

    Volgens wat ik gelezen heb op bluray.com zijn er twijfels of de US uitgave wel regiovrij is.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Volgens wat ik gelezen heb op bluray.com zijn er twijfels of de US uitgave wel regiovrij is.
    heb zelf n regio vrije speler, zou voor mij dus geen probleem zijn.
    I Love My Sci-Fi

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Maar heeft de Franse uitgave de episode titels in het engels of in het frans op de verpakking? Want dat is voor mij nog altijd een grotere dealbreaker dan enkele certificaten.
    De verpakking en de sleeves rond de doosjes zijn inderdaad volledig in het frans. Mij maakt dat eerlijk gezegd niet zoveel uit, ik ben extatisch met mijn x-files op bluray.

  12. #187

    Standaard

    Bezorger is onderweg! Nu maar hopen op een schadevrije X-files box.
    I Love My Sci-Fi

  13. #188

    Standaard

    Vandaag ontvangen. Straks even kijken of ie niet beschadigd is. Met ****POST weet je nooit.

  14. #189

    Standaard

    Ik heb deze morgen mijn exemplaar ontvangen. De box is in perfekte staat. Ik moet wel zeggen dat amazon.fr mijn box goed ingepakt heeft in een doos even groot dan de box en dan in een grootere doos met papier. De episode titels in de binnekant van de boos zijn wel in het Frans maar dat stoort mij absoluut niet en zekers als de eerste schijf die titels verstopt. De dozen zijn wel zeer dik. Doet me denken aan de eerste seizoenen van Lost.

  15. #190

    Standaard

    Ik ga nu naar de eerste aflevering kijken

    eerst krijg ik een bericht in het Nerderlands om mij te bedanken dat ik niet gedouwnload heb. Ja, in het Nederlands.

    menu is in het Engels met muziek in dolby digital 5.1

  16. #191

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die beeldkwaliteit z'n geld waard.
    Ik heb de eerste aflevering gezien en de upgrate is zijn geld echt waard.

  18. #193

    Standaard

    Heeft deze nu nederlandse ondertiteling?
    BD (1243) What i Watch

  19. #194

    Standaard

    Nee
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #195

    Standaard

    Man man, ik moest er op wachten zeg! Half uur geleden bezorgd en ondanks dat de verpakking te wensen overliet, is die in perfecte staat aangekomen! Geen enkel deukje, geen enkele kapotte blu-ray case! Staat nu te pronken tussen Babylon 5 & DS9!

    Vanavond pilot kijken.

    I Love My Sci-Fi

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Heeft deze nu nederlandse ondertiteling?
    Discussie hier precies niet gevolgd ?

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Discussie hier precies niet gevolgd ?

    maar als er in het nederlands bedankt wordt dat je niet gedownload hebt...
    mag je toch hopen dat er misschien toch......

  23. #198

    Standaard

    Mijn US-disks van Futurama hebben ook een Nederlands copyrightfilmpje. Maar Futurama en Nederlandse ondertiteling is zoiets als vloeken in de kerk...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    maar als er in het nederlands bedankt wordt dat je niet gedownload hebt...
    mag je toch hopen dat er misschien toch......
    Kijkwijzers staan bijvoorbeeld ook op UK releases zoals Fox zonder dat deze disc ned subs bevat...

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Kijkwijzers staan bijvoorbeeld ook op UK releases zoals Fox zonder dat deze disc ned subs bevat...

    een beetje misleidend dus.

Pagina 8 van 14 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •